Nurburgring 9 December 2001
-
Ik geloof dat er weinig overblijven! 

Ik kan er nix aan doen.
Ik ben namelijk wel iemand die doet wat ie zegt.
Maarja werk gaat voor, want geen werk geen auto.

Ik ben namelijk wel iemand die doet wat ie zegt.
Maarja werk gaat voor, want geen werk geen auto.
-
Ook ik ga helaas niet mee. Volgend jaar weer !
vrouwen......On 2001-12-06 14:58, Menno
wrote:
"Oh, je bedoelt dat parkeerkaartje wat in de clio lag?"
Need I say more?![]()
af en toe....
-
Helaas helaas, ik ga ook niet mee............
Ik mag niet van mn vriendin.......

GEINTJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ga zeker mee. Misschien nog wat meer mensen met wat snelle autos, maar durf geen aantal te noemen. GSI in ieder geval, misschien: 1900 GTI, Golf 3 GTI/GT Turbo, Golf GTI 16V, Corrolla GTI.
Ik heb echter nog genoeg te doen, mn cilinderkop moet er nog op, mn (gereviseerde
) turbo, voorbumper, uitlaat MET demper, veerpootbrug.
Ben de laatste tijd weinig online geweest, inderdaad Marius, zit een beeetje teveel bij iemand anders denk ik.......
Zaterdag(avond) kijk ik nog wel effe op deze site, over de laatste ontwikkelingen.
groeten Reinier
Ik mag niet van mn vriendin.......

GEINTJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ga zeker mee. Misschien nog wat meer mensen met wat snelle autos, maar durf geen aantal te noemen. GSI in ieder geval, misschien: 1900 GTI, Golf 3 GTI/GT Turbo, Golf GTI 16V, Corrolla GTI.
Ik heb echter nog genoeg te doen, mn cilinderkop moet er nog op, mn (gereviseerde

Ben de laatste tijd weinig online geweest, inderdaad Marius, zit een beeetje teveel bij iemand anders denk ik.......
Zaterdag(avond) kijk ik nog wel effe op deze site, over de laatste ontwikkelingen.
groeten Reinier
Marius,
Ik ben nog steeds van plan mee te gaan al staan de temperaturen me een beetje tegen . . .
Weet jij of Joes ook nog mee gaat?
Ik ben nog steeds van plan mee te gaan al staan de temperaturen me een beetje tegen . . .
Weet jij of Joes ook nog mee gaat?
Hoe zit het trouwens met de winterbanden die ik voor jou bij TRDFKAO heb opgehaald?
Ben je van plan om daar mee op het circuit te gaan rijden?
Vergeet dan niet om een krik en een wielmoersleutel mee te nemen!
Ben je van plan om daar mee op het circuit te gaan rijden?
Vergeet dan niet om een krik en een wielmoersleutel mee te nemen!
-
En een hoop tijd om ze te verwisselen 

-
Marius, net filmpje zitten kijken, erg cool!
Ik baal wel dat ik morgen niet kan, als ik dat filmpje zie ben ik weer helemaal in de stemming! 
Succes morgen dudes!
Ga je morgen weer filmen? Moet je kijken of je de camera hoger kunt zetten, 10cm onder het plafond of zo, heb je minder last van de zon en veel meer van het circuit in beeld. En zover mogelijk uitzoomen natuurlijk (leek alsof ie een beetje ingezoomd stond)

Succes morgen dudes!

Ga je morgen weer filmen? Moet je kijken of je de camera hoger kunt zetten, 10cm onder het plafond of zo, heb je minder last van de zon en veel meer van het circuit in beeld. En zover mogelijk uitzoomen natuurlijk (leek alsof ie een beetje ingezoomd stond)
Net gebeld met de Ring, en het ziet er naar uit dat het niet zo verstandig is morgen te gaan.
Vandaag is de baan 10 minuutjes opengeweest, maar bleek toch te glad te zijn.
De beste duitster kon niet zeggen of ze morgen ook open zouden gaan of niet.
Ik denk dat het verstandig is om morgen niet te gaan, om niet bedrogen/bedropen/bezopen uit te komen.
Vandaag is de baan 10 minuutjes opengeweest, maar bleek toch te glad te zijn.
De beste duitster kon niet zeggen of ze morgen ook open zouden gaan of niet.
Ik denk dat het verstandig is om morgen niet te gaan, om niet bedrogen/bedropen/bezopen uit te komen.
als jullie niet komen dan komt er geen hond,vindt ik wel jammer!On 2001-12-08 17:19, -Roy-
wrote:
Lijkt me wel verstandig om niet te gaan. Jammer genoeg. Maar volgende keer beter. Maar er is morgen toch ook een meeting in het zuiden van het land? Misschien daarheen?
-
Dan toch maar niet!
Heeft inderdaad weinig zin om te gaan.
Maar kunnen we dan inderdaad niet naar Essen gaan?
En wat is er in het zuiden te doen, Roy?
(sprinten?)

