Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:egmond kan natuurlijk makkelijk ff lekker aan de boulevard of op het grote parkeer terein daar
kan ook bij het oude gemeente huis dus zeg het maar
alleen dit weekend niet
de rubberboom was nog niet leeg
Renault Alpine V6 turbo 1989,Renault 11 Turbo 1987 , Renault 25 V6 baccara 1988
Op het grote parkeer terein bij de grote strandafgang
vanaf hoorn/alkmaar:
ring alkmaar afslag egmond bij schaatsbaan de meent
deze weg volgen daar afslag egmond aan zee ,
vanaf amsterdam :
a9 afslag uitgeest
beneden aan de afslag rechts af
borden limmen volgen
vlak voor limmen zie je borden egmond (dit is links af)
bij de rotonde rechts af , weg volgen tot je de afslag egmond aan zee hebt (links af),
voorbij de texaco weg volgen (met de bocht meebaanvak voor rechtdoor)bij splitsing rechts aanhouden deze weg volgen tot dat je aan je rechterhand een parkeer plaats ziet naast de strandafgang
let op dit is voor bij de vuurtoren !!
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:deze weg volgen tot dat je aan je rechterhand een parkeer plaats ziet naast de strandafgang
let op dit is voor bij de vuurtoren !!
Tenzij je een strandafgang eerder rechts bent gegaan, maar dat merk je vanzelf natuurlijk
He, dat is weer m'n werk-weekend. Ik weet m'n rooster nog niet, maar het zal me weer eens niets verbazen als ik weer een nachtdienst heb. Ik hoop alleen dat het niet zo koud wordt als de laatste keer. Ik neem aan dat er wel door de Derpers voor verse koffie wordt gezorgd! Bij deze ben ik dus de 1e en (nog) enigste twijfelaar.
Ik ken geen Derpers die op dit forum actief zijn (probeer ze over het algemeen te mijden namelijk ). Misschien dat een van de Hoevers wat koffie mee neemt....
Ik heb ff op mijn nieuwe rooster gekeken en ik moet om 23.00 uur beginnen met werken. Ik ga dus mooi wel ff heen van te voren. Heb ik lekker nog de middag om te poetsen als het nog niet vriest. Hoeverse koffie zal ons wel lekker warm houden Sven!
Donleben schreef:Ik heb ff op mijn nieuwe rooster gekeken en ik moet om 23.00 uur beginnen met werken. Ik ga dus mooi wel ff heen van te voren. Heb ik lekker nog de middag om te poetsen als het nog niet vriest. Hoeverse koffie zal ons wel lekker warm houden Sven!
woon in limmen !
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Tot hoelaat wordt de meeting ong? Ik zit tot 22.00 op het werk...dus kan rond 22.30 als ik mazzel heb zelf eerder nog wel langskomen. Iemand een idee hoelaat het meestal wordt?? Anders zal ik maar weer wachten tot een vrijdag dat ik niet hoef te werken.
Naja....misschien dat k evengoed wel ff langs cros. Als er nog iemand is dan zien ik dat vanzelf wel . En zoniet dan heb ik weer een mooi ritje langs de boulevard gehad