ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

stephan schreef:
Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:
stephan schreef:
catrinus schreef:
Hooliead schreef:mods? kan dit hele gedeelte nie woren verwijderd voordat het straks uit de hand loopt?
Ja moie ik ga niet weer een half uur zitten te wissen. Pfffff de vorige keer was al veel werk.
Luie modder etter
Ga die andere modder etter maar vragen. :p
Ene Raymond Emmelot heet ie.
Broers VS broers. Idee voor nieuw topic?? >-)
:lol: :lol:
-Ray-
Contacteer:

ok guys babbel lekker verder in ACT :)
Immer wieder die verdammte Holländer
ramon16V
Contacteer:

na weggaan lelystad,weet ff niet wie het was maar het was de clio die geraced had op het circuit die uitviel omdat hij rood licht had

kon hem redelijk bij houden tot de 3de versnelling toen hij sneller :( :D mischien volgende keer beter

ik weet ook niet of hij getuned is,ben er wel benieuwd naar,die van namelijk niet

groeten ramon16V
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Ik denk dat je 'Cliomaniac' bedoelt. Met die diepe Borbetvelgen en dubbele RVS-pijp aan de rechterkant?

Echt een vette bak! Geen idee of er motorisch veel aan gedaan is.
[rsi]peerke

eigenlijk 50% off topic, maar jah

Afgelopen zaterdag zat er een brommerscootertje achter mijn RSi te douwen. Ding maakte ongelofelijk irritante pokkeherrie, dus ik geef effe flink gas (mijn blokkie was toch al lekker warm)

Het is niet te geloven, maar het gat tussen ons werd maar heel langzaam groter. Weet niet wat ze tegenwoordig voor spul verkopen voor die dingen, maar dat ding had echt een ongelofelijke trekkracht tot de 80 km/h
Merijn
Über-Spammer

Was het geen 125 cc? Die heb je tegenwoordig ook! :)
Marcel B.

Ach joh binnen een maand is ie dan toch krom :)
Don't walk the grass... smoke it
Marcel J.

[rsi]peerke schreef:eigenlijk 50% off topic, maar jah

Afgelopen zaterdag zat er een brommerscootertje achter mijn RSi te douwen. Ding maakte ongelofelijk irritante pokkeherrie, dus ik geef effe flink gas (mijn blokkie was toch al lekker warm)

Het is niet te geloven, maar het gat tussen ons werd maar heel langzaam groter. Weet niet wat ze tegenwoordig voor spul verkopen voor die dingen, maar dat ding had echt een ongelofelijke trekkracht tot de 80 km/h
Trek het je niet aan, afgelopen woensdag moeten trappen als een gek om een scooter met twee man eruit te rijden :(

oke moet wel zeggen dat hij op zijn achterwiel van het ene stoplicht naar het andere reed?!?!?! (plaats in maatricht groen golf) Pas bij laatste stoplicht deed ik mee, vanwege snelheidscontrole, maar tot 130 km/h flink moeten gassen.

kheb wel effe duimpie opgestoken en terug gekregen, kvond het wel een strakke actie >-) >-)
Marcel J.

Merijn schreef:Was het geen 125 cc? Die heb je tegenwoordig ook! :)
kweet het wel zeker 8) 8) 8) vroeger moest het nog met 70cc :p :p :p
[rsi]peerke

ik denk niet dat het een 125 cc was. Heb vroeger ook brommer gereden(honda MB met 70 cc en tig puchjes). Aan de toonhoogte /toerental bij een gegeven snelheid kun je het verschil tussen een 125 en bv een 70cc wel horen denk ik.

De scooter waar ik het over heb maakte onwijs veel toeren, dus misschien wel een hele snelle 50CC/70CC met gunstige vertanding???
Marcel J.

met 70cc had ik altijd erg weinig moeite om de gemiddelde auto eruit te trekken tot 70 à 80 km/h, dus idd tzal wel 70cc zijn geweest, 50(snel)lijkt mij wat weinig...
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

nou marcel ik ga toch voor de 125cc want dat klere ding is rete snel .
Marcel J.

idd, maar ik had het ook over [rsi]peer zijn geval...die in maastricht zou ik wel eens willen aanspreken om wat info, jammer dat het van die types zijn :wink:
ramon16V
Contacteer:

Merijn schreef:Ik denk dat je 'Cliomaniac' bedoelt. Met die diepe Borbetvelgen en dubbele RVS-pijp aan de rechterkant?

