Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Ivo8hoven schreef:Zo was weer een aardig dagje vandaag..., echt goed gelachen
Net terug vd Argentijn...pffff, ondank dat ik Geen knoflook spare ribs besteld had, zit ik mezelf goed in de weg me wat overtollig lucht
als het er daar net zo aan toeging als op de meeting (was er nog geen 2 minuten) en de opmerkingen over............ kwamen alweer voorbij
Luco/Alpine-racer schreef:
als het er daar net zo aan toeging als op de meeting (was er nog geen 2 minuten) en de opmerkingen over............ kwamen alweer voorbij
Viel dit keer ernstig mee Luco, we waren maar met zn 4 ren
Luco/Alpine-racer schreef:
Viel dit keer ernstig mee Luco, we waren maar met zn 4 ren
zat nog een quadra tussen paz (en een smart van het meisje )
en steve, dat heet zuinig zijn op je spullen, die van mij hoeft namelijk niet stuk... maar ach, deuren en zijschermen zijn er voor bmw's wel genoeg te vinden
-Ray- schreef:zat nog een quadra tussen paz (en een smart van het meisje )
en steve, dat heet zuinig zijn op je spullen, die van mij hoeft namelijk niet stuk... maar ach, deuren en zijschermen zijn er voor bmw's wel genoeg te vinden
weet ik, maar 21 is toch ook een stuk groter als 5.
-Ray- schreef:en steve, dat heet zuinig zijn op je spullen, die van mij hoeft namelijk niet stuk... maar ach, deuren en zijschermen zijn er voor bmw's wel genoeg te vinden
Oeh scherp
En mij wel ff vragen of ik kan keren op dat kleine straatje in Velserbroek he... Tssk tssk
Ik zei het toch....., ff met een kant in een plas water gaan staan, in D, poot op de rem, en rustig gasgeven......., als ie dan roookt, even netjes en gedossert de rem langzaam loslaten voor het effect