Mmmh, ik heb al evve gekeken vandaag maar zal morgen weer evve uitgebreid gaan kijke en mischien wel een schakelaar erop gooien ofzo als dat lukt(heb helaas niet al te veel verstand van die elektrische rommel).Steven schreef:Koelsysteem is fase1
Verder doet bij lucht in je systeem altijd je temperatuurmeter raar, dus ik denk eerder dat het gewoon aan de bedrading ligt of misschien de fan zelf.
Gewoon ff de draden volgen en nalopen, dat fan systeem zit simpeler dan simpel in elkaar.
ACT: 5 GT Turbo.
Denk niet dat het dat is. Het thermocontact is óf stuk óf hij doet het. Een blik werpen op het relais is geen slecht idee.Steven schreef:Koelsysteem is fase1
Verder doet bij lucht in je systeem altijd je temperatuurmeter raar, dus ik denk eerder dat het gewoon aan de bedrading ligt of misschien de fan zelf.
Gewoon ff de draden volgen en nalopen, dat fan systeem zit simpeler dan simpel in elkaar.
Maar dat wat hij beschijft zie ik als lucht in de bovenste koelslang/radiateur. Vandaar dat ik die nippel noemde.
Just check it, even blazen, nippeltje los, komt er lucht, doorblazen, komt er geen lucht, nippeltje vast, dan stoppen met blazen, en klaar.
Nog simpeler dan je simpeler dan simpel

inderdaad controleer koelsysteem en ontluchten, is dit goed gedaan en fan werkt nog niet goed dan sensor koelvin rechtsonder in radiateur nazien, is draad goed bevestigd.
is dit zo controleer dan koelvin zelf, kijk stekker na op corrosie.
kun je niks vinden en zit alles goed vervang als laatste de sensor in de radiateur, deze kan defekt zijn.
is dit zo controleer dan koelvin zelf, kijk stekker na op corrosie.
kun je niks vinden en zit alles goed vervang als laatste de sensor in de radiateur, deze kan defekt zijn.
Nou vandaag een beetje gerommeld eraan beetje ontluchten contactjes inspuiten en.......... de fan werkte weer.
Beetje raar maargoed ik vertrouw het niet helemaal en probeer er morgen wel een schakelaar tussen te gooien.
Beetje raar maargoed ik vertrouw het niet helemaal en probeer er morgen wel een schakelaar tussen te gooien.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
niet doen, blijven doorgaan met zoeken.
het systeem bestaat maar uit een paar draden en onderdelen, als er iets stuk is, kun je dat relatief snel en simpel vervangen
En 1 tip:
zet ook even een zekering op de fan, je zal niet de eerste zijn bij wie de fan opfikt
het systeem bestaat maar uit een paar draden en onderdelen, als er iets stuk is, kun je dat relatief snel en simpel vervangen
En 1 tip:
zet ook even een zekering op de fan, je zal niet de eerste zijn bij wie de fan opfikt
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Nou grootste deel is al rijdend de fik in gegaan en dan komt het toch echt bij de carb af.
Denk dat het perecentage wat door kortsluiting in vlammen opgaat toch wel stukken lager ligt.
Ik rijd overigens ook niet met een gezekerde fan
Maargoed geheel onverstandig is het niet.
Denk dat het perecentage wat door kortsluiting in vlammen opgaat toch wel stukken lager ligt.
Ik rijd overigens ook niet met een gezekerde fan

Maargoed geheel onverstandig is het niet.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
van jou had ik eigenlijk al verwacht dat je dat ding ff gezekerd had, na dat incidentje van je zus 

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
die van mij deed het ook altijd zonder problemen
totdat ie in de hens vloog





Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
ik ook
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Zo vandaag die schakelaar erop gegooit, heb dus nu voor nood als ie niet automatisch aanslaat altijd een noodknop
om te koelen, van de week evve een zekering er tussen douwen en hij is weer goed.
Bij de weg moet je die zekering tussen fan en stekker monteren of achter die stekker ofzo??

