Mijn nieuwe aanwinst, GT Turbo!

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
Jochem de Haas
Über-Spammer
Berichten: 14156
Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
Locatie: Oudewater
Contacteer:

1 pijp dus ...2 pijpen moet je je kraan maar open zetten ...dan red je het ook wel denk ik ...als ik de turbodruk an je auto goed heb gevoeld
Kier
Berichten: 1059
Lid geworden op: do 20 jan 2005 8:15
Locatie: In my head

Zo..vandaag even wezen kijken voor de garagebox

Voordelen:
1) Op slechts 10 minuutjes lopen (Y)
2) Ruime droge garagebox (Y)
3) Per direct beschikbaar (Y)
4) Redelijk betaalbaar (Y)
5) Leuke vrouwelijke makelaar (Y)

Nadelen:
1) Om het terrein met garages te bereiken moet men over een neergeklapt paaltje (N)
2) De GTT is te laag, om over dat paaltje te kunnen (N)
3) De Megane is te laag, om over dat paaltje te kunnen (N)
4) De Elia frontlip van de Megane heeft hoofdpijn (N)
5) Ik ben binnenkort weer veel euri's armer (N)

[img]http://img18.imageshack.us/img18/2993/afb1883no.jpg[/img]

Het is niet echt goed te zien op de foto, maar dr zit een zeer forse scheur in de onderlip. Hoop dat het een beetje te fixxen is, want elia kent zijn prijzen maar al te goed (N)

:@ :@ :@
Renault 5 GT Turbo '87
-jacco-
Über-Spammer
Berichten: 13268
Lid geworden op: za 8 nov 2003 1:59
Locatie: Heukelum-City

Damn... Das wel vervelend zeg :(
Nu begrijp ik ook je humeur (F)
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Ronnie
Über-Spammer
Berichten: 11214
Lid geworden op: wo 12 mei 2004 15:57
Locatie: Tilburg
Contacteer:

pfff, das idd erg klote (N)
Hessel
Über-Spammer
Berichten: 12383
Lid geworden op: do 29 jul 2004 13:52
Car: renault 5gt turbo
Locatie: Zevenbergen
Contacteer:

jeetje das lelijk....succes ermee, hopen dat t nog te fixen is.
Kier
Berichten: 1059
Lid geworden op: do 20 jan 2005 8:15
Locatie: In my head

Nog even een duidelijkere foto... denk dat het nog wel te fixxen is.

Afbeelding

En ja..hij is vies! :)
Renault 5 GT Turbo '87
-jacco-
Über-Spammer
Berichten: 13268
Lid geworden op: za 8 nov 2003 1:59
Locatie: Heukelum-City

Misschien als je hem wast... :X ;)

Ziet er echt vervelend uit :(
Maar wel te fixxen (Y)
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Ferdy
Über-Spammer
Berichten: 14304
Lid geworden op: di 6 mei 2003 15:40
Locatie: Grave

beetje poly doet wonderen
maar goed, blijft wel klote

heb bijna hetzelfde gehad, flinke scheur in de bump,
vrijdag naar de spuiter toe
kost wel een paar duiten
Kier
Berichten: 1059
Lid geworden op: do 20 jan 2005 8:15
Locatie: In my head

Vanmiddag even met de GTT geprobeerd of ik over het paaltje heen kom waar de onderlip van de Megane op sneuvelde. Heen leverde geen probleem op. Heb ongeveer 0,02 mm speling Op de terugweg kom je eerst door een kuil voordat je over het omgeklapte paaltje moet waardoor de neus flink zakt tov het wegdek. Ik kwam ongeveer 4cm te kort Maar............. achteruit het terrein af... lukt het wel!

Dus vanmiddag mijn accoord gegeven en als het meezit heb ik al vanaf 1 februari een garagebox tot mijn beschikking Tis wel rottig dat ik steeds achteruit van het terrein af moet, en dan ook achteruit de hele straat door, maar tis ff niet anders. :)
Renault 5 GT Turbo '87
paulvanrooij
Berichten: 26465
Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
Car: Twingo GT
Locatie: Oss
Contacteer:

Zondagje stratenmaker spelen en beetje ophogen daar? ;)

Maar wel mooi dat de gt nou binnen kan staan! (Y)
-jacco-
Über-Spammer
Berichten: 13268
Lid geworden op: za 8 nov 2003 1:59
Locatie: Heukelum-City

Je kunt natuurlijk ook ff de straat opnieuw leggen ;)

