Merijn schreef:Metropolis in Merksem geen goeie? Ik rijd er graag effe voor naar België!
zeer louche, maar daar staat dus dat ze die film al een paar dagen draaien, maar de release date (volgens dezelfde site) staat desondanks op 25/7.. daarnaast staat die daar nergens bij de top25
Ik weet niet hoe de rest van de bioscopen in België zijn, maar die in Merksem is toch wel erg relaxed. Veel ruimte, veel zalen (dus veel keus) en gelukkig zijn belgen over het algemeen beter opgevoed dan nederlanders.
Mr. beans holiday een 6
Dead Proof een 2
Fracture een 8
Ociens Thirtien een 8
Dejavu een 9
Spiderman 3 een 5
zodiac een 7
Die Hard 4.0 een 8
Transformers een 8
Robke schreef:Hoe kijken jullie eigenlijk de films?
Op de pc of tv?
Ik vind er namelijk geen hol aan om een film op m'n laptop te kijken, klein klotebeeld en een bagger geluid.
wisselt af, pc, tv als er iets te zien is, of bioscoop...
het grote voordeel aan m'n pc is dat ik een best wel goed-noembare geluidskwaliteit heb, volledig naar mij afgesteld, lekker belachelijk luid als ik wil, en goedkoper dan de bios
Kun je je laptop niet aansluiten op je TV met een DVI-kabel of zo? Is best goed te doen! Geluid moet dan wel effe via jack-naar-tulp. En anders effe een DVD-RW'tje fikken.
De meest recente films zijn allemaal ruk. Pas downloaden als ze in amerika op DVD uit zijn. Dan heb je bijna altijd goeie kwaliteit. Dus geen screeners, geen telesync, geen cams alleen full DVD's!
Merijn schreef:Je download gewoon de verkeerde films...
De meest recente films zijn allemaal ruk. Pas downloaden als ze in amerika op DVD uit zijn. Dan heb je bijna altijd goeie kwaliteit. Dus geen screeners, geen telesync, geen cams alleen full DVD's!
zo is dat, en als je ook nog weet van welke crew je ze moet downen is het helemaal prima (Bitburger, FTA, FTD crew, SS2Gohan)
Merijn schreef:Custom NL-subs knip ik er graaaag uit! Nee, doe maar gewoon engelse subs, dan begrijp je er vaker een stuk meer van dan met custom subs.
Soms kijk ik ze op mijn laptop (17" ) maar meestal brand ik ze gewoon even op een RW'tje en gooi die in mijn dvd speler. Mijn laptop en dvd staan 2meter van elkaar af maar op de tv kijkt toch iets fijner moet ik zeggen
potter is in t algemeen niet mijn ding, dus nog niet gezien, nee..
k heb wel vandaag een klassieker gekeken "attack of the killer tomatoes" over t algemeen enorm flauw, maar wel zodanig goed geintegreerd, en af en toe absurd genoeg om toch nog wel een 8.5 te scoren..