Bij de weg moet je die zekering tussen fan en stekker monteren of achter die stekker ofzo??
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
je moet die schakelaar op het relais aansluiten! niet op de fan
en de zekering moet tussen het relais en de fan
en de zekering moet tussen het relais en de fan
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
verdorie heeft jl geen T2 hybride meer
dan maar een T25 bestellen


dan maar een T25 bestellen


Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
nee steven de T25 blijft gewoon op 0,9 a 1,0 bar staan wil voorlopig niet teveel schroeven aan de gtt hij moet gewoon heel blijven en volgens jeroen kan dat tot 1,0 bar met standaard spullen enzoSteven schreef:Met alleen die turbo ben je er nog lang niet Ludo....
Maar je mag em ook kopen voor mij, dan ruil ik em wel tegen mijn T2 Hybrid, goed?
maar ik begreep dat jij een T28 wilde?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Dat word achteraan in voegenLuco/Alpine-racer schreef:nee steven de T25 blijft gewoon op 0,9 a 1,0 bar staan wil voorlopig niet teveel schroeven aan de gtt hij moet gewoon heel blijven en volgens jeroen kan dat tot 1,0 bar met standaard spullen enzoSteven schreef:Met alleen die turbo ben je er nog lang niet Ludo....
Maar je mag em ook kopen voor mij, dan ruil ik em wel tegen mijn T2 Hybrid, goed?

-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
ach de gtt moet heel blijven, en de helft overdrijft met de pk's die ze zouden hebben, dus ik denk dat het nog wel meevalt
als de alpine klaar is heb jij zometeen alleen maar rubber op je voorruit


als de alpine klaar is heb jij zometeen alleen maar rubber op je voorruit











Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
tuurlijk overdrijf ik
al moet een beetje rubber neerleggen wel kunnen zometeen

al moet een beetje rubber neerleggen wel kunnen zometeen


Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
owwwwwwwwwwww
ja noem me dan ook gewoon bij me naam nu weet ik niet wie je bedoelt
maar wat zijn je grove plannen dan?
of ga je eventueel voor een ander merk?
ja noem me dan ook gewoon bij me naam nu weet ik niet wie je bedoelt

maar wat zijn je grove plannen dan?
of ga je eventueel voor een ander merk?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
je bedoelt met de pk's die je hebt?:lol:Steven schreef:Nee dat bedoelde ik niet, maargoed lama hangen
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
juist.Luco/Alpine-racer schreef:je bedoelt met de pk's die je hebt?:lol:Steven schreef:Nee dat bedoelde ik niet, maargoed lama hangen
en daar overdrijft ie toch echt niet mee, staat op papier

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
ik heb ook niet gezegd dat die daarmee overdrijft-Ray- schreef:juist.Luco/Alpine-racer schreef:je bedoelt met de pk's die je hebt?:lol:Steven schreef:Nee dat bedoelde ik niet, maargoed lama hangen
en daar overdrijft ie toch echt niet mee, staat op papier
maar ik denk dat de helft hier overdrijft
ik wist dat steve een uitdraai heeft, is wel eens voorbijgekomen ergens

als de blauwe weer in orde is wil ik hem ook wel eens op de bank hebben
gewoon voor de lol
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
ik heb als het goed is binnen kort mijn eigen huis en dan is het toch niet echt meer te betalen en ik zal hem zekekr gaan missen ga hem heel messchien ook nog wel schorsen en stalen maar dat is ook niet echt goed voor een auto
Heb de mijne 4 jaar geschorst nadat ik een huis gekocht had. Weet zeker dat als ik hem verkocht had ik er toch ooit weer een terug gekocht had. Ben nu nog steeds blij dat ik hem toen niet verkocht heb. Ook niet na aandringen van m'n vriendin 
