-jo- schreef:je gaat toch niet klagen ?
Neeje!! Het is alleen even wennen. Als ik met een slippende koppeling probeer op te trekken dan moet ik wel voldoende gas geven anders begint ie te schokken.

De navigator heeft z'n routeboekje wel goed vast, kun je niks van zeggenTom schreef:het kost een wiel staat erbij. Fikse klap iig
1,6 bar op injectietutuur schreef:Wat is jou setup als ik vragen mag?
maakt geen ruk uit of die auto van een ander is. De officier gaat daar over hoe lang deze vast gehouden wordt. heeft ook met de antecedenten te maken van de bestuurder.Tom schreef:ai, een ivotje![]()
![]()
Tja, denk dat je niet veel te zeggen hebt. Die auto zul je wel snel terug hebben denk ik, die is immers van een ander.
Sterker nog als de auto in beslag genomen word dan komt er een takelwagen van de pelisie zelfAdinsx schreef:De auto krijg je vast vlot terug inderdaad. 160 valt dan nog wel mee. Ik rij wel eens harder op een 80 weg, maar doe er alleen wat langer over richting 160+ vermoed ik![]()
Nee maar, zou je serieus niet kunnen verbieden dat iemand in de auto rijdt en dat je deze met een trailer op wil laten halen. Uiteraard voor eigen kosten?
Het is hier wel een auto van dik een miljoen en met wat meer vermogen onder de kap dan de Zafira's of V70's van de politie
ja ok, maar als de eigenaar een normale persoon is zonder gekke aantekeningen lijkt me dat die auto zo weer terug is (en terecht).Patrick.B schreef:maakt geen ruk uit of die auto van een ander is. De officier gaat daar over hoe lang deze vast gehouden wordt. heeft ook met de antecedenten te maken van de bestuurder.Tom schreef:ai, een ivotje![]()
![]()
Tja, denk dat je niet veel te zeggen hebt. Die auto zul je wel snel terug hebben denk ik, die is immers van een ander.