ACT: Algemeen Chat Topic

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

Kerstrecept voor eend met whiskey

Benodigdheden:
- Een eend van 5 kg.
- 2 flessen Schotse Whisky.
- Spekreepjes.
- Olijfolie.

Bereidingswijze:
De eend larderen en de binnenkant inwrijven met peper en zout.
De oven 10 minuten voorverwarmen op 180 graden.
Een longdrinkglas voor de helft vullen met whisky.
De whisky opdrinken gedurende het voorverwarmen van de oven.
De eend op een vuurvaste schaal leggen en een tweede glas whisky inschenken.
Het tweede glas whisky opdrinken en de eend in de oven zetten.
Na 20 minuten de oven op 200 graden zetten en 2 glaven vubben met whisky.
De glaven opdiinken en de scherven van et eeiste glav oplaapen.
Nog en naiff glav insjenke en opdlinke.
Na en naiff uui de hoven o***en om deend te sjekkn.
Blantwondezalf in de padkamer ganaale en op de povenkand van de linkerand toen.
Denove nen sgop geve.
Twee glave wiskiinsjenke en tmiddeste glaf leegdwinke.
De nove o***en naadattet eerste glaf leeggis en de sjotel vastpakke.
De blantwondezalf op de binnekand van de regtehantoen en deent oprape.
Deent noggis oprape em met nen nantdoek de bwantwondesaiv van deent vege.
Ze hande ontvette met viskey en de tupe ssalf veeroprape.
Tkapotte glazzopvege endeent terug in de hove toen.
Deheent oprape en dove eers o***en.
De twwwiede fles biski ***en en overeindzette.
Opstaan van de vjoer ent vetssspek ondrde kas vege.
Noggis opstaan van de vjoer en tochma blijve zitte.
De bles op de grondzette.
Uide bles drinke wande glave sijn opof kabot.
Den'ove aftette, deooge sluite en omvalle.

De volgende late voormiddag de eend aansnijden met het zilveren feestbestek en degusteren met citroen en mayonaise.
De hele rest van de middag en de vroege avond de rotzooi in de keuken opruimen en de wanden en plafond schoonmaken.
Glasscherven en lege flessen naar de glasbak brengen en op de terugweg Paracetamol en maagzout kopen!
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
mark 5t
Contacteer:

meer als 12 miljoen!! 3FM en de dj`s respect (Y) (Y)
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

:worship: :worship:

Weekje geweldige TV, Radio en Internet (Y)
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Adinsx
Car: M4 Estate GT205

Helaas dit jaar véél te druk geweest op het werk en helaas dus ook niet veel kunnen volgen. Maar een paae avonden was het toch wel 2:00 voor de tv uitging.

Absoluut prachtig, en nu al spijt dat ik vanavond niet naar Enschede ben gereden. Maargoed, het was weer geweldig.
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
Arco
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Raar. Daar hebben we blijkbaar wel geld voor over, maar om als voorbeeld te geven, de vele alleenstaande ouderen in de diverse verzorgingstehuizen een geweldige kerst te bezorgen (want dat kan met 12 miljoen) is blijkbaar geen animo ... laat staan om om te kijken naar vele bijstandsgezinnen met kinderen die momenteel niet eens rond kunnen komen en de kerstdagen slijten met de gedachten dat in de Derde Wereld alles aan komt vliegen (letterlijk) dankzij jullie gulle giften ....

:w:

En dan een klein weekje "opgesloten" zitten in een schaftkeet met ramen en doen alsof je niets eet ... Oh wacht, wat zijn dan die gesponsorde drankjes die ze krijgen ... ??
Juistem :
De dj's mogen geen vast voedsel eten, in plaats daarvan krijgen ze groente- en fruitsappen

link : http://nl.wikipedia.org/wiki/3FM_Serious_Request

Hypocriete zooi, dat is het. :loser:

Aan allen een fijne Kerst toegewenst ... :peace:
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Arco schreef:Raar. Daar hebben we blijkbaar wel geld voor over, maar om als voorbeeld te geven, de vele alleenstaande ouderen in de diverse verzorgingstehuizen een geweldige kerst te bezorgen (want dat kan met 12 miljoen) is blijkbaar geen animo ... laat staan om om te kijken naar vele bijstandsgezinnen met kinderen die momenteel niet eens rond kunnen komen en de kerstdagen slijten met de gedachten dat in de Derde Wereld alles aan komt vliegen (letterlijk) dankzij jullie gulle giften ....

