Ringweekend 18-19 april 2009 [napraten en foto's]
Maar kijk even terug naar die opmerking, dan zie je, dat het anders opgevat kan worden als je elkaar kent. Bovendien staat er een smiley achter en geef ik zelf al aan dat ik me er helemaal niet over zat op te winden. Ik zal nooit iemand van de baan af drukken, iedereen krijgt z'n ruimte van mij. Daarnaast ga ik zelf altijd zsm aan de kant. Mijn moeder zei altijd, behandel anderen zoals je zelf behandeld wil wordenMarius schreef:Dat snap ik; het was echter een reactie op iemands opmerking dat ze niet aan de kant gingen. Dat niet aan de kant gaan was denk ik precies wat Haas nu bedoelt (denk ik?); soms heb je even tijd nodig om je bochten af te maken.

Die 9 minuten pakken we de volgende keer wel, daar gaan we ruim onder zitten. Een 8:50 ligt wel binnen de mogelijkheden zonder verkeer op de baan, lijkt me.
-
super weekend gehad! net weer vanuit spanje ivm mijn werk dus vandaar late reactie!
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Neehoor, gericht zijn op een snelle rondetijd heeft niks met dit allemaal te maken. Gaat om normaal doen op de baan. Kan prima hand in hand gaan.
Dit is precies hetzelfde als dat jij (en ik ook) altijd roept dat het onzin is dat mensen snel rijden (op straat) direct asocieren met gevaarlijk rijden. Of niet mee eens?
Dit is precies hetzelfde als dat jij (en ik ook) altijd roept dat het onzin is dat mensen snel rijden (op straat) direct asocieren met gevaarlijk rijden. Of niet mee eens?

ich bin dabei
Immer wieder die verdammte Holländer
Maargoed ze heeft vast al een pooier? Of krijgen we binnenkort http://www.merrizles.com Real-Oss-pr0n 

haha... Haar vriend was er ook. Die rijdt die groene M3 die hier ook wel eens is langsgekomen. Ik hoorde net dat ie VLN gaat rijden met die bak.
Dusseh, helaas, Steve... We blijven gewoon wankers 4 life.
Dusseh, helaas, Steve... We blijven gewoon wankers 4 life.

Mr. Hezewijk ahaa, tja die dikke M3 kunnen we ooknie tegenop.
Had idd gelezen van die VLN, wel vet voor 'm.
Naja wees iig blij dat je nog tenminste vrouwelijk schoon op je afdeling hebt, hier is alles gedateerd 50+ met obesitas en met schoonmaaklap in de hand
Naja wees iig blij dat je nog tenminste vrouwelijk schoon op je afdeling hebt, hier is alles gedateerd 50+ met obesitas en met schoonmaaklap in de hand

Steven schreef:Mr. Hezewijk ahaa, tja die dikke M3 kunnen we ooknie tegenop.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
We kunnen wel een RTC-team inschrijven voor de VLN. Rijders genoeg, auto's kunnen we ook uit kiezen.Steven schreef:Mr. Hezewijk ahaa, tja die dikke M3 kunnen we ooknie tegenop.

Jullie zitten in de verkeerde sector jongens. Probeer eens wat in de zorg, huizen vol verpleegsters.

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)