Vanmiddag, totaal onverwacht, ook nog even een lekker stukkie wezen sturen met een Laguna III.
Het betrof een 2.0 turbo, Dynamique met automaat. En ik moet zeggen dat het best vooruit wil met die 170 paardjes.
Man, man wat een fijne auto. Interieur doet bijna Duits degelijk aan. Geen kraakje, geen piepje, mooi sluitende naadjes.
Het 'birdview' navigatie systeem ziet er super uit. Audio klonk ook goed (volgens mij is het een surround systeem met een centerspeaker midden bovenop het dashboard).
De scheidslijn tussen bovenste en onderste deel van het dasboard doet heel erg ruimtelijk aan.
Het stuurtje is niet alleen mooi, ligt niet alleen goed in de hand, maar werkt nog eens goed ook. Je hebt absoluut niet in de gaten dat je best een flinke auto onder controle moet houden. De stuurbekrachtiging werkt op snelheid niet meer zo hard mee wat ook (in mijn ogen) een stuk prettiger is.
Foto's heb ik niet gemaakt, kleur was het hetzelfde als die van zondag in Reeuwijk, uitvoering ook op de automaat na...
Was voor mij een leuke verrassing, zo op de zaterdagmiddag.
ps. het geluidssignaal van de richtingaanwijzers stond me niet echt aan. Het klonk als een soort 'pling-plong'.
ik vond het een raar geluidje.