Man wat een grijns had ie samen met Eurlings op z'n kop tijdens de openingsavond van de AutoRAI. 2 autogekken bij elkaar

@Jeff
Welkom bij de club

jup, je wordt ook gefouilleerd dus hou daar rekening mee.Jeff rsi schreef:dan moet ik dus ff dat nummer in me 06 zetten
*zet een streep door M. Kool*Martijn Kool schreef:jup, je wordt ook gefouilleerd dus hou daar rekening mee.Jeff rsi schreef:dan moet ik dus ff dat nummer in me 06 zetten
maak je niet zo dik, laat ze maar uitzoeken of je daadwerkelijk lid bent aan de hand van je naam. doen ze ook nog wat nuttigs
een 16v met gouwe wielen? die kan gewoon bij de 1.2's. overgewaardeerde hokkenTom schreef:willi's ook apart dit jaar? zou wel leuk zijn, volgens mij komen er best wat.
Dutchie schreef:Aha, ok. Maar het terrein gaat toch op een gegeven moment dicht neem ik aan? Of is het mogelijk om de hele dag heen en weer te rijden met je auto... Heb verder geen idee wat voor bezoekersaantallen je moet verwachten hoor. Is het geregeld druk met veel toeschouwers? Hoe werkt zoiets? (ik heb nog nooit aan zoiets meegedaan, dat hoor je wel)
Jij liever als ik Will....Willeon de Zoete schreef:1000 tot 1500 mensen? We laten het wel over ons heen komen!
En waarom heb jij dan nog steeds toegang?Tim schreef:Over lid worden gesproken... Volgens mij was ik nog iets vergeten te betalen
Pm je adres even en dan stuur ik vandaag nog een pakketje naar je opmark 5t schreef:Arno kheb nog niets ontvangen.
Openingstijden wasstraat
Wasstraat
Maandag t/m zaterdag, van 08.00 tot 18.00 uur.
Wasboxen
24 uur geopend.
DSW Wasstraat
Koperslager 17
3861 SJ Nijkerk
Telefoon 033 246 04 88
Jammer is dat...EBS Cor schreef:Ziet er naar uit dat mijn Renault R16 niet komen kan.
De achteras moet vervangen worden en digene die het zou repareren kan het waarschijnlijk niet gereed krijgen op tijd.
Ja Alfred v.d. Gaast van Centre 16 was van een stelling gevallen, ja zit mooi niet mee
Helaas moet waarschijnlijk op zoek naar een vervangende auto.
De cabrio waar ik mee bezig ben komt ook niet op tijd klaar.
de lasser die het heeft gelast is leuk geweest.
opdracht was het plaatwerk inlassen en wat doet hij last er over heen.![]()
dus kan weer de linker drempel uitslijpen en opnieuw op de goede manier in laten lassen
andere delen vertouw ik ook niet meer dus ga alles controleren.
Ja om nu een presentatie ven de Renault Oldie Club Viersen e.V te doen met een Clio B van 2002 is ook niet echt goed.