en anders kan je vast wel meerijden met iemand toch?
Er zit al sinds 31-08-2001 geen apk meer op...mark 5t schreef:zonder apk rijdt ie ook wel![]()
Best!!ARNO16V schreef:Wordt er nog verzameld in Staphorst city?
7 december een ideetje? Ik ben van de partij! Daarna ff met z'n allen pizzaatje doen of zo?Gabri van der Veen schreef:op verzoek van Heine.
Karten in Heerenveen, wie, wat, wanneer
Op zich ook geen slecht idee. hoe laat begint die ALV?Siempie schreef:eerst naar de alv en daarna eten en dan karten?
Iedereen die zin heeft! Wat betreft de ALV weet ik niet. Die is volgens mij alleen voor leden, maar het karten en 'dineren' is voor iedereenlaurensss schreef:wie mogen er komen?
Ik weet niet of je hierbij ook aan mij dacht maar ik kan de 22ste in ieder geval nietGabri van der Veen schreef:dan maar zonder achterklep![]()
Optie 1 lijkt mij overigens ook het fijnste, zou me dan ook niet verbazen dat er iets vanuit Nijmegen richting Heerenveen komt hobbelen
Kom je dan even bij ons in de hal kijken? ACNN heeft een eigen hal.heine hut schreef:ik zit dan in leeuwarden in het Fec.
geen slecht ideeGabri van der Veen schreef:hmmm of maken we er een dagje race-expo Leeuwarden van, dan kan Andre de koffie warm houden
ik kom even bij je langs.André ter Velde schreef:Kom je dan even bij ons in de hal kijken? ACNN heeft een eigen hal.heine hut schreef:ik zit dan in leeuwarden in het Fec.
Lijkt me een prima idee!! Lijstje maken??Gabri van der Veen schreef:hmmm of maken we er een dagje race-expo Leeuwarden van, dan kan Andre de koffie warm houden