Echt een vette bak! Geen idee of er motorisch veel aan gedaan is.
die bedoel ik die is wel snel :D
Steven
Car: M536

Nou mijn ex-scooter ging met 70cc toch echt wel rond de 7 sec. naar de 100 en dan overdrijf ik echt niet!

Een MR2 AW11 liep pas in toen ik aan me top zat.
Een kadett GSi reed me 2 straten verder pas voorbij toen ik alweer rustig reed met een middelvinger :lol:

Een variomatic die goed afgesteld is op het toerental met het max vermogen is met schakelen geen beginnen aan. :)

Trouwens mijn Gilera Runner was toen sneller dan een fabrieks-af Gilera Runner 180.
Die motorscooters draaien 8500 toeren ofzo, das voor 2-takt erg weinig. Janken rond de 14-16 k moet ie 8)
Arjen

Steven schreef:Nou mijn ex-scooter ging met 70cc toch echt wel rond de 7 sec. naar de 100 en dan overdrijf ik echt niet!
En hoe vaak liep ie vast? :lol:
Steven

Eerste cil liep warm, was nog te redden. heb toen doorverkocht.

2e Cil beukte wel vast, was aan het toppen met iets te kleine sproeier --> zzzZZip......

Maar er wordt veel vergist in echt serieus snelle scooters. Ik ken er 1 met 23 pk op het achterwiel (met 100 kilo en die 23pk constant!).

Dat ding was gewoon sneller dan de supra 3.0 turbo van dezelfde eigenaar :) (van 0-100 dan)
Remco_Rs
Contacteer:

Steven schreef:Eerste cil liep warm, was nog te redden. heb toen doorverkocht.

2e Cil beukte wel vast, was aan het toppen met iets te kleine sproeier --> zzzZZip......

Maar er wordt veel vergist in echt serieus snelle scooters. Ik ken er 1 met 23 pk op het achterwiel (met 100 kilo en die 23pk constant!).

Dat ding was gewoon sneller dan de supra 3.0 turbo van dezelfde eigenaar :) (van 0-100 dan)
Dat was zeker de Puch Energy van "De Jager" :)
Steven

Nee de NRG LC van Joris Jonker(aka Joor), getuned door Freddy Koopmans.

Verder is het een gewone straatscooter en niet zo'n licht sprintding als die van de Jager. Volgens mij had die ook maar iets van 17 of 21 pk uit een Evo 70 AC.
Marcel B.

Teringdingen zijn et, scooters en brommers :)
Don't walk the grass... smoke it
Robke
Car: Lexus IS250

Dat ben ik compleet met je eens! :)
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Pisbakken op wielen bedoel je zeker? :wink:
Alleycat
Contacteer:

sinds ze van het fietspad af moeten denken ze helemaal 'king of the road'te zijn. En je mag ze niet eens doodrijden, want dan krijgt de automobilist de schuld! :lol:
Marcel J.

Als je maar hard genoeg langs ze rijdt en kort genoeg bovendien, willen ze nog wel eens omwaaien :p >-) 8) wat op zich wel grappig is om te zien 8) :lol:
Steven

Het merendeel kan niet rijden, maar dat komt voornamenlijk door de leeftijd en het nog-niet-aanwezige-besef dat je aan het verkeer deelneemt.

Zeg nou eens eerlijk, hoe reed jij op je 16e op je brommer/scooter/schakelgeval?
Ik geef eerlijk toe dat ik pas op me 17e wat normaler deed en pas na het behalen van me rijbewijs steeds meer opd e rest vna het verkeer ging letten.
Toen me scooter ook echt hard ging was ik al bijna 18, toen reed ik gewoon serieus rustig door de stad. op me 16e moest je overal volgas.

