wekelijks valt ook wel mee en de plannen staan nu ook vast de 16 staat al een weekje thuis in de garageDennisT schreef:Ligt het aan mij, of verander je zo ongeveer wekelijks van plannen?

wekelijks valt ook wel mee en de plannen staan nu ook vast de 16 staat al een weekje thuis in de garageDennisT schreef:Ligt het aan mij, of verander je zo ongeveer wekelijks van plannen?
tja dacht ik ook maarja als er geen interresse ivm het zo`n oud hok is :Pis dan laat ik dat.Ferdy schreef:een apart topic lijkt me wel zo overzichtelijk
ben bang van niet en denk dat het dit jaar weinig meetings worden.ARNO16V schreef:Mooi man!! Dus present op de Openingsmeet??![]()
![]()
ik zie wel, aankomende meeting ben ik er iig voor 99% ceker niet bijAd schreef:Jawel danny gewoon wer de meeting meepakken!
enneu fototje van de klep!
mwa, vind der niet zoveel meer aanMrtn schreef:Bij jou weet je toch nooit welke kant je opgaatDanny van Duren schreef:ik zie wel, aankomende meeting ben ik er iig voor 99% ceker niet bij
tja zou wel willen maarja het geld ontbreekt daarvoorChristian schreef:nu de verdere body kit nog
tja maarja wat een prijs. neej ik vind nu wel genoeg of het moet voor eeeen zeer mooie prijs te koop zijn dan heel misschien.Arco Straver schreef:Staat nog steeds op MP te koop zag ik ....
dat denk ik inderdaad ook of alleen achterbumper en skirts, maarja geld he.DennisT schreef:Ik denk dat het een stuk mooier staat als je ook de rest van de bodykit erbij neemt
past nog wel hoorMartijn Kool schreef:sja sorry.. maar het is niet mijn smaak
en die trekhaak... beter haal je die er nu echt een keer af, volgens mij past de caravan niet eens meer icm die spoiler![]()
wat is minder?Christian schreef:die van mij mag voor minder wegArco Straver schreef:Staat nog steeds op MP te koop zag ik ....