Friday Nightmeeting Oss I
wie, die chopstick of de grim reaper?
toepasselijke naam ook: demuppets.nl 

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
nog ff over dat ongeluk..kwam er net langs op weg naar de dealert, en t is de andere kant op gebeurd
dus of die autorijders was echt scheel, of die motorrijder trok als een gek weg bij de stoplichten.. 
@Marieke: sambal bai?

@Marieke: sambal bai?
ik ben er zeker niet.............denk ik 

-
- Contacteer:
ik ga er ook niet zijn..
@Marieke: 5 min geleden dikke hagel, nu schijnt de zon weer

@Marieke: 5 min geleden dikke hagel, nu schijnt de zon weer

-
- Contacteer:
ander weekje 

what else is new?Merijn schreef:Ik ben er 100% zeker niet...

sghoed hoohr..... 

Mike, auto te koop staan?
Wat heb je op het oog?
Wat heb je op het oog?
2.0 16v?
of toch een echte mannenauto, een DTi
of toch een echte mannenauto, een DTi

zegt de man met een Golf voor de deur....... 
vent, ken mij t nou schelen wat er voor in ligt in die megane, tis goedkoper dan wat ook en rijdt heerlijk; dan maar een stank uit de uitlaat, boeit me geen flikker!

vent, ken mij t nou schelen wat er voor in ligt in die megane, tis goedkoper dan wat ook en rijdt heerlijk; dan maar een stank uit de uitlaat, boeit me geen flikker!
-
- Contacteer:
Goeie keus Mike!
niet meteen om een boom rijden dalijk hè, al die pk's onder je kont! 

[bijdehandmode]Haas schreef:zegt de man met een Golf voor de deur.......
G3 is goedkoper
[/bijdehandmode]
Man, mijn saf rijdt nog goedkoper dan die roetstoker van jeHaas schreef:zegt de man met een Golf voor de deur.......

uiteraard!Merijn schreef:Is ook zo...Puur financieel voordeel. Daarom rijdt ik die Snolf ook.
Enneh, niet zo serieus natuurlijk.
serieus? ik? Alleen op begrafenissen..

ja, een poolse hoer ook, maar ik heb liever wat fatsoenlijks te batsenpcman schreef: [bijdehandmode]
G3 is goedkoper
[/bijdehandmode]

das waar, maar walmen is coolRiël Notermans schreef:Man, mijn saf rijdt nog goedkoper dan die roetstoker van je

Haas schreef:ja, een poolse hoer ook, maar ik heb liever wat fatsoenlijks te batsenpcman schreef: [bijdehandmode]
G3 is goedkoper
[/bijdehandmode]![]()

ps financieel voordeel is voor watjes

laatst nog op het nieuws, mensen met dikke portomonnee rijden vaker te hard dan arme sloebers... geen wonder dat ik altijd te hard rij

ik ga morgenavond wat leuks ophalen, dus ben er definitief niet 
en nee, showen, daar wordt het vast te laat voor. Foto's komen als totaalplaatje wel in mijn topic

en nee, showen, daar wordt het vast te laat voor. Foto's komen als totaalplaatje wel in mijn topic

Je maakt ons nieuwsgierig 

dat klopt 
tis geen prins albert ofzo hoor, tis voor de megane, nou, hoe moeilijk kan he tzijn

tis geen prins albert ofzo hoor, tis voor de megane, nou, hoe moeilijk kan he tzijn