Maargoed een praktijk-examen in brommer rijden ben ik nog steeds voor.
~thijs~
Contacteer:

Gister stond er zo'n pest ding (lees scooter)voor me op de linkerbaan op de zijlweg om de randweg op te gaan (das een gedegradeerde snelweg) wat een mongool zeg :evil:
Merijn
Über-Spammer

Steven schreef:Het merendeel kan niet rijden, maar dat komt voornamenlijk door de leeftijd en het nog-niet-aanwezige-besef dat je aan het verkeer deelneemt.

Zeg nou eens eerlijk, hoe reed jij op je 16e op je brommer/scooter/schakelgeval?
Ik geef eerlijk toe dat ik pas op me 17e wat normaler deed en pas na het behalen van me rijbewijs steeds meer opd e rest vna het verkeer ging letten.
Toen me scooter ook echt hard ging was ik al bijna 18, toen reed ik gewoon serieus rustig door de stad. op me 16e moest je overal volgas.

Maargoed een praktijk-examen in brommer rijden ben ik nog steeds voor.
Een verplichte crash-test lijkt me wel wat... Dan weten ze meteen hoe het is, als je aangereden wordt. ;)
Merijn.V
Contacteer:

Thijs RSI schreef:Gister stond er zo'n pest ding (lees scooter)voor me op de linkerbaan op de zijlweg om de randweg op te gaan (das een gedegradeerde snelweg) wat een mongool zeg :evil:
Gewoon platrijden. Een helm hoeven ze op die opgefokte scooters toch niet te dragen. En de politie doet er ook niks aan, die letten liever op de automobilist, is makelijker voor belasting naheffingen. :D
jeroen.k

Gisteren heel stuk gesport met een BMW, zo'n oude 3-serie. Damn, dat ding ging best hard! Kon hem tot de 3 redelijk volgen, maar daarna was hij toch echt elke keer weg...zat een type-plaatje achterop...B6 2.8...weet iemand wat voor beamer dat geweest is?
Merijn
Über-Spammer

Lees dit maar eens:

http://www.conceptcarz.com/folder/vehic ... ar_id=2204

Je hoeft je niet te schamen... ;)
jeroen.k

Deed ik sowieso al niet! ;):lol: mijn 1.7 mpi is toch al niet de allersnelste...

ik was bezig een andere auto in te halen...ga naar rechts terug en dat dding schiet me toch in ene voorbij...

Dus ik erachter aan...volgende stoplicht...denk ga dr maar achter staan...sta ik iets minder voor lul! :p Komt dr links een astra 1.6 naast staan, dus ik al een beetje voorpret...die bmw trekt op, ik erachter aan...en ook de opel had zin in een spelletje...maar met zn 2en heel mooi langs de opel en toen proberen de bmw te volgen, nou tot zn 3 liep hij iets uit...maar toen ik naar zn 4 ging liep hij behoorlijk uit...tot de 195 gegaan (top van mijn auto) maar kwam niks dichterbij...zat nog een wat oudere kerel in ook! :) Ff duimpje gedaan...leuke wolf in eeuhm...niet al te wolferige kleren! :p
Roy
Moderator

Hier nog een brommer die tot de 110 km/h niet bij te houden is. :(
[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/163470/in ... eroen2.JPG[/img]

Is van een maat van mij. Is een puch maxi met een 125 cc watergekoeld blok van honda eronder. Met een 6-bak goed voor 150 km/h. :D :D

Kan hem tot de 110 niet bijhouden met mn 5 . >-)
5 GT Turbo '88 GT5
catrinus

vet man :p . Wat zal oom agent stom kijken als hij voorbij komt :lol:
There will be plenty of time to rest when your dead
Panoramix

Roy schreef:Hier nog een brommer die tot de 110 km/h niet bij te houden is. :(
[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/163470/in ... eroen2.JPG[/img]

Is van een maat van mij. Is een puch maxi met een 125 cc watergekoeld blok van honda eronder. Met een 6-bak goed voor 150 km/h. :D :D

Kan hem tot de 110 niet bijhouden met mn 5 . >-)

Hij liever dan ik op zo'n puchje......1x op je bek en je hebt een leuke herinnering voor de rest van je leven (als je dat nog hebt) :wink:
Ruud

Ach ja er zijn altijd mensen die levens moe zijn he. De een wat meer dan de ander. Wat is z'n remweg van 150 naar 0 3 kilometer ofzo , of komt er een spannende remparachute uit.
Gesloten