ACT: Nürburgring
-
- Moderator
- Car: MB
de zaterdag en zondag erna zijn volle dagen TF, dus met wat pech heb je dan juist weer veel engelsen die een lang weekend komen. woensdagje lijkt me beter, maar die zijn er bijna niet.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Het was wat schuiven met de planning maar ik ik heb een dagje vrij geregeld voor de 24ste
nog even een poging doen om dat vage geluid uit de 19 te krijgen.. anders maar gewoon zo weer die kant op 

Ik zet een tientje op 'anders maar gewoon zo weer die kant op' 
Zo gaat 't ook met de Astra. Begint langzaam aan wel echt op te raken in de zin van hij heeft flink onderhoud nodig. Tot die tijd gewoon maar bouten blijven aandraaien, olie blijven bijvullen en ducttape blijven plakken.

Zo gaat 't ook met de Astra. Begint langzaam aan wel echt op te raken in de zin van hij heeft flink onderhoud nodig. Tot die tijd gewoon maar bouten blijven aandraaien, olie blijven bijvullen en ducttape blijven plakken.
-
Naja.. hij begint nu net als de Gastra olie via de carterventilatie te spugen bij langdurig volgas, zette vorige week 2 rijbanen vol met rook na een halve minuut 235km/h.. zuigerveren zijn niet zo tof meer..Timmie82 schreef:Ik zet een tientje op 'anders maar gewoon zo weer die kant op'

-
Naja, serieus oliestoken doet ie al zo'n 40.000 km ofzo.. het is zo'n 7000 km terug iets erger geworden nadat ik net de shortshifter had van MB en ik op de snelweg tijdens een sprintje bij 150 km/h naar de 2 schakelde ipv 4.. sindsdien verbruikt ie nog iets meer en rookt ie ook onder vollast ipv alleen gaslos..Steven schreef:En toch 9:07 rijden, zo moet dat![]()
Wat nou revisiemotoren, ouwe afgetrapte oliestokers 4 life
Al met al is het nog wel bij te houden.. litertje op 1000 km ofzo, moet wel zeggen dat ie nog steeds snoeihard loopt vergeleken met de gemiddelde F7P motor die ik gehad/versleten heb.. deze heeft al wel nieuwe drijfstanglagers gekregen bij 233.000km
Hij staat op 200 km na op 240.000 km dus mag het een keer.. hij heeft een zwaar leven gehad

Nachtje blijven tukken is ook een idee, dan plakken we de zaterdag er aan vast.Timmie82 schreef:Inderdaad, juist daarom gaan we heen. Bovendien is het vrijdag, dus eventueel kunnen we meteen blijven tukken. Of we gaan hertjes hunten terug in Nederland.
Eventueel camping en bbq?
-
+1, echt helemaal niets.. maar dan ook echt NIETS aan toe te voegenTim schreef:Nachtje blijven tukken is ook een idee, dan plakken we de zaterdag er aan vast.Timmie82 schreef:Inderdaad, juist daarom gaan we heen. Bovendien is het vrijdag, dus eventueel kunnen we meteen blijven tukken. Of we gaan hertjes hunten terug in Nederland.
Eventueel camping en bbq?

-
Ik wou zeggen, die Clio is na de crash daar nooit meer geweest.. reed Zondagmiddag nog langs Viktoria Station, zag in gedachten die BBQ nog zo branden op motorolie daar voor op het veldTim schreef:Wel weer eens gezellig dacht ik zo, bijna een jaar terug dan voor het laatst gedaan. En dan maar zorgen dat ik hem dit keer wél heel houd

Jawel joh, 2 of 3 keer daarna nog!Ronald1916V schreef:Ik wou zeggen, die Clio is na de crash daar nooit meer geweest.. reed Zondagmiddag nog langs Viktoria Station, zag in gedachten die BBQ nog zo branden op motorolie daar voor op het veldTim schreef:Wel weer eens gezellig dacht ik zo, bijna een jaar terug dan voor het laatst gedaan. En dan maar zorgen dat ik hem dit keer wél heel houd
Maar VS en Techno zijn gouden combi's

Die olieverbruikband is niet te missen, te zien aan de rook

Die Techno hoort er kennelijk bij ja. Heb vorige keer de Elf Competition toch maar weer verruild voor de 10W40 half synthetische olie van Action hehe. Geen geintje, de Elf olie lekte er in het extreme uit. De Techno blijft beter op z'n plaats.
Zet mij er ook maar bij voor 24-25 Juli
Ronald Middendorp - Renault 19 16V
Zet ons allemaal er maar bij hoor
Tim Schuurman - Renault Clio Williams
Steven Elffers - Renault Clio Williams
Tim Kloes - Opel Astra GSI 2.0 16v
Zet ons allemaal er maar bij hoor

Tim Schuurman - Renault Clio Williams
Steven Elffers - Renault Clio Williams
Tim Kloes - Opel Astra GSI 2.0 16v
Ik doe het wel weer...
We gaan dus overnachten? Geen diertjes hunten in de midzomernachtfeesten? Als die brabanders es ff zeggen wat de planning is.
Wil best eens uit in de omgeving Nijmegen, als je dan de autos laat staan en met 1 terugcarpooled, kun je de volgende dag weer naar de ring.
We gaan dus overnachten? Geen diertjes hunten in de midzomernachtfeesten? Als die brabanders es ff zeggen wat de planning is.
Wil best eens uit in de omgeving Nijmegen, als je dan de autos laat staan en met 1 terugcarpooled, kun je de volgende dag weer naar de ring.

-
+1, ik rijd 'm geheid plat als ik 'm in 9minuten wil rijden met 1,5 promile aan boord..Tim schreef:Stappen is ook wel een keertje koel maar de schleife is redelijk vroeg open dus tijd voor nog wat leuke rustige rondjes

Dan is de vraag, camperen of vlieten.
Persoonlijk gaat de voorkeur lichtelijk uit voor het Pension, das dichterbij, slaapt relaxter en je hebt gelijk ontbijt.
Misschien kunnen we wel aanschuiven bij de BBQ @VS? Al ken ik niemand echt van dat forum hehe.
Persoonlijk gaat de voorkeur lichtelijk uit voor het Pension, das dichterbij, slaapt relaxter en je hebt gelijk ontbijt.
Misschien kunnen we wel aanschuiven bij de BBQ @VS? Al ken ik niemand echt van dat forum hehe.
als het een beetje mee zit ben ik er de 24e ook bij.
Zit het dan mee voor jou of voor ons? 
Ehhh als we 1 nachtje doen stem ik voor pension, als we meer nachtjes doen dan vind ik kamperen opzich ook wel een optie. BBQ of uit eten mij allemaal best. We kunnen die lokale kroeg nog wel een keer onveilig maken, vond het best lachen vorige keer

Ehhh als we 1 nachtje doen stem ik voor pension, als we meer nachtjes doen dan vind ik kamperen opzich ook wel een optie. BBQ of uit eten mij allemaal best. We kunnen die lokale kroeg nog wel een keer onveilig maken, vond het best lachen vorige keer

Kan iemand die topictitel niet ff aanpassen met data dat we er zijn?
24 juli:
-Ronald - 19-16v +25 juli
-Tim - Clio Williams +25 juli
-Timmie82 - Astra GaySi +25 juli
-Steven - Clio Williams +25 juli
-Geert - Clio Williams
-Merijn - 21 Turbo
24 juli:
-Ronald - 19-16v +25 juli
-Tim - Clio Williams +25 juli
-Timmie82 - Astra GaySi +25 juli
-Steven - Clio Williams +25 juli