Ik check morgenochtend rond 09.30u nog de site, heb ik dan geen nickname van je me & my ride profile gekregen via een PM. Dan meld is ik Wilma aan als 5de auto voor de ETS.
Dan is het jammer en gaat de beurt aan je voorbij, sorry. Volgende keer beter
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Jeroen schreef:UITBREIDING EXPLOSIVE CAR TUNING SHOW: EXTRA SHOWCARS GEZOCHT!
In het weekend van 11 en 12 februari wordt de Amsterdam RAI omgetoverd tot Explosive Car Tuning Show! Natuurlijk kun je weer de allerdikste showwagens uit binnen- en buitenland verwachten, en wegens uitbreiding van de hallen is er extra ruimte beschikbaar! Dat betekent dat er meer showwagens geplaatst kunnen worden, en daarvoor hebben we jullie hulp nodig. Naast de vele prachtige wagens die reeds zijn uitgenodigd kunnen er nog een aantal nieuwe wagens bij. Weet jij dus een uitdagende showwagen die er van binnen én buiten helemaal op en top uitziet: tip ons en meld de wagen aan!
WAT KRIJG JE ALS JOUW SHOWWAGEN OP DE SHOW STAAT?
Natuurlijk staan de showautos niet voor niets op de Explosive Car Tuning Show. Je ontvangt (naast de eeuwige roem van het razend enthousiaste publiek) een exclusieve AutoMaxx jaarkaart waarmee je gratis naar vrijwel alle AutoMaxx events kunt. Deze kaart is honderden Euros waard! Daarnaast krijg je een gratis abonnement op het beste tuningmagazine van Nederland: Automaxx Magazine, én een gratis lunch! Als ECTS Showwagen staat je bolide het gehele weekend in de Amsterdam RAI, zodat de bezoekers je ride eens goed kunnen bekijken. We verwachten wel dat je op vrijdag 10 februari je auto komt brengen, en houd er rekening mee dat de wagen het gehele weekend op de show dient te staan. De uitgebreide beschrijving krijg je als je wagen definitief is uitgenodigd.
WAT MOET JE DOEN?
Wil jij je wagen showen op de Explosve Car Tuning Show, stuur dan zo snel mogelijk een e-mail naar Sanne@automaxx.nl met daarin de naam van je Me And My Ride profiel. Dit uitgebreide profiel kun je gratis op de website http://www.automaxx.nl aanmaken. Daarnaast kun je ook je specificaties en een duidelijke foto sturen naar Sanne@automaxx.nl. Je hoort na je aanmelding snel of jouw auto een officiële Explosive Car Tuning Showcar is. Veel succes!
Lex schreef:DIT IS EEN LAATSTE OPROEP AAN REMCO T.
Ik check morgenochtend rond 09.30u nog de site, heb ik dan geen nickname van je me & my ride profile gekregen via een PM. Dan meld is ik Wilma aan als 5de auto voor de ETS.
effe Up, ik vind het vervelend dat dit zo moet. Maar ik moet ergens de grens trekken en ze willen morgen antwoord
Ja, Danny. Alleen fotograven lopen tussen de auto's door
Lex schreef:DIT IS EEN LAATSTE OPROEP AAN REMCO T.
effe Up, ik vind het vervelend dat dit zo moet. Maar ik moet ergens de grens trekken en ze willen morgen antwoord
Ja, Danny. Alleen fotograven lopen tussen de auto's door
ok dan geef ik me eigen zo op want ik kan voor 99% gaan en heb er wel zin dus
wou zeggen, kwam tack gister al tegen onder Nemesis ofzo? wilde dat nog posten, maar rtc lag al plat toen
mooi dat t gelukt is! Wanneer krijgen we het grote woord lex?
pfoei net op tijd hehe wilde het gister ook posten maarja zoals al gezegd was lag rtc plat..
Moest van 09:00 tot 18:00 werken en daarna nog eens van 19:00 tot 21:30 dus vandaar pas zo laat..
Remco T. schreef:pfoei net op tijd hehe wilde het gister ook posten maarja zoals al gezegd was lag rtc plat..
Moest van 09:00 tot 18:00 werken en daarna nog eens van 19:00 tot 21:30 dus vandaar pas zo laat..
Geeft niet Tack, de boodschap is overgekomen
Paul1916v schreef:Frits heeft 3 setjes, vanavond neemt ie de mijne ook mee, dat zijn er 4..
misschien dat we die van dennis mogen lenen? dan zitten we op 5
En anders geef ik het op tijd aan. Die witte platen zijn zo geregeld. Als ik alleen dan nog kleine raambandsticker bij geleverd krijg dan heb je ze voor de rest zo klaar.
En dennis had al aangegeven dat hij zijn set uit zou willen lenen.