Automaxx Streetpower Edition 6 @ Assen: 19 maart 2006
Ja das waar
. Achja, ik kom ook alleen op die automaxx dagen als ze in Assen zijn. Dicht bij huis en mooi terrein. Verder heb ik een poep-hekel aan automaxx. Altijd dat gezeur over de dikste auto's, bla bla bla bla.
Ik zag bij het binnen rijden een standaard rode afgeragde Opel Astra type 1 rijden met lelijke geoxideerde velgen. Dat kan ECHT niet.
Maar dat je als club standaard achteraf wordt geplaatst vind ik heel demotiverend. Dat betekend dat wij altijd wel de lul zijn. Echt extreem spul hebben we gewoon niet veel.
Maargoed, wij zijn ook een club die liefhebbers zijn van het merk en niet mannetjes (en vrouwtjes
) die zo nodig met de meuk mee moeten doen. Dat is ook waarom het een gezellige club is

Ik zag bij het binnen rijden een standaard rode afgeragde Opel Astra type 1 rijden met lelijke geoxideerde velgen. Dat kan ECHT niet.
Maar dat je als club standaard achteraf wordt geplaatst vind ik heel demotiverend. Dat betekend dat wij altijd wel de lul zijn. Echt extreem spul hebben we gewoon niet veel.
Maargoed, wij zijn ook een club die liefhebbers zijn van het merk en niet mannetjes (en vrouwtjes

-
- Contacteer:
tijd dus voor de meesten, om aan de slag te gaan, en niet zo veel op het forum hun tijd te verdoen 

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
heb van andere fora begrepen dat er een niet nader te noemen renaultclub is die al zo'n initiatief tot samenwerking heeft laten zien, maar in dat rijtje renaultclubs wat ze uit willen nodigen/mee samen willen werken komen wij niet voor

-
- Contacteer:
NEEJ
aan de schandpaal met die lui

aan de schandpaal met die lui

iedereen weet toch dat RTG en RTC als water en vuur isPaul1916v schreef:heb van andere fora begrepen dat er een niet nader te noemen renaultclub is die al zo'n initiatief tot samenwerking heeft laten zien, maar in dat rijtje renaultclubs wat ze uit willen nodigen/mee samen willen werken komen wij niet voor![]()

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Als dat werkelijk zo zou zijn, vraag ik me toch af waarom bepaalde personen hier dan alsnog posten.Xabre schreef:iedereen weet toch dat RTG en RTC als water en vuur is
Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
er zijn er die inderdaad niet meer posten en zelfs na een discussie hun topics weg laten halenFrits schreef:Als dat werkelijk zo zou zijn, vraag ik me toch af waarom bepaalde personen hier dan alsnog posten.Xabre schreef:iedereen weet toch dat RTG en RTC als water en vuur is

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
Mensen dit topic gaat geloof ik over het event van gisteren en niet over het gezeik met andere clubs, wie niet me wil werken zoekt het maar uit
VLK Groep
Paul, Ronnie, Maarten & Wilma...Jacco Osté schreef:Of zorgen dat iedereen zn auto klaar heeft, zodat we zelf met genoeg auto's staan
Tijd voor hobby/klus/schuur & plamuurdagen
Morgen zin in pizza?

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Contacteer:
even kijken of ik nog geld heb om te tanken, maar denk dat t wel moet lukkenJacco Osté schreef:Paul, Ronnie, Maarten & Wilma...Jacco Osté schreef:Of zorgen dat iedereen zn auto klaar heeft, zodat we zelf met genoeg auto's staan
Morgen zin in pizza?![]()

Hoe wat waar en hoe laat?Jacco Osté schreef:Paul, Ronnie, Maarten & Wilma...Jacco Osté schreef:Of zorgen dat iedereen zn auto klaar heeft, zodat we zelf met genoeg auto's staan
Morgen zin in pizza?![]()

-
- Contacteer:
proberen? hoezo proberen?

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
mogen standaard auto's ook? 

