Automania.
-
Je staat erbij hoor op het lijstje ff hoger op deze pagina!
-
Komt de Inca nog mee voor het proviant??!stephan schreef:O snorry dan moet ik ff beter kijken
Er staat ook zo veel...

weet ik niet, hoor ik vanzelf wel denk. Kan wel mooi een koelkassie in op 12 volt
Voor het bie... ehh voor de frisdrank 

er valt niks te regelen rare gozer, vrijdag zaterdag en zondag willen wij lachen om je cr........ ehhhh zouden we het leuk vinden als je er was!!Dirk (CRX) schreef:De vrijdagavond van mij staat nog effe ter discussie, want ik ben nl. de 26ste jarig en die kolere visite wil altijd in het weekend enzo langskomen, maar jaik moet effe kijken hoe dat losloopt enzo.. Ik wil wel gigagraag effe het hele weekend met jullie rondknutselen is wel zo gezellig..
Hierover later meer, moet effe wat regelen, ziettu?

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
Zaterdag en Zondag kom ik ook , wil ook wel BarBQ'en op zaterdag . Maar ik ga wel ff thuis slapen .( Is maar 15 min rijden naar huis ,En ik heb geen tent
)
See you all later (26 e)

See you all later (26 e)
-
Blue Sport komt ook!!!!!!!!!!!!!!!!
Marko uit Zevenhuizen zal proberen z`n 19 16V ook weer klaar te krijgen (bak stuk).
Rene met een Clio 16V Grand Prix zit in een verhuizing, kans van 60/40 dat hij mee gaat. En als hij mee gaat, komt er waarschijnlijk nog een Clio 16V bij en een Clio V6.
Marko uit Zevenhuizen zal proberen z`n 19 16V ook weer klaar te krijgen (bak stuk).
Rene met een Clio 16V Grand Prix zit in een verhuizing, kans van 60/40 dat hij mee gaat. En als hij mee gaat, komt er waarschijnlijk nog een Clio 16V bij en een Clio V6.
-
Voor alle duidelijkheid, ik kom vrijdag dus ook bargeknoeien
uuhm, BBQ'en 

CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
Ik kom ook op zaterdag naar automania met 2 maten
zou het nog mogelijk zijn dat we mee kan bbqen?
we heb een stukie rijden als ik kan blijven met de bbq dan kan ik langer blijven en het is gezelliger dan dat je naar de mac moet.
tot dan
greetZ
ps. we blijven niet slapen
zou het nog mogelijk zijn dat we mee kan bbqen?
we heb een stukie rijden als ik kan blijven met de bbq dan kan ik langer blijven en het is gezelliger dan dat je naar de mac moet.

tot dan
greetZ
ps. we blijven niet slapen
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
-
barbiesknoeien is op zaterdag Dirk...Dirk (CRX) schreef:Voor alle duidelijkheid, ik kom vrijdag dus ook bargeknoeienuuhm, BBQ'en
Iedereen kan mee eten, al dient wel zelf een bbq geregeld te worden....we kunnen natuurlijk niet op een paar bbq's bakke voor 30 man...dus neem zelf mee wat je thuis hebt staan, eentje te veel is nooit erg!
Vleesch gaan we bij de plaatselijk buurt-super halen zaterdagmiddag.
Ah keej, kan niemand van die opengezaagde oliedrummen scoren? Das wel relax als je met zoveel gaat BBQ-en.
En wat is de planning om hoe laat aan te komen op vrijdag? (en eten we dan ook daar? --> bbq
)
Ik neem aan dat de camp-crew wat eerder gaat om alvast wat dingen op orde te brengen? Ik heb de hele vrijdag vrij, dus maakt mij geen hol uit...
En wat is de planning om hoe laat aan te komen op vrijdag? (en eten we dan ook daar? --> bbq

Ik neem aan dat de camp-crew wat eerder gaat om alvast wat dingen op orde te brengen? Ik heb de hele vrijdag vrij, dus maakt mij geen hol uit...
-
- Contacteer:
Is er ook 220v aanwezig bij de BarBQ ? ? Heb hier nog wel een 5 liter frieteuse staan . 

