Remon's Clio 16v Grand Prix nr. 282 |Verkocht...

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Ik vond het zwart wel lekker breken, maar dit misstaat zeker niet (Y)
Remon

Nja ik twijfel zelf ook nog steeds hoor. Denk dat het misschien beter is om de zwarte strips weer terug te zetten en te wachten tot ik weer geld heb om ze professioneel te laten spuiten ofzo, staat toch wat netter.

Ik heb trouwens sinds enige tijd last met mijn versnellingsbak. Wanneer de motor goed warm is ( stuk snelweg rijden ofzo) dan krijg ik hem amper meer in z'n 2 geschakeld. Het lijkt wel alsof hij blokkeerd. Ook krijg ik hem dan niet meer in zijn achteruit zonder de tanden te poetsen. Zal de drukgroep/kopppelingsplaten op zijn? Heb anders ook geen idee. En is het veel werk om de koppeling met drukgroep te vervangen??
Haas
Car: Megane RS

dubbelclutchen ;)

had t met de oude twingo van mijn ma ook altijd. Heb er nooit echt wat aan gevonden, alleen dat je soms wat zat te harken. Maar ach... tis ook een wijvenauto :P
Remon

Haas schreef:dubbelclutchen ;)

had t met de oude twingo van mijn ma ook altijd. Heb er nooit echt wat aan gevonden, alleen dat je soms wat zat te harken. Maar ach... tis ook een wijvenauto :P
Dubbelclutchen?? Was dat?? :D 2x koppelen ofzo?
Haas

rijden, koppelen, auto in vrij, ontkoppelen, koppelen, auto in volgende versnelling, gas erop :)
Remon

Haas schreef:rijden, koppelen, auto in vrij, ontkoppelen, koppelen, auto in volgende versnelling, gas erop :)
Heeft weinig zin in mijn geval. Het is alleen bij terug schakelen en bij achteruit dus :)
Haas

ja, dus? opschakelen of terugschakelen maakt toch niets uit?
Achteruit is gewoon een kwestie van goed stilstaan, koppeling in, R pakken, oplaten komen en gaan :)
Willem-Jan
Bestuurslid
Car: Megane RS Grand Tour

Remon-CL10 schreef:
Haas schreef:rijden, koppelen, auto in vrij, ontkoppelen, koppelen, auto in volgende versnelling, gas erop :)
Heeft weinig zin in mijn geval. Het is alleen bij terug schakelen en bij achteruit dus :)
Dan juist, lijkt me. Gewoon koppelen, bak in z'n vrij, dotje gas geven, koppelen en een versnelling lager.
De tandwielen van de verschillende versnellingen moeten zich aan passen aan de snelheid van de auto. Als je eentej lager schakelt zit er een groot verschil in die snelheid. Normaal past je synchromesh die snelheden aan, maar die zijn nu misschien aan eind, zodat je zlef die snelheid moet aanpassen d.m.v. dubbel clutchen.
Steven
Car: M536

Neem aan dat je de bakolie al es vervangen hebt? Anders daar maar es mee beginnen.
Koppelingskabel misschien ff kijken offie nog een tandje strakker wil op je pedaal, kan ook nog wel wat helpen.
Remon

Steven schreef:Neem aan dat je de bakolie al es vervangen hebt? Anders daar maar es mee beginnen.
Koppelingskabel misschien ff kijken offie nog een tandje strakker wil op je pedaal, kan ook nog wel wat helpen.
Bakolie nooit vervangen, misschien dat wel slim om eerst te doen. Koppelingskabel heb ik nog niet zo lang geleden vervangen. Koppeling gaat wel erg zwaar, maar dat schijnt normaal te zijn bij 16v's?
Jean-Paul-S
Über-Spammer

DennisT schreef:Ik vind het wel mooi, maar dan moet je de complete spiegels ook doen en de folie op je deur weghalen :)
Remon,

even voor het idee van alles in dezelfde kleur:

Afbeelding
Steven
Car: M536

Als ie zwaar gaat lopen kan een teken zijn dattie op is. Die bakolie moet je echt zsm vervangen. Bij sportieve autos moet je die toch wel elke 50.000 zo'n beetje vervangen.
Remon

Zat een beetje rond te kijken en kwam deze velgen tegen:

[img]http://www.streetperformance.ch/oscomme ... s/jspl.jpg[/img]