En dan een klein weekje "opgesloten" zitten in een schaftkeet met ramen en doen alsof je niets eet ... Oh wacht, wat zijn dan die gesponsorde drankjes die ze krijgen ... ??
Juistem :
De dj's mogen geen vast voedsel eten, in plaats daarvan krijgen ze groente- en fruitsappen

+10000
schaamteloos geld binnenharken en maar doen alsof het zo zwaar is.
Laat ze eens een jaartje naar de voedselbank gaan ofzo en onder het minimum leven.
Martijn Kool

jij leeft ook onder het minimum of niet luco?

nouja, triest dat er zoveel mensen een voedselbank nodig zijn inderdaad maar ik vind dit een leuk initiatief. leuk concept en plezierig om naar te kijken.
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Ik leef nu inderdaad dik onder het minimum ja.

Het is gewoon een grote mediashow waar ze zelf alleen maar beter van worden, niks meer niks minder, dat er veel mensen intrappen is tekenend wat betreft de invloed van media en het denkend vermogen van veel mensen.
Martijn Kool

onder het minimum? sorry hoor maar je woont in een huis van ik gok dik 5 ton? minimum my ass.

het geld gaat gewoon naar het rode kruis, niets mis mee. dat het aardig wat knaken kost om alleen al te organiseren, ok.
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Ja en?
Trouwens, gokken is niet je sterkste punt.
Jarenlang gewoon hard gewerkt en wat risicos genomen en ook verstandig met de centjes omgegaan.
Maar nu komt er niks binnen dus leef ik onder het minimum, want dat is iets van 1100 per maand.

Er is niks mis met het rode kruis op zich, maar dit is gewoon een mediashow, dat er no mensen intrappen, ook lekker verstandig trouwens, elk jaar 100en miljoenen naar onderontwikkelde gebieden, als het nou wat uit zou halen, prima, maar volgend jaar moet er weer meer naartoe en dat al 20 jaar, en is het er beter geworden??
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

En van die 1100 euro moet je je hypotheek en andere vaste lasten nog betalen? Dan sta je snel bij de voedselbank, Luco. :P Ik kan het me nauwelijks voorstellen. Maar dat terzijde.

Ik kan niet warm worden van Serious Request en heb er dus ook niet aan meegedaan en weinig van meegekregen. Ik denk dat het geld veel beter besteedt kan worden. Ouderenzorg, de mensen onderaan de ladder in de gezondheidszorg, zelfs het dierenasiel lijkt me een beter alternatief... En ik zal ook vertellen waarom. :)

Het ging bij SR2012 om het terugdringen van kindersterfte in landen waar een extreme armoede heerst, waar al een tekort aan voedsel is, waar men in veel gevallen de letter van de bijbel zeer serieus neemt, etc. Stel, je kunt met die 12 miljoen euro één miljoen kinderen 'redden', waardoor de populaitie met 1 miljoen te voeden monden toeneemt, in een wereld waar de voedselprijzen enkel stijgen, in een land waar al enorme armoede heerst (mede door toedoen van het rijke westen)... Ik denk dat de natuurlijke selectie zijn werk prima doet en er veel potentiele levens de honger wordt bespaard. Het geeft een ernstig kortzichtig beeld om de stellen dat je hiermee levens redt. Wat zijn die levens waard, als ze geen fatsoenlijke levensstandaard kunnen opbouwen? Je zou het bijna misdadig kunnen noemen...