Lekker dat je een box heb (Y) :)
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Kier
Berichten: 1059
Lid geworden op: do 20 jan 2005 8:15
Locatie: In my head

En het erge is...dat paatlje is 100% overbodig. Staat echt nooit rechtop want niemand heeft sleutel die er in past. Kan dat ding wel even een keertje verwijderen echter het metalen gedeelte waar het paalte tegen rust als ie rechtopstaat..zit in het asfalt vast :( En dat is nou juist het hoogste punt :(
Renault 5 GT Turbo '87
Roy
Moderator
Berichten: 6618
Lid geworden op: wo 28 mar 2001 0:00
Locatie: Zuid-Holland

Heb je stroom in je garage? Dan slijp je hem gewoon weg :wink:
Johan
Berichten: 4179
Lid geworden op: do 13 dec 2001 0:00
Car: renault 5 gt turbo
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

ik zeg slijptol hehe :)
Kier
Berichten: 1059
Lid geworden op: do 20 jan 2005 8:15
Locatie: In my head

Roy schreef:Heb je stroom in je garage? Dan slijp je hem gewoon weg :wink:
Heb jij een verlengsnoer van 50 meter? :D
Renault 5 GT Turbo '87
Roy
Moderator
Berichten: 6618
Lid geworden op: wo 28 mar 2001 0:00
Locatie: Zuid-Holland

Ja hoor, kom maar halen :D
Kier
Berichten: 1059
Lid geworden op: do 20 jan 2005 8:15
Locatie: In my head

Roy schreef:Ja hoor, kom maar halen :D
Heb geen stroom in de box.. maar me pa kan wel een aggregaat regelen :D
Renault 5 GT Turbo '87
-jacco-
Über-Spammer
Berichten: 13268
Lid geworden op: za 8 nov 2003 1:59
Locatie: Heukelum-City

FF uitgraven, heb je geen stroom voor nodig ;) :D
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Haas
Berichten: 26590
Lid geworden op: wo 27 mar 2002 0:00
Car: Megane RS
Locatie: Nijmegen

geen lawinepijl meer over van oud en nieuw? >-)
Kier
Berichten: 1059
Lid geworden op: do 20 jan 2005 8:15
Locatie: In my head

Jacco Osté schreef:FF uitgraven, heb je geen stroom voor nodig ;) :D
Iemand een shovel te leen?
Renault 5 GT Turbo '87
Lex
Über-Spammer
Berichten: 13324
Lid geworden op: do 16 aug 2001 0:00
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Kier schreef:
Jacco Osté schreef:FF uitgraven, heb je geen stroom voor nodig ;) :D
Iemand een shovel te leen?
Effe meedenken, Luco/Patrol/Paaltje. Zie ik hier een oplossing :lol:
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Ad van Haperen
Berichten: 5838
Lid geworden op: za 2 feb 2002 0:00
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

paaltje ertussenuit en dan de woede die je hebt opgelopen met de schade aan je bumper even lossen door die plaatjes plat te slaan met een moker :D
Florus
Berichten: 6727
Lid geworden op: zo 20 jul 2003 11:16

Héhe,die moker kan ik wel regelen :D
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Lex schreef:
Kier schreef:
Jacco Osté schreef:FF uitgraven, heb je geen stroom voor nodig ;) :D
Iemand een shovel te leen?
Effe meedenken, Luco/Patrol/Paaltje. Zie ik hier een oplossing :lol:
ja hoor ketting aan de trekhaak in vierwieldrive en gas erop (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y)
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Kier
Berichten: 1059
Lid geworden op: do 20 jan 2005 8:15
Locatie: In my head

oke.... de toeter is overleden :( Hoor hem wel ergens linksvoor (daar waar de hoorn zit) klikken als ik hem in duw maar geen geluid :(

Ook maar ff op het lijstje zetten van binnenkort te repareren :)
Renault 5 GT Turbo '87
Roy
Moderator
Berichten: 6618
Lid geworden op: wo 28 mar 2001 0:00
Locatie: Zuid-Holland

Dan is waarschijnlijk dat kleine compressortje dat achter je koelvloeistof vaatje zit overleden :)
paulvanrooij
Berichten: 26465
Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
Car: Twingo GT
Locatie: Oss
Contacteer:

Haal gewoon die dempers der tussenuit, heb je geen claxon meer nodig >-)
Kier
Berichten: 1059
Lid geworden op: do 20 jan 2005 8:15
Locatie: In my head