Zal dat mooi gaan staan onder mijn GP, of toch liever de witte houden?
Arco
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Persoonlijk denk ik dat ze net niet zullen staan onder een blauwe GP.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

die witte zijn super man. nix an doen
Jean-Paul-S
Über-Spammer

Koop andere wielen, en dan verkoop je mij die witte 8)
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Denk dat bovenstaande velgen ook heel gaaf zullen staan. Gewoon afwisselen. :wink:
Arjen

Die bovenstaande velgen zou ik lekker onder de Polo van je buurvrouw zetten maar absoluut niet onder een GP.
-Ray-
Contacteer:

ik zeg :nee:

maar lekker interessant, als jij die wielen wil zet je ze er toch gewoon onder?
Immer wieder die verdammte Holländer
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

dan wil ik die witte wel voor onder mijn 5 hahahaha
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Remon

Ik hoor het al :lol: Beter die witte dus. Ik zat namelijk ook te denken dat antraciet met gepolijste rand best dik kan staan onder mijn GP. Maar wit is natuurlijk ook dik :)
ARNO16V
Contacteer:

Of wit met gepolijste randen! :p Zal eens kijken of ik een foto kan vinden dalijk. :)
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
ARNO16V
Contacteer:

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Remon

Ook leuk :worship: Wanneer is die Kreuztage eigenlijk weer?? Ziet er wel dik uit :)
Arjen

Leuk voor onder een Manta uit het jaar kruik maar we zijn inmiddels al weer een aantal jaartjes verder en men maakt tegenwoordig ook velgen die wel mooi onder een Clio staan. :wink:
ARNO16V
Contacteer:

Remon-CL10 schreef:Ook leuk :worship: Wanneer is die Kreuztage eigenlijk weer?? Ziet er wel dik uit :)
Over 6 weken, tjek het topic! :)
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Remon-CL10 schreef:Ook leuk :worship: Wanneer is die Kreuztage eigenlijk weer?? Ziet er wel dik uit :)
Check het topic van Kreuztage :p
Remon

Heb het even gelezen ja :) Maar dat is dus 3 dagen? Dan moet ik weer iemand zo ver krijgen om mee te gaan :lol:

EDIT: Trouwens nou ik erbij nadenk... Dan lig ik met me lamme reet in Mexico :beer: :lol:
Laatst gewijzigd door Remon op do 5 jun 2008 19:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Donderdagnacht vertrekken en zondag overdags weer terug. :)
Remon

Deze avond heeft Ronnie van mijn auto een paar foto's gemaakt in Vught(of Veghel :lol: ) :)

Toen we terug gingen wilde ik draaien door over een grasveldje te rijden, alleen zat hier een diepe kuil in die ik over het hoofd zag... Aangezien ik nogal hard hier doorheen ging, merkte ik dat me stuur scheef stond.
Bij het tankstation even gekeken, blijkt heel me linker voorwiel een behoorlijk negatief camber te hebben |: Geprobeerd hem op te krikken, maar de krik begaf het :gun:
Dus toen heeft Ronnie de hulplijnen Paul en Martijn gebeld of zij misschien wisten wat er aan de hand kon zijn.
Allebei dachten ze dat het waarschijnlijk mijn schokbrekers (koni geel) zijn die verschoven zijn in een of andere stelsleuf.
Hopen dat dat het is en niet dat er iets krom/verbogen is... Gelukkig nog wel naar huis kunnen rijden :)

Op de heenweg trouwens nog flink afgedroogd door een Chrysler 300C Touring SRT8 :smoke:

En speciaal voor Ferdy nog een mooie site:
[img]http://www.buisklem.nl/webwinkel.net/gfx/contact2.gif[/img]
http://www.buisklem.nl/webwinkel.net/
Laatst gewijzigd door Remon op do 26 jun 2008 8:13, 2 keer totaal gewijzigd.
Ferdy
Über-Spammer

Buis Klem B.V. !!!! :worship: :worship: :worship:

wat een ubervette shit daar zeg !!!

Trouwens, was een gezellige avond, mannen !!!

jammer van het camber...:(

staat wel vet trouwens ;)
Remon

:worship: :worship: :worship: Dik!! :D Vind ze zeker wel goed gelukt!
Ferdy
Über-Spammer

Foto 2 en 5 ! :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Miekje16V

Wow mooi hoor! Nette Clio en die witte velgen :worship: Mooie foto's weer Ronnie (Y)
Plaats reactie