Kabel op de meter kun je in verscillende kleuren en diktes normaal wel bij een automaterialenzaak halen. Heb je echt veel nodig dan kun je beter ergens een rolletje bestellen.
op deze foto is hij nog niet gepolijst, vandaag ga ik weer langs en dan zitten als het goed is alle ramen erin en is hij geschuurt, gepolijst en behandelt..
Mn vriendin belde net dat het pakketje met kabel-delen binnen is.. kortom vanavond alvast eerste paar kabelbomen maken.
Nu zoek ik nog een bedrijf dat kentekenplaat stickers maakt..
tevens al begonnen met nieuwe kabelbomen te maken en achter"bumper" weer inelkaar gezet en staat klaar om wanneer de a310 thuis is gemonteerd te worden..
Laatst gewijzigd door turbo5 op di 1 sep 2009 14:20, 3 keer totaal gewijzigd.
Welke gek gaat er nou een Peogeot 504 Break restaureren ???
(zie 2de foto)
Het opbouwen gaat nu trouwens wel erg snel.
Koplampafdekglazen erin monteren zal wel een krime zijn ??
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Arco Straver schreef:Welke gek gaat er nou een Peogeot 504 Break restaureren ???
Er zijn ook vast wel mensen die dat over een 5je zeggen
Yeps.
Geen dank overigens van het herinneren... Kon mij eens iets herinneren van een andere restauratie van een A310 waarbij toen ook die glazen erin gekit moesten worden...
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Eindelijk de ophanging af, remmen zijn ook af.. maar ik ben niet blij met de hoogte van de auto. Ik heb een spax schroefset, de achterkant komt netjes laag, maar de voorkant mag van mij nog iets laaaager.. (liefst iets van 25 mm). Zijn er bedrijven die de voorveren kunnen aanpassen of andere verlagingsveren hebben ?
Probeer ik remvloeistof bij te vullen, krijg ik geen remolie uit de ontluchtingsnippels.. alles is nieuw, heeft iemand een idee hoe ik de remmen goed kan ontluchten ?? heb de nippel bij de hoofdremcilinder (nieuw) helemaal openstaan, komt er nog niets uit..