-
- Contacteer:
Ehmm.. Doe er maar een, maakt me niet zoveel uit. En wel de goeie pakken he! Zit ik straks een of andere 'prive'-video te bekijken 

-
- Contacteer:
Yep, Kruisweg te Marum, zondag 24 juni 13:00 uur 
Wie gaan er nog meer?

Wie gaan er nog meer?
-
- Contacteer:
OK R-Win 

Was ik het??? Ik zit s'ochtends nog te slapen in de auto en zie dus bijna niets 

-
- Contacteer:
Hier even voor de duidelijkheid een overzichtje van diegenen die zondag 24 juni 13:00 naar de Kruisweg te Marum komen:
Mr. TX
Turboman Cat
Marius
Zjorz
Job Turbo
Turbo Arie
Roy Steenland
R-Win
Bas
CycoMiko en Blasto
Wie gaan er nog meer heen?
Enne, de koffie staat klaar...
Tenminste, dat zou Roy regelen... toch?
Mr. TX
Turboman Cat
Marius
Zjorz
Job Turbo
Turbo Arie
Roy Steenland
R-Win
Bas
CycoMiko en Blasto
Wie gaan er nog meer heen?

Enne, de koffie staat klaar...
Tenminste, dat zou Roy regelen... toch?

Laatst gewijzigd door Rene (Mr. TX) op do 21 jun 2001 23:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Euh ik dacht het niet Job, of heb je nu gewoon silver kleurige phase 1 velgen onder je GT?On 2001-06-21 07:56, Job-turbo wrote:
Was ik het??? Ik zit s'ochtends nog te slapen in de auto en zie dus bijna niets![]()
Hij was zwart en zag er (volgens mij) heel erg goed uit!
Groeten!
-----------------
Happy 5GTTurbo Owner

Laatst gewijzigd door Zj*rZ op do 21 jun 2001 18:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Dus als een turbo er goed uit ziet ben ik het dus niet! Dank je wel he
Je hebt gelijk mijn turbo ziet er een beetje ranzig uit op dit moment maar rijdt als een trein! Hij zou 16 juli naar de spuiter maar er komen steeds meer ideetjes bij dus ik moet het nog maar even uitstellen ben ik ban 

Ja laat ik dan ook gelijk iedereen maar waarschuwen voor zondag, mijn gtt ziet er ook helemaal neit uit dus schrik niet.
BTW misschien is het handig om tel-ners oid uit te wisselen want ik weet niet of iedereen het kan vinden?
BTW misschien is het handig om tel-ners oid uit te wisselen want ik weet niet of iedereen het kan vinden?
Laatst gewijzigd door Marius op do 21 jun 2001 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Mijne ziet er ook niet uit. De kleur verschiet al helemaal. Ik zag gisteren een witte gt turbo rijden in haren. Hij knipperde met zijn lichten en ik heb terug gegroet. Ik kom anders nooit gt`s tegen onderweg. Mijn collega zij vandaag dat er gisteren een zwarte gt turbo kwam aanrijden langs het werk. Ik was net de bocht om. Ik was in groningen aan het werk aan de energieweg achter boonstra meubelen. Misschien dat het iemand van de site was.
Groet van catrinus
-----------------
Eat my dust
Groet van catrinus
-----------------
Eat my dust
Laatst gewijzigd door catrinus op do 21 jun 2001 21:27, 1 keer totaal gewijzigd.
HOHOHO!!~! JOb Turbo!! Zo bedoelde ik het helemaal niet hoor
ik bedoelde alleen maar dat deze er goed uit zag en dat die van jouw niet de orginele kleur velgen heeft! das het enige hoor! en ik weet nog niet of die vriend van me as zondag z'n GTT al weer terug heeft (staat voor carb reparatie bij de garage) maar die ziet er denk ik toch wel het slechste uit (als je hem van dichtbij bekijkt)
maar wat maakt het allemaal uit!
Opknappen houd je van de straat
En Marius, goed idee van die tel nummers! ik heb alleen geen mobieltje (ben waarschijnlijk de enige op deze aarde zonder
)
Maar als iemand anders wel een mobieltje heeft en als mobiele navigator wil werken dan moet die het even doorgeven hiero
De groeten!!!!!