Laten we eens niet zo hypocriet doen met z'n allen en gewoon zeggen dat ons het allemaal geen flikker interesseert, want zodra de welvaart in donker Afrika toeneemt en ons de euro's uit de zak klopt, vinden we het allemaal niet meer zo fijn! Een blijvende oplossing voor de problemen in Afrika wordt al jaren niet geboden, terwijl die mogelijkheden er wel degelijk zijn. Maar nee, we dumpen er een paar euro per hoofd van de bevolking en vinden dat we goed bezig zijn. Yeah, right... Denk eens na en ga eens écht wat doen voor deze mensen, in plaats van je zonden af te kopen. As we allemaal zo begaan zijn met mensen in armoedige omstandigheden, dan moeten we eens beseffen dat we die situatie door onze hebzucht en machtswellust alleen maar in stand houden. Daar verandert geen enkele Serious Request euro iets aan.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

+1000 Merijn, je houdt op deze manier alleen de ellende in stand zonder er daadwerkelijk echt wat aan te doen.

Nogmaals, ik hoef me trouwens voor niemand hier te verantwoorden, maar ik heb gewoon hele goede jaren gedraaid en voor een goede reserve gezorgd, vandaar dat ik nog niet naar de voedselbank hoef.
Gelukkig maar, en zo verstandig geweest geen privegeld in de racerij te stoppen, dan had ik geen reserves gehad :D
Xabre
Car: 19 16V

klaarblijkelijk kan de publieke omroep nog wel 12 miljoen extra bezuinigen
Trust me. I know what I'm doing.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Als men echt eens een statement wil maken zou men zich hier eens wat drukker over kunnen maken, levert veel meer op dan 12 miljoen.
De 45.000 ambtenaren van de EU krijgen vanaf januari 2013 ruim 5,5% meer salaris uitbetaald. Dat meldt de Frankfurter Allgemeine Zeitung. De lidstaten zijn het niet eens geworden over de verlenging van een in 2004 ingevoerde solidariteitsbelasting, waardoor deze per 1 januari volgend jaar de facto wegvalt.

Omdat de ambtenaren tussen de 2.600 en 18.000 euro per maand vangen, gaat het vaak om honderden euro’s opslag. In dat bedrag zijn onkostenvergoedingen, financiële voordelen en andere toelagen niet eens meegerekend.

De voorbije jaren konden de EU-ambtenaren, ondanks de vaak diepe crisis in de landen waaruit ze afkomstig zijn, telkens opnieuw al op een indexaanpassing van zo'n +1,7% rekenen.

Groot-Brittannië had voorgesteld de solidariteitsbelasting met één jaar te verlengen om de EU zo de tijd te geven een nieuw ambtenarenstatuut uit te tekenen. Maar België en Luxemburg - 2 landen die netto-ontvangers zijn vanwege de Europese instellingen op hun grondgebied - stemden tegen. Omdat dit soort beslissingen unaniem genomen moet worden, haalden de Britten dus bakzeil en raakte men niet tijdig tot een overeenkomst.

Volgens Anthony Gravili, de woordvoerder van Maroš Šefčovič, die verantwoordelijk is voor de Europese Administratie, gaat het niet om een netto loonsverhoging van 5,5%, maar zullen de 45.000 eurocraten volgend jaar wel 5,5% minder belasting betalen op hun salaris.
Kost dus gewoon tussen de 20 en 50 miljoen per maand.
GEMEENSCHAPSGELD.
mark 5t
Contacteer:

onder het minimum hahahaha moet je dat kerstmenu lezen!

gewoon goeie actie van 3FM wat mij betreft.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
Arco
Über-Spammer

Juist Merijn, er is geen oplossing voor een hoop gevallen daar in Afrika en wat jij zegt dat als deze (laten we zeggen 1.000.000) kinderen het overleven en weer zorgen voor nazaten en de schaarste blijft, dan is er op den duur nog veel meer hulp nodig wat gewoonweg niet mogelijk is ... het is een vicieuze cirkel die alleen maar groter wordt. En dan hoor ik al mensen roepen : "jij hebt makkelijk praten als westerling". Klopt. Maar het is wel de realiteit. De wereld is TE ver doorgeschoten in haar wereldpopulatie. Er zijn TE veel monden die gevoed moeten worden ... Natuurlijk kunnen wij onze voedselbronnen beter gebruiken, maar dat zal mijns inziens nooit en te nimmer voldoende zijn om de jaarlijkse aanwas die er is in Afrika & Azie te voeden ...

