Maar is dat ook nog te gebruiken voor op de openbare weg?Luco/Alpine-racer schreef:ik denk dat geel nog beter remt maus![]()
![]()
@ Willow: Het is zekers te weten wat ja.

openbare weg??Maus schreef:Maar is dat ook nog te gebruiken voor op de openbare weg?Luco/Alpine-racer schreef:ik denk dat geel nog beter remt maus![]()
![]()
![]()
Maus schreef:Heb jij daar ook al last van?![]()
Snij ik eens een keertje, midden in de nacht, een bocht wat lekkerder aan, werd ik gelijk aan de kant gezet. M'neer de agent vond dat ik dat beter op Zandvoort kon doen.... (Spreek wel over jaren geleden, maar toch..)
Geel heeft dezelfde wrijvingscoefficient als blauw in koude toestand. (zie grafiekje vorige pagina) Geel presteert alleen nog wat beter bij hogere temperaturen. Temperaturen die je met een evo overigens makkelijk zal halen bij "normaal" gebruik, dus mischien toch de verkeerde remblokkeuze??Maus schreef:Maar is dat ook nog te gebruiken voor op de openbare weg?Luco/Alpine-racer schreef:ik denk dat geel nog beter remt maus![]()
![]()
![]()
ja joh, die knakkerts hebben gewoon nix te doen, k werd pasgeleden nog aangehouden in het dorp waar ik woonachtig ben, terwijl ik gewoon netjes reeMaus schreef:Bij mij was 't puur omdat ze niets anders te doen hadden...Het was een uurtje of 5 's nachts ofzo.
Ik reed gewoon netjes 50(!) en moest op een gegeven moment rechtsaf. Ik laat de auto iets naar links lopen, tot aan de as van de weg en sla vervolgens, zonder te remmen, af naar rechts.
Nog geen 2 tellen later Stop politie....
ze zijn toch wel van je evo afgebleven??Luco/Alpine-racer schreef:losers zijn het
kwamen vorige keer weer zeiken dat de aanhanger voor de deur stond, net een paar uur
hij mag daar maar drie dagen staan he, we houden je in de gaten.
ik zeg zeker niks beters te doen, ga een onderzoek doen naar diegene die hier autos bekrast, maar dat zal wel te moeilijk zijn voor jullie kleine hersentjes, stelletje sukkels![]()
![]()
![]()
Luco heb je een EVO????willow schreef:ze zijn toch wel van je evo afgebleven??Luco/Alpine-racer schreef:losers zijn het
kwamen vorige keer weer zeiken dat de aanhanger voor de deur stond, net een paar uur
hij mag daar maar drie dagen staan he, we houden je in de gaten.
ik zeg zeker niks beters te doen, ga een onderzoek doen naar diegene die hier autos bekrast, maar dat zal wel te moeilijk zijn voor jullie kleine hersentjes, stelletje sukkels![]()
![]()
![]()
Luco/Alpine-racer schreef:*luco pakt zn rolator en rolt naar buiten*
*luco kijkt, ziet niets, zet zn bril op en kijkt nog eens*
*luco rolt weer naar binnen*
nee staat nog steeds zon kutvijf ipv een evo![]()
ach zolang ik je eruitrij mag jij alles zeggen paulPaul1916v schreef:Luco/Alpine-racer schreef:*luco pakt zn rolator en rolt naar buiten*
*luco kijkt, ziet niets, zet zn bril op en kijkt nog eens*
*luco rolt weer naar binnen*
nee staat nog steeds zon kutvijf ipv een evo![]()
dat is geen 9, dat is een evo 7 omgebouwd naar een 9Maus schreef:Ik gok op minimaal een zilvere VI en een rode IX, maar deze komen niet uit Pijnacker hoor.Ze komen ergens tussen de kassen vandaan.
![]()
Toevallig ook al eens een Westfield voorbij zien komen?
Ja ik geloof dat jij tijd zat heb gehad om alle bochten goed te zien (toen je zelf reed) ...je moest wel voor je kijken want achter zag je niets meerPatrickG schreef:Ja meneer agent ik heb al op zandvoort gereden, maar daar hebben ze niet zo'n mooie bocht.
Uhh ikke jou niet begrijpenjochem de haas schreef:Ja ik geloof dat jij tijd zat heb gehad om alle bochten goed te zien (toen je zelf reed) ...je moest wel voor je kijken want achter zag je niets meerPatrickG schreef:Ja meneer agent ik heb al op zandvoort gereden, maar daar hebben ze niet zo'n mooie bocht.![]()
GRAPJE
hahahha nee joh, niet in de tomatenMaus schreef:Ik dacht dat ie 't blok gewoon in NL had laten doen, maar dat geeft niet. Meen dat er rond de 450 pk in zit, zou eigenlijk een andere turbo op moeten, omdat die op z'n max staat te blazen (2.2 bar). Dacht alleen ook dat ie een nieuwe 9 had aangeschaft.![]()
Z'n oude VI rijdt nu rond in de buurt van IJmuiden.
Die grijze komt ook uit Berkel.Beide heren heten Tom en beiden zitten in de tomaten. (Schijnt goed te verdienen.)
Gaan we zo beginnen, Voor de deur een bord met stoppolitie, of ik nog even zou willen blazenwillow schreef:ja joh, die knakkerts hebben gewoon nix te doen, k werd pasgeleden nog aangehouden in het dorp waar ik woonachtig ben, terwijl ik gewoon netjes reeMaus schreef:Bij mij was 't puur omdat ze niets anders te doen hadden...Het was een uurtje of 5 's nachts ofzo.
Ik reed gewoon netjes 50(!) en moest op een gegeven moment rechtsaf. Ik laat de auto iets naar links lopen, tot aan de as van de weg en sla vervolgens, zonder te remmen, af naar rechts.
Nog geen 2 tellen later Stop politie....