Choose wisely!

nee want nu heeft de vrouw ook een rijbewijs en moet je er dus twee hebbenSteven schreef:Nou dan kun je bijna weer Luco
Stel je slangen of ic zijn lek, dan verlies je toch druk?Roy schreef:Check je turboslangen en intercooler eens
Ik heb weleens een lekke turboslang gehad en toen had ik ietsje minder druk en constant een hard blazend/zuigend geluid.peter5GTTurbo schreef:Stel je slangen of ic zijn lek, dan verlies je toch druk?Roy schreef:Check je turboslangen en intercooler eens
Dan zou je dus minder druk moeten meten.
het was dus de drukslang van de turbo af naar de intercooler. Bij de aansluiting met de turbo zat die slangklem niet goed aangedraaid. Ook is die slang eigenlijk net iest te groot (geworden) voor die aansluiting. Maar voorlopig is het wel weer goed.Roy schreef:Check je turboslangen en intercooler eens
Terug, is dat IN of UIT ?Florus schreef:
Voor het afstellen zijn 2 schroeven van belang: de stationair toerental schroef [A], en de CO schroef b
[img]http://home.wanadoo.nl/florus.sonja/Gtturbo/carb1.jpg[/img]
Als je nu de CO schroef zon anderhalve slag terug draait, heb je een correcte afstelling te pakken.
Ik zag onlangs bij een auto bij APK ook NVT staan..Datum eerste afgifte Nederland 5 februari 1986
Datum eerste toelating 5 februari 1986
Datum aanvang tenaamstelling N.v.t.