ramon16V schreef:4 ceedees naar de donder na het fikken van de bestanden en elke keer geeft die een fout rara hoe kan dat?
iemand een idee
groeten ramon16V
Gaat het steeds op[ het zelfde stuk mis? (na ..%)
Zijn je ISO's wel goed?
Probeer eens een andere iso te branden.
Gaat dat wel goed, dan opnieuw die iso's binnenhalen.
Wat is trouwens de foutmelding die je krijgt en wat je is je brandprogramma?
heeft geeft fixation error
kan het zijn omdat het een nero demo is??
Wat is de éxacte foutmelding?
Klop deze even in bij google.nl
Ik heb ook even gezocht maar er kunnen verschillende redenen zijn. Oude brander, verkeerde merk cd's (zit verschil in kwaliteit), etc.
Probeer eens een ander brandprogramma anders.
ramon16V schreef:
kan het zijn omdat het een nero demo is??
Ja dat kan.
Je moet bij oudere versie van Nero aangeven dat het een ISO bestand is.
Bij een nieuwere versie ziet Nero dat zelf, maar niet bij een demo.
Kijk ff hier http://www.weethet.nl/dutch/cdrw_usingnero_iso.php voor uitleg over hoe een ISO te branden met Nero
Kan zijn dat ik er een paar mis.
Of dat ik ergens een tikfoutje gemaakt heb.
Dus erm, deze jongen wijst verder uitdrukkelijk elke aansprakelijkheid af voor eventuele schade als gevolg van onvolledigheid, onjuiste gegevens van of fouten in de aan de RTC-ers getoonde gegevens en/of advertenties alsmede voor schade als gevolg van door eventuele adverteerders en sponsors op basis van de verstrekte gegevens en/of informatie.
elke keer blijft ie na 60 % hangen. Wat ik ok gebruik. (downlaod accelerator, netpumper) zijn er nog andere locaties waar die ISO's staan? iemand ze geshared op kazaa?
elke keer blijft ie na 60 % hangen. Wat ik ok gebruik. (downlaod accelerator, netpumper) zijn er nog andere locaties waar die ISO's staan? iemand ze geshared op kazaa?
mzzls
Op kazaa is hij slecht toch niet vertegenwoordigd.
Probeer eDonkey. Gaat misschien niet heel snel, maar werkt wel.
Paskie schreef:lekker bezig tom!!
als ik t zo lees doen de cd-tjes het dus goed?
cdŽs doen het goed ja, alleen ik kan (net als jij d8 ik) cd 2 niet installeren. Is daar geen andere optie voor ?? Of kun je het hele zooitje mischien kopieren naar je HD?
Merijn schreef:Ik weet nog niet of ik er zondag ben. Ligt een beetje aan het weer en dat ziet er niet zo best uit, dus dan is de kans groot dat ik er wel ben.
Ik kan ze ook een keer na mijn werk op komen halen. Ik kom bijna langs je huis gereden.
kan ook, maar dan moet je wel effe bellen van te voren. Anders ben ik mischien niet