Miekje16V schreef:je kunt toch ook een tom tom meenemen...
Miekje is iig niet blo.. euh dom.
Menno is even naar de winkel, slijpschijven halen. Voorschermen moeten uitgesneden worden om plaats te bieden aan 225/80/r18 banden.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Maar blijkbaar zit er dus nog veel meer in ??
Verhouding versnellingen te kort dus en op zoek naar wat anders ??
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Menno schreef:heb 't niet geklokt. Was nog wat verkeer op de weg (en eigenlijk was 't ook nie echt een serieuse snelweg)
Op een Provinciale Weg met Zondagsrijders ??
Maar wat Paul zegt : iets kunnen klokken/inschatten ??
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Begrenser staat nu op 7500. Binnenkort wel aan de slag om het blokje wat meer toeren te laten draaien. En tzt, als ik de moed heb om alles weer uit elkaar te trekken, een langere overbrenging d'r in.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Voor wat anders. Tzt wel te vinden in een topicje hier
Verbaast me trouwens dat op dat extreme machines forum niemand de uitdaging aandurft met die 205. Een evo of een sub, die zich extreme noemt, zal voor 500 pk toch ook z'n bed niet komen? Of is 't meer een poetsers-forum, ipv echt snel spul?
D'r zal best wel snel spul tussen zitten daar op EM, maar waarom ze niet durven ??? Cafe-PK's en echte wiel-PK's....
Ding is wel bloedverziekend snel.
Slinger het nog eens aan daar.
Maar zou jij het wel durven met je GTT ???
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Menno schreef:Voor wat anders. Tzt wel te vinden in een topicje hier
Verbaast me trouwens dat op dat extreme machines forum niemand de uitdaging aandurft met die 205. Een evo of een sub, die zich extreme noemt, zal voor 500 pk toch ook z'n bed niet komen? Of is 't meer een poetsers-forum, ipv echt snel spul?
Er zit zeker wel snel spul tussen, maar ik denk dat het gros toch tussen de 260/320 pk zit. En ja die peug heeft al meer dan 400 wiel pk's. Wel knap dat de bak het houdt zeker gezien het koppel.