Na een tijdje weinig actief te zijn op het forum heb ik besloten om maar weer eens wat van me te laten horen. Het rijbewijs begint namelijk aardig in zicht te komen. Ben vandaag voor mijn theorie-examen bij het CBR in Eindhoven geweest en heb daar mijn theorie gehaald, meteen de eerste keer . Eindelijk begin ik in de buurt te komen van het roze papiertje, en dat was erg moeilijk omdat me Clio hier nu al een jaar (op mijn 17e gekocht) in de tuin staat. Nu een datum plannen voor de praktijk en dan zien jullie me vanzelf op de meetings .
Riël schreef:Wat een onzin, bij een maat van me moeten we elke keer een duif afschieten omdat die de dakpannen van t dak laat vallen.
Wat een onnozel forum dat fok, jezus er wordt dagelijks weet niet wat afgeschoten, en die arme man die zijn werk deed komt nu in het nieuws omdat ie een mus afschiet.
Kutland.
en die arme man die zijn werk deed
erger, wordt met de dood bedreigd.
Nu vind ik de nederlandse inwoners nog waardelozer. HIer kan ik me zo kwaad om maken he, wat een onnozelheid.
Heb zin om hier meteen een stuk of 10 mussen dood te schieten, verdomme 10 jaar geleden deed je dat voor de lol bij de boer achterom. Boeit zo'n hoere mus nou? Jezus.
Endemol, dat de televisie-uitzending van Domino Day voor SBS6 produceert, heeft rond het FEC inmiddels extra veiligheidsmaatregelen genomen. Onder meer omdat radio-dj Ruud de Wild een beloning van 3000 euro heeft uitgeloofd voor degene die de steentjes voor de recordpoging omgooit.
Whehe ben benieuwd of iemand t lukt
Op 3 fm zijn ze aan het proberen om het voor 18:00 vandaag voor elkaar te krijgen...
Riël schreef:Wat een onzin, bij een maat van me moeten we elke keer een duif afschieten omdat die de dakpannen van t dak laat vallen.
Wat een onnozel forum dat fok, jezus er wordt dagelijks weet niet wat afgeschoten, en die arme man die zijn werk deed komt nu in het nieuws omdat ie een mus afschiet.
Kutland.
Nu vind ik de nederlandse inwoners nog waardelozer. HIer kan ik me zo kwaad om maken he, wat een onnozelheid.
Heb zin om hier meteen een stuk of 10 mussen dood te schieten, verd@#me 10 jaar geleden deed je dat voor de lol bij de boer achterom. Boeit zo'n hoere mus nou? Jezus.
de ,mus schijnt wel een zeldsame vogel te worden... maar wel idioot
Endemol, dat de televisie-uitzending van Domino Day voor SBS6 produceert, heeft rond het FEC inmiddels extra veiligheidsmaatregelen genomen. Onder meer omdat radio-dj Ruud de Wild een beloning van 3000 euro heeft uitgeloofd voor degene die de steentjes voor de recordpoging omgooit.
Op 3 fm zijn ze aan het proberen om het voor 18:00 vandaag voor elkaar te krijgen...
Kutland.
Heb zin om hier meteen een stuk of 10 mussen dood te schieten, verd@#me 10 jaar geleden deed je dat voor de lol bij de boer achterom. Boeit zo'n hoere mus nou? Jezus.
de ,mus schijnt wel een zeldsame vogel te worden... maar wel idioot
Evolutie misschein? Ze vallen echt wel vanzelf van het dak, we kunnen er vrij weinig aan doen
Kutland.
ik ben het volledig met je eens! ik bedoel er worden dagelijks 100en vogels e.d. doodgereden in het verkeer, daar word toch ook niet iedere keer in het nieuws iets over gezegd? dit gaat weer eens nergens over.
Dennis 16V schreef:Na een tijdje weinig actief te zijn op het forum heb ik besloten om maar weer eens wat van me te laten horen. Het rijbewijs begint namelijk aardig in zicht te komen. Ben vandaag voor mijn theorie-examen bij het CBR in Eindhoven geweest en heb daar mijn theorie gehaald, meteen de eerste keer . Eindelijk begin ik in de buurt te komen van het roze papiertje, en dat was erg moeilijk omdat me Clio hier nu al een jaar (op mijn 17e gekocht) in de tuin staat. Nu een datum plannen voor de praktijk en dan zien jullie me vanzelf op de meetings .
Ja hadden plannen met een hei machine
Dennis 16V schreef:
Dennis 16V schreef:Na een tijdje weinig actief te zijn op het forum heb ik besloten om maar weer eens wat van me te laten horen. Het rijbewijs begint namelijk aardig in zicht te komen. Ben vandaag voor mijn theorie-examen bij het CBR in Eindhoven geweest en heb daar mijn theorie gehaald, meteen de eerste keer . Eindelijk begin ik in de buurt te komen van het roze papiertje, en dat was erg moeilijk omdat me Clio hier nu al een jaar (op mijn 17e gekocht) in de tuin staat. Nu een datum plannen voor de praktijk en dan zien jullie me vanzelf op de meetings .
Omdat de post helemaal onderaan de vorige pagina staat en ik geen reacties kreeg omdat ik dacht dat niemand die post nog zou zien zo onderaan de vorige pagina
@ Jeroen,
Bedankt , nu hopen dat er snel plek is voor een praktijk afspraak.
Omdat de post helemaal onderaan de vorige pagina staat en ik geen reacties kreeg omdat ik dacht dat niemand die post nog zou zien zo onderaan de vorige pagina
@ Jeroen,
Bedankt , nu hopen dat er snel plek is voor een praktijk afspraak.
Even mezelf gequote
wat herken ik me zelf in jou verhaal had m'n clio ook al bijna een jaar voor dak m'n rijbewijs had. en dan niet te spreken hoe lui ik was om ff die theorie te halen.