vleesch halen roels!! enne, we bbq-en idd alleen zaterdag. OPA!!!! neem jij je weber weer mee??? dan ga ik naast jou zitten!!Robert dB. schreef:barbiesknoeien is op zaterdag Dirk...Dirk (CRX) schreef:Voor alle duidelijkheid, ik kom vrijdag dus ook bargeknoeienuuhm, BBQ'en
Iedereen kan mee eten, al dient wel zelf een bbq geregeld te worden....we kunnen natuurlijk niet op een paar bbq's bakke voor 30 man...dus neem zelf mee wat je thuis hebt staan, eentje te veel is nooit erg!
Vleesch gaan we bij de plaatselijk buurt-super halen zaterdagmiddag.

Op mijn werk liggen nog wel 2 helfden, die al meerdere malen zijn gebruikt als bbq.Steven(ventieldopje) schreef:Ah keej, kan niemand van die opengezaagde oliedrummen scoren? Das wel relax als je met zoveel gaat BBQ-en.
Maarre wie neemt ze ff mee in zijn kofferbak?

jawoor tullak stouw maar vol die clio, wat maakt t uit.... hij hoeft alleen maar netjes te blijven voor bepaalde doeleinden.Steven(ventieldopje) schreef:Ik wil ze best meenemen, moet Ray of iemand anders mijn campzooi ff meenemen.

-
- Über-Spammer
Jongens ik heb een klote mededeling...
Ik kom niet met mijn R5GTT naar automania..
dit ivm. kapotte motor.. kleppen krom
snik snik:(
dit ivm. kapotte motor.. kleppen krom

Hoe krijg je dat nou weer voorelkaar?Maik (WOOFER) schreef:Jongens ik heb een klote mededeling...
dit ivm. kapotte motor.. kleppen kromsnik snik:(

Maarre je hebt nog een dag of 10....ff koppie eraf, kleppies eruit, ff recht timmeren op de bankschroef, en weer in elkaar.....of denk ik nu te simpel??
Laatst gewijzigd door Hans R. op di 18 jun 2002 18:57, 1 keer totaal gewijzigd.
-
mooi Goddamn klote kerel, ik hoop dat de rest v/d schade nog een beetje meevalt en dat ie snel weer op de weg is..Maik (WOOFER) schreef:Jongens ik heb een klote mededeling...
dit ivm. kapotte motor.. kleppen kromsnik snik:(
-
- Über-Spammer
Ik ga heel misschien ff gek doen...
ik gaat hem maken.. en verkopen. (denk ik).
-
das wel heel gek.. en want komt er dan voor in de plaats?Maik (WOOFER) schreef:Ik ga heel misschien ff gek doen...
-
- Über-Spammer
Renault 5 GTT phase 2 

Ik kom zaterdag ook naar automania..
Als jullie niet te hard rijden wil ik ook nog wel afspreken om er gezamenlijk naar toe te gaan!
(heb maar 110 paardjes en 1300 kilo!!)
Greetz,
Jerry
Als jullie niet te hard rijden wil ik ook nog wel afspreken om er gezamenlijk naar toe te gaan!
(heb maar 110 paardjes en 1300 kilo!!)
Greetz,
Jerry
-
- Contacteer:
vers van de RMCC-pers 
"effe een mededeling :
Was net op site wezen kijken van Vdb Promotions
Maar er is geen Automania meer......
NIET schrikken, want wegens juridsche gronden is de naam veranderd naar AutoMaxx
"
tot volgende week !

"effe een mededeling :
Was net op site wezen kijken van Vdb Promotions
Maar er is geen Automania meer......

NIET schrikken, want wegens juridsche gronden is de naam veranderd naar AutoMaxx

tot volgende week !

-
ff topicnaam veranderen ... ook lekker zo 2 weken voor de meeting .... 

-
- Über-Spammer
mzzz beetje matig...
vond automania veel mooier
vond automania veel mooier

-
Is het nog mogelijk om me op te geven voor te kamperen en te bbq'en??