ik heb nu weer wat kleine dingen gedaan aan de 5 en dat wil ik even met jullie delen

Ik dingen bevestigd zoals ruitenwissers voor, en ook maar beslist dat deze ook nieuw erop komen. Dus maar weer gebeld en ze komen er aan.
Vandaag nieuwe Valeo koplampen gekregen van onze oom, deze gemonteerd maar het zat met het plaatwerk nog niet mooi, bleek het spatbord aan de voorzijde verbogen.
Ik het eraf gehaald en terug gebogen maar wat gebeurde me, ietsje te ver en er sprong een stukje lak af

Maar verder heb ik de bevestigingspunten van de zijskirts gepopnageld aan de linkerkant, als het goed is krijg ik komende week eindelijk de rubbers voor onder de skirts en kan ik deze definitief bevestigen.
Denk dat ik morgen even kijk dat ik de voorbumper bevestig en misschien de uitlaat en de benzine tank.
Dan hoeft eigenlijk daarna de achterbumpert erop en buiten de skirts die gemonteerd moeten en de achterruitruitenwissermotor

Dus verder is het dan alleen het interrieur monteren.
Ik had wel een vraagje, voordat ik teveel verwijderen ga... hoe bouw ik de km teller klokken het makkelijkst uit,
ik wil de bladen verwisselen voor nieuwe.
Ow visite,... strakjes meer