R5 GTT k-tec

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
Danny van Duren
Car: GTT

Chris schreef:
Danny van Duren schreef:de cup gtt ligt inmiddels op de sloop de koets was te slecht. dus heb hem maar gesloopt en heb nu alles liggen om een andere te bouwen.
maar voordat ik dat ga doen wordt de GTT aangepakt en de GTE ebs opgebouwd.
Welke cup is dit Danny?! En zou je eens wat foto's willen plaatsen van de 5jes die je nu hebt?! (Y)
deze cup gtt heeft paar jaar geleden te koop gestaan en de toemallige eigenaar had er een 1.7T ingebouwd en kreeg hem niet lopend, toen heeft kennis van mij hem gekocht.
2 jaar later heb ik hem overgekocht zonder moter, met de bedoeling om er weer een 1.4t erin te bouwen maar ding had geen chassisnr en was te slecht, dus is gesloopt.

foto`s van de 5jes zal ik binnenkort maken.
Abel
Über-Spammer

ja maar die heb ik en 2007 verkocht en toen meteen een donor gt weer gekocht als project
Danny van Duren

Niels V Dijk schreef:Een 4cv die lekker zou rijden op de snelweg, lijkt me haast onmogelijk :p
Met een gordini blok maakt hij nog steeds 5000tpm bij de 100-110km/h.
Welke bak wil je gaan gebruiken? Je kunt er altijd vrij weinig mee ivm de ophanging. Anders had er bij mij ook wel iets anders onder de kap gelegen ;-) een originele r1062 look staat hem goed.
Ik ben benieuwd, succes ermee alvast!
Hoi Niels
Je kunt er met paar kleine aanpassingen wat zowat niet te zien is heel wat andere versnellingsbakken en moterblokken onder de kap kwijt.
kwa wegligging er zijn 3 verschillende wielophangingen gemonteerd onder een 4cv de laatste versie is de beste.
Verder als je een gordini bak met lange versnellingen monteerd is het toerental normaal bij de 120 ,
Maar belangrijk is een echte gordini bak te hebben deze gaat ook niet zomaar passen, maar is te doen.
en allerlaatste punt de juiste gordini blok is belangrijk,(kleppendeksels met een G waren vroeger een accesoires)
mMarja wat ik zeg ik ga wat extremer denk ik, wil rond de 90pk erin gaan bouwen :D
Niels V Dijk
Car: Clio III RS Lux 2008

Ik ben benieuwd, gaat iig geen makkie worden!
Heb je dat gordini spul allemaal liggen? Is bijna niet aan te komen, en anders voor de hoofdprijs!
Dat kleppen deksel met die G erop zit er bij mij ook een op. Staat wel leuk, ook al ziet de echte kenner het toch wel of het een gordini is of niet.
Ik ga je Projectje zeker volgen!
Als je onderdelen zoekt kun je me altijd ff vragen ;)
Danny van Duren

Niels V Dijk schreef:Ik ben benieuwd, gaat iig geen makkie worden!
Heb je dat gordini spul allemaal liggen? Is bijna niet aan te komen, en anders voor de hoofdprijs!
Dat kleppen deksel met die G erop zit er bij mij ook een op. Staat wel leuk, ook al ziet de echte kenner het toch wel of het een gordini is of niet.
Ik ga je Projectje zeker volgen!
Als je onderdelen zoekt kun je me altijd ff vragen ;)
Hoi niels

zo moeilijk is het allemaal niet, heb me de laatste jaren eral op verdiept gehad hoe en wat aangepast moet worden.
Verder heb ik inderdaad nog een goede korte gordini versnellingsbak liggen en een gordiniblok maar dat moet gereviseert worden,
alleen beide komen niet in de 4cv te liggen. Heb namelijk andere plannen
Danny van Duren

Zo is weer even geleden ben druk ons huisje em garage aan het bouwen. Gtt geschorst en gestald. 4cv project weer stop gezet. En ondertussen heb ik er weer 2 daf 66 marathon coupes erbij. Waarvan ik er bij eentje weer na 21 jaar stilstaan apk erop gefixd heb. En nu gaat het sneller maken en de buitenkant van de daf eraan geloven.
Verder hebben we de peugeot van mn vriendin ingeruild voor een 2012 renault twingo dci night en day uitvoering. Nu mijn peugeot nog weg :p
Abel
Über-Spammer

Danny man, daar ben je weer met je auto's. Wat ben je toch een freak! :D

verder alles op zijn plek?
Danny van Duren

Ach Abel ik miste het om een oldtimer te hebben.en toen kon ik een rollend chassis van een daf coupe krijgen. tja toen is het maar een daf geworden. Maar verder in huis alles redelijk op zijn plekken mwa, ben met te veel dingen tegelijk bezig eigenlijk. Maarja komt allemaal goed. Binnenkort maar weer een foto update van het wagenpark doen. Weet iemand nog handige foto uploadsite? De site waar ik dat deed bestaat niet meer namelijk.

Abel schreef:Danny man, daar ben je weer met je auto's. Wat ben je toch een freak! :D

verder alles op zijn plek?
Abel
Über-Spammer

dafjes zijn ook wel lekker oldscool. Ik vind dat ze nu wel charme hebben. 25 jaar geleden lachte is er nog om :p en een renault blokje he..

je wou afgelopen jaar nog met je gt aan de gang. Daar nog wat mee gedaan?
Danny van Duren

Er ligt nu een 1.4 uit een renault 5 in de daf;)

Maar de gtt niks meer aangedaan door verhuizing en de verbouwing. Eerst aanbouw en de garage klaar dan komt de gtt weer aan de beurt.

Verder ga ik morgen een twingo ophalen. Die.ik ongeziens gekocht heb. Wie weet word dat de vervanger van mm 206je.

Abel schreef:dafjes zijn ook wel lekker oldscool. Ik vind dat ze nu wel charme hebben. 25 jaar geleden lachte is er nog om :p en een renault blokje he..

je wou afgelopen jaar nog met je gt aan de gang. Daar nog wat mee gedaan?
Danny van Duren

Zo afgelopem zaterdag een 99er twingootje opgehaald. Gisteren cilinderkop gedemonteerd. Morgen 8 nieuwe kleppen erin en blokje kan weer dicht en dan eens kijken wat we gaan veranderen aan het ding
larsdijkstra

danny, photobucket is een goede uploader!
Renault 19 16v 1991 & Renault 19 16v Cabriolet 1993 & Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008
Danny van Duren

Zo weer even een update.

De twingo.is.inmiddels al verkocht geweest aan m'n zusje, verder is ivm verbouwing/gezondheid/en dat ik vader ben geworden, oftewel weinig tijd is de daf ook verkocht.

De gtt is verhuist kwa stalling en komt binnenkort naar huis, garage gedeelte waar ie moet komen te staan is bijna klaar en dan gaan we hem maar eens van dik 2 jaar stof ontdoen.
Abel
Über-Spammer

Zo Danny, weer terug en met nieuws ;-)

Schitterend kaartje hebben jullie gemaakt, als ik dat opperde als optie voor onze laatste dochter kreeg ik denk ik "HELL NO" te horen :D
Gefeliciteerd en leuk spul kinderen maar wel lekkere handen bindertjes ;-)

hoe gaat het met je 5?
Danny van Duren

Tja Abel ik had ook niet verwacht dat ze zou zeggen dat is leuk. Maarja dat vond ze wel. :D

En tja de gtt is vorige week naar een andere tijdelijke stalling gegaan tot m'n garage klaar is. Maar na 2.5 jaar stilstaan en startaccu erbij was het wel sleutel omdraaien en meteen lopen :D
Plaats reactie