GesjelliePaul1916v schreef:even kijken of ik nog geld heb om te tanken, maar denk dat t wel moet lukken![]()

- Met de autoWilma schreef:Hoe wat waar en hoe laat?
- Hobbyen na de pizza
- Nijverheidstraat 30 Leerdam
- Uurtje of 6

Keej, ik leg de kluskleren wel vast klaar 
Ik snap je probleem niet echt? Wij hebben erg goede contacten met team 19 16v, Renault 19.nl en de crs. Dan is het niet vreemd dat we samen wat regelen. En dat we geen goede contacten hebben met de rtc kunnen wij niet helpen. Megane coupe club zit toch ook niet te zeuren dat we niet met hun gecombineerd op een show gaan staan.Paul1916v schreef:heb van andere fora begrepen dat er een niet nader te noemen renaultclub is die al zo'n initiatief tot samenwerking heeft laten zien, maar in dat rijtje renaultclubs wat ze uit willen nodigen/mee samen willen werken komen wij niet voor![]()
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
nee het is altijd iemand anders zijn schuld 

-
- Contacteer:
zullen we verder over PM gaan catrinus?
SupahWilma schreef:Keej, ik leg de kluskleren wel vast klaar

En je rijdt Twingo natuurlijk, dat scheelt ookRonnie Detmers schreef:Druk Druk DrukPaul1916v schreef:proberen? hoezo proberen?
![]()
![]()
6 uur red ik niet, als ik kom, zal dat rond 7en zijn

-
- Contacteer:
Ik denk namelijk dat , de RTC die maar keuze heeft uit honderden auto's , echt niet samen hoeft met andere clubs.
renaultteamgroningen.nl , 1916v.nl of CRS hebben maar een klein aantal active leden en is het dus juist mooi dat die samen kunnen
, ik geeft toe ik kijk ook vaak op RTC ,omdat ik zeer benieuwd ben naar al die auto's die op internet geshowed worden. beetje jammer dat ze het dan laten af weten op de meetings.
maar goed is mijn bescheiden mening
renaultteamgroningen.nl , 1916v.nl of CRS hebben maar een klein aantal active leden en is het dus juist mooi dat die samen kunnen
, ik geeft toe ik kijk ook vaak op RTC ,omdat ik zeer benieuwd ben naar al die auto's die op internet geshowed worden. beetje jammer dat ze het dan laten af weten op de meetings.
-
Ik heb een redelijk standaard auto en kwma gewoon binnenLuco/Alpine-racer schreef:mogen standaard auto's ook?

VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Das wel een nette reactie. stuk beter dan zijn baasJacco Osté schreef:Zo, even een duidelijk uitleg van de organisatie:
Hey Jacco,
Er waren een aantal minder mooie auto's achter de bedrijvenstraat te vinden, deze waren echter van de bedrijven zelf (dit was namelijk een soort mini parkeerplaats voor hen). Hier kunnen wij dus als organisatie vrij weinig aan doen.
CS staat voor Club Stand, zoals blijkt zijn er nog teveel clubs die de kwaliteit van hun eigen auto's niet goed kunnen beoordelen. Vandaar ook dat ik zelf in de middag nog rond ben gaan lopen om de kwaliteit van de stand invulling per club te beoordelen. Echter gaat hier ook veel tijd in zitten en heb ik het logischerwijs tijdens een evenement al erg druk.
Auto's die in de toekomst absoluut niet meer binnen komen zijn auto's die er niet netjes uit zien. Hierover zal ik dan ook intern overleggen om te zorgen dat er een strenge controlle aan de poort komt. Daarnaast ga ik clubs aan de hand van de algemene indruk plus of minpunten geven, om zodoende de nette en goede autos van de clubs (die weten hoe het moet) een betere plaats te geven en bij elkaar te plaatsen.
De auto's die minder extreem zijn of simpelweg wat meer standaard krijgen dan ook plaatsen meer naar achteren op de paddock. Omdat kwaliteit en gezelligheid tijdens een evenement centraal moet staan.
Ik hoop dat ik je zo weer een beetje op de hoogte heb kunnen brengen.
Wanneer je in de toekomst vragen over auto's of de stand heb, stuur me dan zeker even een mailtje dan kijken we wat we kunnen doen.
Met vriendelijke groet,
Guido van Klaveren
-
- Contacteer:
dennisvr schreef:helemaal eens met RJ.Robert-Jan schreef:Mensen dit topic gaat geloof ik over het event van gisteren en niet over het gezeik met andere clubs, wie niet me wil werken zoekt het maar uit

discussies over de clubs onderling voortzetten over PM of in een act ofzo

Iemand die demo van die sierra cosworths nog gezien? zag er goed uit!

Frits heeft als t goed is nog wat filmpjes gemaakt!

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
daar ben ik het wel mee eens hooreevvoo schreef: , ik geeft toe ik kijk ook vaak op RTC ,omdat ik zeer benieuwd ben naar al die auto's die op internet geshowed worden. beetje jammer dat ze het dan laten af weten op de meetings.
vond het wat weinig auto's deze keer. Vorig jaar hadden we een stand voor ruim 30 auto's. Maar ik kan degenen die lekker voor de kachel zaten gister geen ongelijk geven