Vrijdag in Rotterdam reed ik met een maat van me om half 2(snachts) ofzo
We reden volgens mij vlak in de stad een straat in waar we dus niet moesten zijn en wat zie ik daar......een R5 GTT met RTC stickers op de zij achterraampjes. Dit was vlakbij het water Ik ken Rotterdam totaal niet daarom hebben we ook 2uur rondgereden voordat we een Coffeeshop hadden gevonden
Kenteken iets met FB-BF-02 ??? kan dit ?
Vanmiddag om een uur of 1215. Een zilveren Renault 19 16v. Had een raamsticker waarop sond: 'TEAM 1.4 16v' of zoiets. Aardige velgjes en zag er netjes uit.
Hij reedt de oprit (16 Oss) af om op de a50 richting Den Bosch te gaan.
Net gespot op de Groest voor de koreg de Flater een clio 16v metalic grijs kenteken begonmet TJ-xx-xx als ik het goed onthouden heb. Wiet he
Zag er netjes uit en leuke 5 spaaks velgen er onder .
Gisteren rond 16:00 op de A15 ri. Nijmegen bij knooppunt Gorinchem:
R5 Alpine, rood, kenteken: DL-65-.., staat: beetje vies maar wel goed/netjes, bijzonderheden: extreem laag, rolkooi, dubbel sportpijpje en er reed een vrouw in van 50+, heel relaxed.
Gister bij de ANAC in Nijmegen om 21:30, een zwarte clio s bijna aangereden
Was dat misschien Haas??
Er zaten 2 vrouwkes achterin die zich helemaal rotschrokken toen ik er met een centimeter tussenruimte volgas langsging. Hij nam de bocht ook wel ERG ruim.
De eer is aan mij 50
Eerder deze week gespot een renault 5 gtx denk ik alles in het metalic grijs mee egspoten ik dacht 15 of zelfs 17" velgen er onder. Hij zwaaide en ik ook.
Nu was ik vandaag op school zie ik hem aankoemn gassen op het parkeer terein en begint met een paar andere gasten sprintjes te trekken over onze lange parkeer plaats Tuig
Ik moest helaas naar de les, had al gezeik genoeg na 3 weken mijn neus niet te hebben laten zien Gelijk over geplaatst naar een probleem en achterlopende "kinderen" klas BRRRRR
Morgen zal ik hem ff aanspreken of hij naar de meeting komt.
Rond 3 uur vanmiddag op de N279 (weg van Veghel naar Den Bosch, langs het kanaal) een Clio V6 phase 1. Zat een jong gastje in. Ikke duim omhoog, hij dui omhoog! Vette bak!
Wat ik net zag op TV, een reclamespotje van HONIG.
Gaat over een Antiliaan (ofzo)die van zn vrouw heerlijke nieuwe gekruide Nudel / pasta krijgt, met veel knoflook, en die na het eten gaat stappen met zn maat:
Hij stap voor zn huis in een
Clio 1.8 16V
kenteken: 65-GD-??
Donkerblauw
denk een Grand Prix
Ivo8hoven schreef:Wat ik net zag op TV, een reclamespotje van HONIG.
Gaat over een Antiliaan (ofzo)die van zn vrouw heerlijke nieuwe gekruide Nudel / pasta krijgt, met veel knoflook, en die na het eten gaat stappen met zn maat:
Clio 1.8 16V
Donkerblauw
denk een Grand Prix
Wel lache als zoiets je onverwachts opvalt
Oog voor detail?
Project 2004 - Willy gaat weer rijden ! En ... een GTT of toch een S4 ??
Kijk ook eens op http://www.clio-williams.com
Ivo8hoven schreef:Wat ik net zag op TV, een reclamespotje van HONIG.
Clio 1.8 16V
Donkerblauw
denk een Grand Prix
Wel lache als zoiets je onverwachts opvalt
Oog voor detail?
Is al best oud die reclame, alleen die toeter klopt niet als ie nog binnen zit
net (rond 12 uur)op de maasboulevard in rotterdam: een blauwe clio 16 v met impound stickers en met het kenteken: DH-SJ-34. mocht wel wat aan gebeuren. wel verlaagd, dikke remus eronder en lm velgjes die ook wel aan een beurtje toe waren. er zat een jongen in met denk ik zn vriendin. hij zwaaide niet of zo. zal ook wel niemand van de club wezen. kon ook geen rtc kenmerken vinden. maar je weet het nooit he
er staat trouwens ook steeds aan de overkant van de renault dealer bij de hoofdweg (alexanderpolder) n rotterdam een blue sport met het kenteken YH-69-XJ. misschien van een van de monteurs of zo? nette staat.
d.blauwe 19-16v gespot op de weg van oude- en nieuwe-pekela richting de n33 (veendam)
hij reed op gegeven moment nieuwe-pekela in
kon kenteken in spiegelbeeld nie zo goed lezen
En een R19 Chamade, denk 16v, williams style uitgevoerd.
die heb ik ook wel eens zien rijden hier...
en vandaag op me werk voor de deur:
een (hoe kan het anders) grijse gtt fase2.
kenteken begon met TG-??-??.