Roy schreef:Dan is waarschijnlijk dat kleine compressortje dat achter je koelvloeistof vaatje zit overleden :)
Enig idee waar ik zon compressortje kan scoren (mits ie echt kaduk is) of wordt dat ff de sloop bezoeken :)
Renault 5 GT Turbo '87
Kier
Berichten: 1059
Lid geworden op: do 20 jan 2005 8:15
Locatie: In my head

Paul1916v schreef:Haal gewoon die dempers der tussenuit, heb je geen claxon meer nodig >-)
Hier zit ik zowieso aan te denken :D
Renault 5 GT Turbo '87
Roy
Moderator
Berichten: 6618
Lid geworden op: wo 28 mar 2001 0:00
Locatie: Zuid-Holland

Kier schreef:
Roy schreef:Dan is waarschijnlijk dat kleine compressortje dat achter je koelvloeistof vaatje zit overleden :)
Enig idee waar ik zon compressortje kan scoren (mits ie echt kaduk is) of wordt dat ff de sloop bezoeken :)
Ik heb er toen een universele opgezet. Kwam bij rijsbergen vandaan.

Op de sloop tref je vaak nog slechtere aan als dat je zelf hebt :wink:
Kier
Berichten: 1059
Lid geworden op: do 20 jan 2005 8:15
Locatie: In my head

Roy schreef:
Kier schreef:
Roy schreef:Dan is waarschijnlijk dat kleine compressortje dat achter je koelvloeistof vaatje zit overleden :)
Enig idee waar ik zon compressortje kan scoren (mits ie echt kaduk is) of wordt dat ff de sloop bezoeken :)
Ik heb er toen een universele opgezet. Kwam bij rijsbergen vandaan.

Op de sloop tref je vaak nog slechtere aan als dat je zelf hebt :wink:
Dan rijd ik ook wel ff langs rijsbergen, thnx (Y)
Renault 5 GT Turbo '87
Abel
Über-Spammer
Berichten: 8511
Lid geworden op: vr 31 aug 2001 0:00
Locatie: Groningen

bij de halfords hebben zo ook lucht hoorns met compressor en die dingen zijn niet echt duur

qua formaat ook nog haast gelijk ook nog volgens mij
Kier
Berichten: 1059
Lid geworden op: do 20 jan 2005 8:15
Locatie: In my head

Ik ga eerst ff kijken wat nu exact het probleem is en als het het compressortje is ff een oplossing bedenken... maar voorlopig ga ik nog ff zonder toeter rondrijden...er doen zich toch nooit gevaarlijke situaties voor in mijn directe omgeving als ik rijd :X
Renault 5 GT Turbo '87
-Ray-
Berichten: 21541
Lid geworden op: do 29 nov 2001 0:00
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

het bekende verkouden eend syndroom ;)
Immer wieder die verdammte Holländer
Kier
Berichten: 1059
Lid geworden op: do 20 jan 2005 8:15
Locatie: In my head

Afgelopen zaterdag weer wat raars meegemaakt. Was op weg richting roosendaal toen onderweg opeens de meter van de oliedruk naar beneden dook....dus richting 0. Heb de GTT onmiddelijk stil gezet langs de kant van de weg. Even olie gepeild en die zat exact tussen de de twee streepjes in. Een week ervoor had ik de olie nog bijgevuld tot net onder het bovenste streepje. Aangezien ik vlak voor een afrit voor tankstation stond toch maar even het tankstation binnen gerold en wat olie gekocht en tot het bovenste streepje van de peilstok bij gevuld (moet volgens de Haynes, heb het boek standaard bij me :D ) en het er maar weer op gewaagd. De gehele dag heeft de oliedrukmeter geslingerd rond de twee.. af en toe er ook iets onder.

Nu heb ik er zondag ook weer een stuk mee gereden.... en nu stond de meter weer continue op de 3 :) Ik heb hem trouwens bijgevuld met 5W40 want daar lag nog een bus van onder de kap... Is dit de meest verstandige keuze of had ik er gewoon 10W40 in kunnen mieteren?

Ook heb ik zo af en toe dat als ik start... alleen een droge klik hoor. 2e keer weer droge klik... en bij de 3e keer draait de startmoter wel goed rond en slaat ie vrijwel meteen aan. Soms start ie ook gewoon in 1 keer. Startmoter aan het overlijden?
Renault 5 GT Turbo '87
Plaats reactie