Mijn nieuwe aanwinst, GT Turbo!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
1 pijp dus ...2 pijpen moet je je kraan maar open zetten ...dan red je het ook wel denk ik ...als ik de turbodruk an je auto goed heb gevoeld
Zo..vandaag even wezen kijken voor de garagebox
Voordelen:
1) Op slechts 10 minuutjes lopen
2) Ruime droge garagebox
3) Per direct beschikbaar
4) Redelijk betaalbaar
5) Leuke vrouwelijke makelaar
Nadelen:
1) Om het terrein met garages te bereiken moet men over een neergeklapt paaltje
2) De GTT is te laag, om over dat paaltje te kunnen
3) De Megane is te laag, om over dat paaltje te kunnen
4) De Elia frontlip van de Megane heeft hoofdpijn
5) Ik ben binnenkort weer veel euri's armer
[img]http://img18.imageshack.us/img18/2993/afb1883no.jpg[/img]
Het is niet echt goed te zien op de foto, maar dr zit een zeer forse scheur in de onderlip. Hoop dat het een beetje te fixxen is, want elia kent zijn prijzen maar al te goed

Voordelen:
1) Op slechts 10 minuutjes lopen

2) Ruime droge garagebox

3) Per direct beschikbaar

4) Redelijk betaalbaar

5) Leuke vrouwelijke makelaar

Nadelen:
1) Om het terrein met garages te bereiken moet men over een neergeklapt paaltje

2) De GTT is te laag, om over dat paaltje te kunnen

3) De Megane is te laag, om over dat paaltje te kunnen

4) De Elia frontlip van de Megane heeft hoofdpijn

5) Ik ben binnenkort weer veel euri's armer

[img]http://img18.imageshack.us/img18/2993/afb1883no.jpg[/img]
Het is niet echt goed te zien op de foto, maar dr zit een zeer forse scheur in de onderlip. Hoop dat het een beetje te fixxen is, want elia kent zijn prijzen maar al te goed

Renault 5 GT Turbo '87
Vanmiddag even met de GTT geprobeerd of ik over het paaltje heen kom waar de onderlip van de Megane op sneuvelde. Heen leverde geen probleem op. Heb ongeveer 0,02 mm speling Op de terugweg kom je eerst door een kuil voordat je over het omgeklapte paaltje moet waardoor de neus flink zakt tov het wegdek. Ik kwam ongeveer 4cm te kort Maar............. achteruit het terrein af... lukt het wel!
Dus vanmiddag mijn accoord gegeven en als het meezit heb ik al vanaf 1 februari een garagebox tot mijn beschikking Tis wel rottig dat ik steeds achteruit van het terrein af moet, en dan ook achteruit de hele straat door, maar tis ff niet anders.
Dus vanmiddag mijn accoord gegeven en als het meezit heb ik al vanaf 1 februari een garagebox tot mijn beschikking Tis wel rottig dat ik steeds achteruit van het terrein af moet, en dan ook achteruit de hele straat door, maar tis ff niet anders.

Renault 5 GT Turbo '87
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Zondagje stratenmaker spelen en beetje ophogen daar? 
Maar wel mooi dat de gt nou binnen kan staan!

Maar wel mooi dat de gt nou binnen kan staan!

En het erge is...dat paatlje is 100% overbodig. Staat echt nooit rechtop want niemand heeft sleutel die er in past. Kan dat ding wel even een keertje verwijderen echter het metalen gedeelte waar het paalte tegen rust als ie rechtopstaat..zit in het asfalt vast
En dat is nou juist het hoogste punt 

Renault 5 GT Turbo '87
geen lawinepijl meer over van oud en nieuw? 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Effe meedenken, Luco/Patrol/Paaltje. Zie ik hier een oplossingKier schreef:Iemand een shovel te leen?Jacco Osté schreef:FF uitgraven, heb je geen stroom voor nodig![]()

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
- Contacteer:
paaltje ertussenuit en dan de woede die je hebt opgelopen met de schade aan je bumper even lossen door die plaatjes plat te slaan met een moker 