Maar kunnen we dan inderdaad niet naar Essen gaan?
En wat is er in het zuiden te doen, Roy?
(sprinten?)
Kun je morgen wat visite gebruiken? Anders wil ik wel ff langs komen. Kan ik ook die cd ophalen waar we het over hadden. Heb ook nog 2 leuke spellen voor je en je had nog een bumper voor me.On 2001-12-08 18:04, Marius
wrote:
Ik weet nog niet wat ik morgen ga doen, maar in ieder geval niet naar de ring.
Greetz catrinus
-
helaas gaat het feest ook niet door gaat voor jullie, maar met dit weer is het wel een verstandige keuze!
Laten we maar van het voorjaar weer een datum prikken, komt allemaal goed!
Laten we maar van het voorjaar weer een datum prikken, komt allemaal goed!

-
Ja, hier dan eindelijk het verslag van de Ring meeting op 9 december. Zoals jullie al wisten gaat de Canonballman door waar andere stoppen dus ik ben wel afgereisd naar de koude Eiffel op 9 december. Na de hele nacht doorgewerkt te hebben aan mn GT zijn we smorgens toch maar vertrokken met 6 personen in een Golf 3 GTI, Kadett GSI en mijn GT.
Snachts, tijdens de eerste proefrit was mn GT nog bloedsnel (gereviseerde turbo
)
Smorgens zat er echter al een tik in de motor. Ik dacht: dikke lul, zal wel een hitteschild zijn, rijden met die hap. Werd echter steeds erger en werd me toch wel duidelijk dat er 1 of meerdere krukaslagers lagen te viezerikken
Heb m toe stil gezet in Monschau. Ik en mn vriendin verder op de achterbank van de Golf. Was wel mooi weer, maar wel koud. Bij de Ring aangekomen (12.30 u) werd ons weer verteld dat de Streckensicherung om 13.00 uur zou kijken of de Ring werd geopend...............niet dus
Had al tegen die maat van me met zn GSI gezegd: Je krijgt van mij die 5,5 ronden die ik nog heb en dan rijden we om de beurt wel mee. Maar ook dit feestje ging dus niet door.
Toen maar naar de kartbaan gegaan, maar die stelt daar ook geen kont voor. Dus dat was niet eens de moeite waard om daar tijd en geld in te investeren. Toen maar lekker uit eten gegaan en weer op huis aan. Toch nog redelijk leuk gehad, maar had natuurlijk VEEEEEEEEEL beter gekund. Op de terugweg mn GT weer opgepikt, maar na nog een keer starten besloot ik m toch maar in Monschau te laten staan. Dus toen heb ik m maandagavond met een autoambulance van mn werk (25 piek huur!!!!!!!!!!!!!!) weer gehaald.
Ik kan dus weer genoeg vrije tijd aan mn GT kwijt

Gelukkig zit ik voor dit soort shit bij het juiste bedrijf, dat maakt het al een heel stuk dragelijker.
Ga m dus weer fixen en hoop voor de volgende Ring meeting mn GT weer startklaar te hebben!!
groeten van de CanonBAALman
Snachts, tijdens de eerste proefrit was mn GT nog bloedsnel (gereviseerde turbo

Smorgens zat er echter al een tik in de motor. Ik dacht: dikke lul, zal wel een hitteschild zijn, rijden met die hap. Werd echter steeds erger en werd me toch wel duidelijk dat er 1 of meerdere krukaslagers lagen te viezerikken

Heb m toe stil gezet in Monschau. Ik en mn vriendin verder op de achterbank van de Golf. Was wel mooi weer, maar wel koud. Bij de Ring aangekomen (12.30 u) werd ons weer verteld dat de Streckensicherung om 13.00 uur zou kijken of de Ring werd geopend...............niet dus

Had al tegen die maat van me met zn GSI gezegd: Je krijgt van mij die 5,5 ronden die ik nog heb en dan rijden we om de beurt wel mee. Maar ook dit feestje ging dus niet door.
Toen maar naar de kartbaan gegaan, maar die stelt daar ook geen kont voor. Dus dat was niet eens de moeite waard om daar tijd en geld in te investeren. Toen maar lekker uit eten gegaan en weer op huis aan. Toch nog redelijk leuk gehad, maar had natuurlijk VEEEEEEEEEL beter gekund. Op de terugweg mn GT weer opgepikt, maar na nog een keer starten besloot ik m toch maar in Monschau te laten staan. Dus toen heb ik m maandagavond met een autoambulance van mn werk (25 piek huur!!!!!!!!!!!!!!) weer gehaald.
Ik kan dus weer genoeg vrije tijd aan mn GT kwijt

Gelukkig zit ik voor dit soort shit bij het juiste bedrijf, dat maakt het al een heel stuk dragelijker.
Ga m dus weer fixen en hoop voor de volgende Ring meeting mn GT weer startklaar te hebben!!
groeten van de CanonBAALman
-
Mosslelen 

zo zie je maar weer, het kan zowel op de ring als onder de motorkap vriezen of dooien, als het eten maar goed is!
Immer wieder die verdammte Holländer