Nou Maarten heeft het zondag gedaan met slicks, zat hij als beste tijd 15,3. Maar het was eigenlijk ook niet zo,n succes die slicks kreeg ze niet op temperatuur.
wouter 16v schreef:Ja, was zeker gaaf die motors, leek net of ze afgeschoten werden.
zeker die hayabusa's met nos reden nederlandse jamaicanen of zoiets mee,die gingen a&ls een vuurpijl,alsook die big amerikaan met blower op, soort dragster.
SMILLIAW schreef:wat kost het dan om mee te doen, en waar kan ik me inschrijven/info winnen??
lijkt me wel strak een keer mee te doen en m'n tijd te weten
SMILLIAW schreef:wat kost het dan om mee te doen, en waar kan ik me inschrijven/info winnen??
lijkt me wel strak een keer mee te doen en m'n tijd te weten
SMILLIAW schreef:kheb me ook ingeschreven voor de 26ste , maar kheb geen helm.
heeft er iemand een helm te leen voor mij???
die moet ik hebben namelijk....
Je hoeft alleen een helm op als je onder de 13 of 14 seconden rijdt.
kreeg een email waarin stond dat het moest, rij liever zonder
maar kwil niet helemaal naar drachten rijden om daar te horen dat ik niet mee mag doen.
Ik had vorige keer ook geen helm bij me en is toen niks van gezegd, alleen de hele snelle jongens hadden een helm bij zich. En als je een tijd rijd van onder de 14 seconden
Als je makkelijk aan een helm kan komen zou ik hem gewoon voor de zekerheid meenemen. Dan weet je het tenminste zeker dat je mag rijden. Straks gaan ze moeilijk doen....
Niet alleen dat met die helm is een heel raar verhaal, in de reglementen (zou ik wel even doorlezen) staan ook andere dingen als die ze uitleggen bij de "rijdersbriefing" (klinkt heel interresant )
Tja, neem voor de zekerheid maar een helm mee. Ik weet het ook niet. Ik ken meer van die vage dingen ten aanzien van de regels bij deze organisatie. Verder is de organisatie OSL top!