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
ja hoor ketting aan de trekhaak in vierwieldrive en gas eropLex schreef:Effe meedenken, Luco/Patrol/Paaltje. Zie ik hier een oplossingKier schreef:Iemand een shovel te leen?Jacco Osté schreef:FF uitgraven, heb je geen stroom voor nodig![]()

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Haal gewoon die dempers der tussenuit, heb je geen claxon meer nodig 

Enig idee waar ik zon compressortje kan scoren (mits ie echt kaduk is) of wordt dat ff de sloop bezoekenRoy schreef:Dan is waarschijnlijk dat kleine compressortje dat achter je koelvloeistof vaatje zit overleden

Renault 5 GT Turbo '87
Ik heb er toen een universele opgezet. Kwam bij rijsbergen vandaan.Kier schreef:Enig idee waar ik zon compressortje kan scoren (mits ie echt kaduk is) of wordt dat ff de sloop bezoekenRoy schreef:Dan is waarschijnlijk dat kleine compressortje dat achter je koelvloeistof vaatje zit overleden
Op de sloop tref je vaak nog slechtere aan als dat je zelf hebt
Dan rijd ik ook wel ff langs rijsbergen, thnxRoy schreef:Ik heb er toen een universele opgezet. Kwam bij rijsbergen vandaan.Kier schreef:Enig idee waar ik zon compressortje kan scoren (mits ie echt kaduk is) of wordt dat ff de sloop bezoekenRoy schreef:Dan is waarschijnlijk dat kleine compressortje dat achter je koelvloeistof vaatje zit overleden
Op de sloop tref je vaak nog slechtere aan als dat je zelf hebt

Renault 5 GT Turbo '87
Ik ga eerst ff kijken wat nu exact het probleem is en als het het compressortje is ff een oplossing bedenken... maar voorlopig ga ik nog ff zonder toeter rondrijden...er doen zich toch nooit gevaarlijke situaties voor in mijn directe omgeving als ik rijd 

Renault 5 GT Turbo '87
het bekende verkouden eend syndroom 

Immer wieder die verdammte Holländer
Afgelopen zaterdag weer wat raars meegemaakt. Was op weg richting roosendaal toen onderweg opeens de meter van de oliedruk naar beneden dook....dus richting 0. Heb de GTT onmiddelijk stil gezet langs de kant van de weg. Even olie gepeild en die zat exact tussen de de twee streepjes in. Een week ervoor had ik de olie nog bijgevuld tot net onder het bovenste streepje. Aangezien ik vlak voor een afrit voor tankstation stond toch maar even het tankstation binnen gerold en wat olie gekocht en tot het bovenste streepje van de peilstok bij gevuld (moet volgens de Haynes, heb het boek standaard bij me
) en het er maar weer op gewaagd. De gehele dag heeft de oliedrukmeter geslingerd rond de twee.. af en toe er ook iets onder.
Nu heb ik er zondag ook weer een stuk mee gereden.... en nu stond de meter weer continue op de 3
Ik heb hem trouwens bijgevuld met 5W40 want daar lag nog een bus van onder de kap... Is dit de meest verstandige keuze of had ik er gewoon 10W40 in kunnen mieteren?
Ook heb ik zo af en toe dat als ik start... alleen een droge klik hoor. 2e keer weer droge klik... en bij de 3e keer draait de startmoter wel goed rond en slaat ie vrijwel meteen aan. Soms start ie ook gewoon in 1 keer. Startmoter aan het overlijden?

Nu heb ik er zondag ook weer een stuk mee gereden.... en nu stond de meter weer continue op de 3

Ook heb ik zo af en toe dat als ik start... alleen een droge klik hoor. 2e keer weer droge klik... en bij de 3e keer draait de startmoter wel goed rond en slaat ie vrijwel meteen aan. Soms start ie ook gewoon in 1 keer. Startmoter aan het overlijden?
Renault 5 GT Turbo '87