maar wat maakt het allemaal uit!
Opknappen houd je van de straat

En Marius, goed idee van die tel nummers! ik heb alleen geen mobieltje (ben waarschijnlijk de enige op deze aarde zonder

Maar als iemand anders wel een mobieltje heeft en als mobiele navigator wil werken dan moet die het even doorgeven hiero

De groeten!!!!!
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Ha gasten,
Ik kom ook met mijn vriendin in onze witte gt!!
En die heeft hagelschade dus ik wil nog wel een zien wie de meeste deuken heeft

Ik heb geen roest trouwens (naja bijna niet
)
Ik kom ook met mijn vriendin in onze witte gt!!
En die heeft hagelschade dus ik wil nog wel een zien wie de meeste deuken heeft

Ik heb geen roest trouwens (naja bijna niet

Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
-
- Contacteer:
Aan de GT van mij moet ook nog heel wat gebeuren, maar zoals Turboman al een paar pagina's terug zei, het gaat om de meeting en de lol. 
Maar als ik het nu dus goed begrijp, neemt Roy koffie mee, Marius gevulde koeken, ik ijs en Bas een moker om te zien wie de meeste deuken heeft?
Of begin ik nu te veel te verbeelden....

Maar als ik het nu dus goed begrijp, neemt Roy koffie mee, Marius gevulde koeken, ik ijs en Bas een moker om te zien wie de meeste deuken heeft?

Of begin ik nu te veel te verbeelden....
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Hehehe
Mr TX: you got that right
10o: is dat de blaloweg? Wat is daar mee dan? De ringweg ofzo? Gaat het om de busbaan ofzo?

10o: is dat de blaloweg? Wat is daar mee dan? De ringweg ofzo? Gaat het om de busbaan ofzo?
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
-
- Contacteer:
Wie geeft trouwens zijn mobiele nummer even door voor de 'navigatie'? Ik weet hoe ik bij de Kruisweg moet komen, maar ben onbekend in de omstreken....
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Yep dat is de blaloweg en daar schijnt het dat als je 50 km/h uur rijdt dat je dan over de kop vliegt omdat het asfalt te vlak is neer gelegd. Geweldig mensen die hun auto nog geen eens met 50 op de weg kunnen houden.On 2001-06-21 22:18, Bas wrote:
Hehehe
Ik neem een digitale videocamera mee, maar de batterij daarvan houd ut maar 20 minuten uit
.
Een digitale fotocamera moet ik ook nog wel kunnen regelen, maar als iemand anders er ook 1 heeft, is het niet onverstandig om die mee te nemen.

Een digitale fotocamera moet ik ook nog wel kunnen regelen, maar als iemand anders er ook 1 heeft, is het niet onverstandig om die mee te nemen.
Laatst gewijzigd door Anonymous op vr 29 jun 2001 9:31, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Ik neem mijn digitale camera ook mee.
Maarre, als Marius echt koeken meeneemt, betekent dit dan dat Bas ook echt zijn moker meeneemt? ...-slik-...
Maarre, als Marius echt koeken meeneemt, betekent dit dan dat Bas ook echt zijn moker meeneemt? ...-slik-...

Weet iemand of de kruisweg ook overdag open is? (er zit ook een bowlingbaan enzow in, dus mischien zijn ze overdag ook open).
Anders is het mischien slim om een treetje blikjes mee te slepen.
En als ze open zijn, kunnen we altijd binnen wat gaan drinken of hebben ze zelfs een terras? (wordt het zondag niet wreed mooi weer??).
Anders is het mischien slim om een treetje blikjes mee te slepen.
En als ze open zijn, kunnen we altijd binnen wat gaan drinken of hebben ze zelfs een terras? (wordt het zondag niet wreed mooi weer??).
Laatst gewijzigd door Marius op vr 22 jun 2001 13:39, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:

Maar het zal vast wel open zijn, lijkt me sterk dat zoiets op zondag's dicht is. Zit toch ook nog een snackbar dichtbij? Alweer een tijd terug dat ik er geweest ben..
Ik heb ff op hun crappie website gekeken, maar krijg de indruk dat ze overdag niet open zijn 
Geeft verder nix, we regelen wel wat anders.
En volgens mij is er idd ergens een snackbar in de buurt.
Is het nog nodig dat ik hier ff een routebeschijving post?? (niet dat het moeilijk te vinden is hoor)

Geeft verder nix, we regelen wel wat anders.
En volgens mij is er idd ergens een snackbar in de buurt.
Is het nog nodig dat ik hier ff een routebeschijving post?? (niet dat het moeilijk te vinden is hoor)
Als je een plattegrond hebt liggen doe maar, altijd handig voor de mensen die niet weten hoe er te komen.
En btw, zondag wordt het geloof ik wel redelijk weer ,22 graden! Met een beetje bewolking. Dus ideaal gtturbo weer!
En btw, zondag wordt het geloof ik wel redelijk weer ,22 graden! Met een beetje bewolking. Dus ideaal gtturbo weer!
Laatst gewijzigd door Marius op vr 22 jun 2001 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Genoeg snackbarren in de buurt. Ik heb bijna een jaar in boerakker gewerkt bij een loonbedrijf en kwam veel in marum en omstreken. Vandaar dat ik op marum kwam. Altijd wel plek. Behalve als er kermis is 
-----------------
Eat my dust

-----------------
Eat my dust
Laatst gewijzigd door catrinus op vr 22 jun 2001 22:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Ok, hier een korte beschrijving:
Vanaf Heereveen doorrijden op de A7 voorbij Drachten, totdat je de afslag Marum ziet (volgens mij No 29), afslag nemen en daarna rechts (richting zuiden), dan volgt er een rotonde, en aan die rotonde ligt de kruisweg al, kan niet missen (Marum is maar een klein dorpje).
Vanaf Groningen is het hetzelfde, maar dan na de afslag Marum links afslaan richting het zuiden.
Marum heeft maar 1 afrit op de A7.
Maar de Groningers weten de kruisweg wel te vinden denk ik.
En je kan eventueel ff checken op <!-- BBCode Start --><A HREF="http://route.pagina.nl" TARGET="_blank">route.pagina.nl</A><!-- BBCode End -->.
Vanaf Heereveen doorrijden op de A7 voorbij Drachten, totdat je de afslag Marum ziet (volgens mij No 29), afslag nemen en daarna rechts (richting zuiden), dan volgt er een rotonde, en aan die rotonde ligt de kruisweg al, kan niet missen (Marum is maar een klein dorpje).
Vanaf Groningen is het hetzelfde, maar dan na de afslag Marum links afslaan richting het zuiden.
Marum heeft maar 1 afrit op de A7.
Maar de Groningers weten de kruisweg wel te vinden denk ik.
En je kan eventueel ff checken op <!-- BBCode Start --><A HREF="http://route.pagina.nl" TARGET="_blank">route.pagina.nl</A><!-- BBCode End -->.
Laatst gewijzigd door Anonymous op vr 22 jun 2001 23:03, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik zal ook ff mijn digitale camera meenemen. Tot morgen !!
-----------------
- Renault 19 16v and 11 turbo owner -
p.s. Voor diegene die de koffie meeneemt:
Neem voldoende mee; koffie krijg ik tegenwoordig per infuus. Dan krijg ik mijn dagelijkse hoeveelheid tenminste wat sneller naar binnen.
-----------------
- Renault 19 16v and 11 turbo owner -
p.s. Voor diegene die de koffie meeneemt:
Neem voldoende mee; koffie krijg ik tegenwoordig per infuus. Dan krijg ik mijn dagelijkse hoeveelheid tenminste wat sneller naar binnen.
Laatst gewijzigd door Arjen op za 23 jun 2001 8:06, 1 keer totaal gewijzigd.