[Olie] en andere smeermiddelenTalk
hoezo?? kan olie bederven danOllie schreef:Mmm...gaan mensen niet blij mee zijn hieroRO 16v schreef:En ik weet nu ook waarom Tom zo goedkoop olie koopt, het is oude olie, olie die al jaren staat, dat deelde Elf mij mede.

zoja dan mogen ze wel es beginnen met een datum op de flessen te drukken
Het is nog wel een goede olie, alleen heeft die olie niet de nieuwe ontwikkelingen erin zitten.Paskie schreef:hoezo?? kan olie bederven danOllie schreef:Mmm...gaan mensen niet blij mee zijn hieroRO 16v schreef:En ik weet nu ook waarom Tom zo goedkoop olie koopt, het is oude olie, olie die al jaren staat, dat deelde Elf mij mede.???
En als je dus de nieuwe Elf met Emerol verglijkt, steekt Emerol daar met kop en schouders boven uit.
-
- Moderator
- Car: MB
Dit wil dus effe tegen spreken. De datum staat namelijk altijd onder op de fles!! ik heb er effe een fles bij gepakt van de laatste keer en die olie en fles waren van Juni 2003 en ik heb gekocht in augustus meen ik. Lijkt me dus niet echt oud!!RO 16v schreef:Het is nog wel een goede olie, alleen heeft die olie niet de nieuwe ontwikkelingen erin zitten.Paskie schreef:hoezo?? kan olie bederven danOllie schreef:Mmm...gaan mensen niet blij mee zijn hieroRO 16v schreef:En ik weet nu ook waarom Tom zo goedkoop olie koopt, het is oude olie, olie die al jaren staat, dat deelde Elf mij mede.???
En als je dus de nieuwe Elf met Emerol verglijkt, steekt Emerol daar met kop en schouders boven uit.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Moderator
nou, ten eerste moet ik er ook een km of 40 voor rijden en mijn auto rijd ook niet op water. ten tweede heb ik het ook wel eens druk de laatste tijd en ten derde ken ik jou niet en heb ik er een enorme hekel aan om iets te kopen voor iemand die ik niet eens ken (slechte ervaringen). Snappie.
ok dan TommieTom schreef:Dit wil dus effe tegen spreken. De datum staat namelijk altijd onder op de fles!! ik heb er effe een fles bij gepakt van de laatste keer en die olie en fles waren van Juni 2003 en ik heb gekocht in augustus meen ik. Lijkt me dus niet echt oud!!RO 16v schreef:Het is nog wel een goede olie, alleen heeft die olie niet de nieuwe ontwikkelingen erin zitten.Paskie schreef:hoezo?? kan olie bederven danOllie schreef:Mmm...gaan mensen niet blij mee zijn hieroRO 16v schreef:En ik weet nu ook waarom Tom zo goedkoop olie koopt, het is oude olie, olie die al jaren staat, dat deelde Elf mij mede.???

Wat brengt ie het toch weer lekker genuanceerd.Tom schreef:nou, ten eerste moet ik er ook een km of 40 voor rijden en mijn auto rijd ook niet op water. ten tweede heb ik het ook wel eens druk de laatste tijd en ten derde ken ik jou niet en heb ik er een enorme hekel aan om iets te kopen voor iemand die ik niet eens ken (slechte ervaringen). Snappie.

Is niks persoonlijks, Ollie!

-
- Moderator
idd niets persoonlijks (merijn kent me
). Als ik nou zelf nog zou nodig hebben had ik het wel mee genomen voor je, maar ik heb pas weer in januari nodig denk ik op zijn vroegst

Thanx buddy !Tom schreef:nou, ten eerste moet ik er ook een km of 40 voor rijden en mijn auto rijd ook niet op water. ten tweede heb ik het ook wel eens druk de laatste tijd en ten derde ken ik jou niet en heb ik er een enorme hekel aan om iets te kopen voor iemand die ik niet eens ken (slechte ervaringen). Snappie.

-
Olliver,
je kunt toch ook gewoon Kroon Olie nemen, is net zo goed, kijk op de site welke olie je nodig hebt en waar het vrekijgbaar is, ze hebben het zelfs in Bung..... http://www.kroon-oil.com
mzzl
je kunt toch ook gewoon Kroon Olie nemen, is net zo goed, kijk op de site welke olie je nodig hebt en waar het vrekijgbaar is, ze hebben het zelfs in Bung..... http://www.kroon-oil.com
mzzl

Wat heeft de datum op de fles er mee te maken?? de olie kan al jaren hebben gestaan voordat ze het in de fles gooien met een nieuwe datum, tja ik wist ook niet dat het zo krom zou zijn.Tom schreef:Dit wil dus effe tegen spreken. De datum staat namelijk altijd onder op de fles!! ik heb er effe een fles bij gepakt van de laatste keer en die olie en fles waren van Juni 2003 en ik heb gekocht in augustus meen ik. Lijkt me dus niet echt oud!!RO 16v schreef:Het is nog wel een goede olie, alleen heeft die olie niet de nieuwe ontwikkelingen erin zitten.Paskie schreef:hoezo?? kan olie bederven danOllie schreef:Mmm...gaan mensen niet blij mee zijn hieroRO 16v schreef:En ik weet nu ook waarom Tom zo goedkoop olie koopt, het is oude olie, olie die al jaren staat, dat deelde Elf mij mede.???

Thanx Pat, ga ik ook doenPatrick L. schreef:Olliver,
mzzl

-
- Moderator
wat is dit nou weer voor crap. ik mag toch aannemen dat die datum in de fles gedrukt (gesmolten) wordt als de olie ERIN zit. Als je in de winkel een pak koekjes koopt met een datum dan zeg je toch ook niet dat die koeken misschien al wel 6 maanden in het rek gelegen hebben en toen pas zijn verpakt. Dit slaat echt nergens op!RO 16v schreef:Wat heeft de datum op de fles er mee te maken?? de olie kan al jaren hebben gestaan voordat ze het in de fles gooien met een nieuwe datum, tja ik wist ook niet dat het zo krom zou zijn.Tom schreef:Dit wil dus effe tegen spreken. De datum staat namelijk altijd onder op de fles!! ik heb er effe een fles bij gepakt van de laatste keer en die olie en fles waren van Juni 2003 en ik heb gekocht in augustus meen ik. Lijkt me dus niet echt oud!!RO 16v schreef:Het is nog wel een goede olie, alleen heeft die olie niet de nieuwe ontwikkelingen erin zitten.Paskie schreef:hoezo?? kan olie bederven danOllie schreef:Mmm...gaan mensen niet blij mee zijn hieroRO 16v schreef:En ik weet nu ook waarom Tom zo goedkoop olie koopt, het is oude olie, olie die al jaren staat, dat deelde Elf mij mede.???
Voor de R19 16v Raadt hij een 5W40 Volsyntheet aan...is dat goed? Heb dit hele topic niet helemaal in me hoofd zittenPatrick L. schreef:Olliver,
mzzl