En wat Luco zegt, er gaat jaarlijks al miljoenen of wellicht miljarden als ontwikkelingshulp naar Afrika. In de afgelopen 30 jaar is er berekend dat er al zo'n 100 MILJARD (!!!!!) euro als ontwikkelingshulp is gegeven... en wat is het ermee opgeschoten ?? Klinkt hard, maar bitter weinig in mijn ogen...

Dat wij als westerse wereld wat voor hun kunnen en eigenlijk moeten betekenen staat buiten kijf, maar dan wel op een manier die soelaas bied en niet zoals nu geld geven wat is als een druppel op een gloeiende plaat en de mensen aldaar niet veder helpt. Zoals ik al eerder zei, ze krijgen de hulp toch wel, dus waarom de moeite doen ??? Of zie ik het verkeerd ? :peace:

Roald
Car: 19 16v PhII 2.0T
Contacteer:

Ben het wel voor een groot gedeelte met Merijn eens, denk er redelijk hetzelfde over.
Feit is en blijft dat de wereld in zijn geheel overbevolkt is, 7 miljard+ mensen op deze planeet is gewoon teveel van het goede.
Zeker als iedereen op ongeveer dezelfde standaard wil leven als wij in NL doen.
Zoeken we als mensheid zelf geen oplossing dan doet moeder natuur het wel voor ons uiteindelijk en dat zal niet bepaald humaan gaan maar keihard.

Leuk al die goede (graai)doelen maar uiteindelijk uitstel van executie in mijn ogen.
Anything worth doing is worth doing right!.
antoine
Car: Renault Clio III RS

Volgend jaar wordt SR voor de 10 maal georganiseerd.. misschien dat jaar eens iets organiseren voor de mensen in ons eigen landje? Wie heeft er zin om mee een brief op te stellen?
Steven
Car: M536

Dit volgens mij niet de correcte speech die ik bedoel, maar voor de mensen die deze man niet (direct) kennen, hij maakt voor de BBC al meer dan 50 jaar footages over natuur en mens. Ws. herkent iedereen de stem wel.

Maar deze man zegt in principe wat Roald en anderen ook al aanhalen.
Die 3e wereld landen helpen is niet eens uitstel van executie, het is harder slopen van de mensheid en zijn bestaan.
En het klinkt heel fout dat wij ons dan inferieur stellen aan dat soort mensen, maar thats part of life en dus ook de natuurlijke selectie.
Tis fijn dat jouw oma nog een nieuwe heup krijgt op d'r 75e, maar is het nou logisch dat ze zo oud mogelijk moet worden? Als onze medicijnen en medische kennis weten ons leven nu zo ver te rekken, veel verder dan ooit de bedoeling is geweest.

David zegt in die speech ook dat we ons bewuster moeten gaan maken over birth regulation, dus een beetje zoals in China, gewoon maximaal 1 kind per gezin. Want zoals we nu doorgaan zijn we heel hard bezig om onze aardbol aan gort te helpen.

Het zou gewoon beter zijn als iedereen zich daar eens wat drukker om ging maken ipv kindersterfte terug brengen en gewoon NIET nadenken over watvoor consequenties dat gaat hebben. (N)
Willeon de Zoete

Arco schreef:Raar. Daar hebben we blijkbaar wel geld voor over, maar om als voorbeeld te geven, de vele alleenstaande ouderen in de diverse verzorgingstehuizen een geweldige kerst te bezorgen (want dat kan met 12 miljoen) is blijkbaar geen animo ... laat staan om om te kijken naar vele bijstandsgezinnen met kinderen die momenteel niet eens rond kunnen komen en de kerstdagen slijten met de gedachten dat in de Derde Wereld alles aan komt vliegen (letterlijk) dankzij jullie gulle giften ....

Juistem :

Aan allen een fijne Kerst toegewenst ... :peace:

Sorry, maar ik sluit me helemaal bij Arco, Luco, Merijn en Steven aan.
Mijn vriendin en ik kijken daar exact hetzelfde naar, we hadden het er gisteren nog over.
Abel
Über-Spammer

Steven schreef:Dit volgens mij niet de correcte speech die ik bedoel, maar voor de mensen die deze man niet (direct) kennen, hij maakt voor de BBC al meer dan 50 jaar footages over natuur en mens. Ws. herkent iedereen de stem wel.

Maar deze man zegt in principe wat Roald en anderen ook al aanhalen.
Die 3e wereld landen helpen is niet eens uitstel van executie, het is harder slopen van de mensheid en zijn bestaan.
En het klinkt heel fout dat wij ons dan inferieur stellen aan dat soort mensen, maar thats part of life en dus ook de natuurlijke selectie.
Tis fijn dat jouw oma nog een nieuwe heup krijgt op d'r 75e, maar is het nou logisch dat ze zo oud mogelijk moet worden? Als onze medicijnen en medische kennis weten ons leven nu zo ver te rekken, veel verder dan ooit de bedoeling is geweest.

David zegt in die speech ook dat we ons bewuster moeten gaan maken over birth regulation, dus een beetje zoals in China, gewoon maximaal 1 kind per gezin. Want zoals we nu doorgaan zijn we heel hard bezig om onze aardbol aan gort te helpen.

Het zou gewoon beter zijn als iedereen zich daar eens wat drukker om ging maken ipv kindersterfte terug brengen en gewoon NIET nadenken over watvoor consequenties dat gaat hebben. (N)
De wereld bestaat nog lang na dat de mensheid is verdwenen. Over pak weg 500000 jaar is de wereld weer een eden en zijn er denk ik alleen nog maar domme beesies. Geen spoor die je dan nog doet denken aan mensheid. Wij overleven onze fouten niet lang hoor. En hoe beschadigd de wereld ook zal zijn er blijft altijd leven en op den duur is alles weer mooi groen en blauw.
Steven
Car: M536

Tuurlijk sloop je de wereld niet, maar wel de mensheid zoals hij nu is en je kan je kop wel in het zand steken of lekker geld wegstrooien in bodemloze putten in Afrika, maar het is wel jouw directe toekomst en zeker die van je kinderen.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik behoorlijk walg van die commercialiteit rondom dit soort events. Want ondertussen doen allemaal beroemdheden een flinke duit in het zakje, maar het is puur om henzelf in goed daglicht te stellen.

Behoorlijk hypocriet allemaal.
Xabre

die gasten zelf dan ekdom en beelen zijn goed voor 3 ton per jaar... eeuh iets met balkenendenorm ofzo... :p
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Xabre schreef:die gasten zelf dan ekdom en beelen zijn goed voor 3 ton per jaar... eeuh iets met balkenendenorm ofzo... :p
Juist en zolang ze dit soort dingen doen blijven ze lekker populair onder de mensen die niet verder kijken dan hun neus lang is en kunnen ze volgend jaar weer meer vragen aan salaris, puur eigenbelang.

En lekker zo rond de kerst organiseren, dan zien en horen de mensen dat en denken, ach ik geef weer zoveel uit met sinterklaas en de kerst en doneren weer wat om van hun schuldgevoel af te zijn.
Geert
Contacteer:

Steven schreef:Tuurlijk sloop je de wereld niet, maar wel de mensheid zoals hij nu is en je kan je kop wel in het zand steken of lekker geld wegstrooien in bodemloze putten in Afrika, maar het is wel jouw directe toekomst en zeker die van je kinderen.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik behoorlijk walg van die commercialiteit rondom dit soort events. Want ondertussen doen allemaal beroemdheden een flinke duit in het zakje, maar het is puur om henzelf in goed daglicht te stellen.

Behoorlijk hypocriet allemaal.
+1 birth controll
Xabre

welke generatie in de afgelopen 100 jaar heeft ooit een fuck gegeven om de toekomst van z'n kinderen?
Leon Cozijn
Contacteer:

Lekker geld geven aan Griekenland en aan dit soort akties.

Mijn mening is dat ze het beter in hun eigen land kunnen stoppen ipv van bodemloze putten.
antoine

antoine schreef:Volgend jaar wordt SR voor de 10 maal georganiseerd.. misschien dat jaar eens iets organiseren voor de mensen in ons eigen landje?
Done, E-mail gestuurd. Ik zal wel geen reactie terug krijgen vermoed ik.
Mearjo
Contacteer:

Als iemand nog stalling voor zijn auto zoekt: http://www.renault-tuning.com/markt/shwad.php?i=11116
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

kreeg dit doorgestuurd van een collega. Seconds from disaster over de bijlmerramp in 1992 van National Geografic.

krijg je eerst dit plaatje te zien...
[img]http://i142.photobucket.com/albums/r81/ ... -01/NL.jpg[/img]

:p

Nederland is een stuk groter geworden blijkbaar, een stukje zeeland zijn we wel kwijtgeraakt :p

Hier de aflevering:
http://www.youtube.com/watch?v=R8rGgPgSV0A
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
antoine

antoine schreef:
antoine schreef:Volgend jaar wordt SR voor de 10 maal georganiseerd.. misschien dat jaar eens iets organiseren voor de mensen in ons eigen landje?
Done, E-mail gestuurd. Ik zal wel geen reactie terug krijgen vermoed ik.
Ik heb een reactie terug gekregen. Dit lijkt echter op een standaard reactie en is zeker geen antwoord op mijn vraag om volgend jaar iets te organiseren voor een Nederlands doel..
3FM Serious Request is een samenwerkingsverband tussen 3FM en het Nederlandse Rode Kruis. Het geld wordt dan ook altijd aan de projecten van het Nederlandse Rode Kruis besteed.

Met 3FM Serious Request proberen we ieder jaar een stille ramp op de kaart te zetten. Dat is een ramp waarvoor nauwelijks media aandacht is. Dit kan komen omdat deze rampen ze te kleinschalig zijn, worden overschaduwd door ander nieuws of grotere rampen of omdat ze soms plaatsvinden in weinig toegankelijke gebieden. Soms is er weinig of geen informatie voorhanden. En zijn de rampen letterlijk stil; onhoorbaar en onzichtbaar.

Maar al zijn deze rampen onzichtbaar voor het oog van de wereld. Dit leed blijft zeker niet verborgen voor het wereldwijde netwerk van het Rode Kruis. Ook als rampen de voorpagina’s van de krant niet halen, staan we klaar voor mensen in noodsituaties.

We kiezen bij de actie 3FM Serious Request altijd voor een wereldwijde stille ramp, waarin de mensen niet de hulp voor handen hebben, die we hier in Nederland wel hebben. In Nederland hebben we goed begeleiding tijdens de zwangerschap en goede kraamzorg. Dat hebben ze in veel landen niet. In Nederland bevalt minder dan 1% zonder professionele begeleiding, terwijl dit in Malawi in 50% van de bevallingen zo is. Vandaar dat we ons dit jaar inzetten om babysterfte terug te dringen en dat we altijd een wereldwijd thema kiezen waarin het Rode Kruis hulp biedt.

Met vriendelijke groet,
Adinsx
Car: M4 Estate GT205

Goed begin van de ochtend. Kon het roze papiertje inleveren. (U)

Wel pas na bijna 10 jaar onafgebroken beheer overigens.
Nu eens kijken of dat met het roze pasje ook redden. (0)
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
tutuur
Clubsponsor

Pppffff had je nog zo'n oud ding joh?
Arco
Über-Spammer

Kijkt in z'n portemonnee ...

25-09-2016 is het roze papiertje pas aan vervanging toe :D

(was 1 van de laatste volgens mij die nog een papieren kreeg. per oktober 2006 werden de plastic pasjes ingevoerd geloof ik)

Tim
Car: E36 M3

Papiertje was bij mij na 3 jaar al in 3 stukken... Pasje gaat beter :-)
Plaats reactie