als je er iets extreems van gaat maken, kan deze kap wel mooi staan.
maar goed, maybe staat het wel heel erg mooi op je auto,
ik wacht het eindresultaat en de foto's gewoon af

Omdat de mensen op dit forum over het algemeen wat nuchterde (is dat Nederlands?) zijn wat betreft optische tuning dan ik zelf benJacco Twingi schreef:Eigenwijs
Waarom wil je weten wat wij ervan vinden, als je toch al zeker weet dat ie erop komt
photoshop bied je vast wel de oplossing voor het maken van je keuzeKier schreef:Eerst ff dinsdag de Megane ophalen en kijken hoe ie er dan bij staat... en dan proberen in te beelden hoe die motorkap erbij staat.
Maar heb er wel een positief gevoel over
OKe wie bied zich aanGabri schreef:photoshop bied je vast wel de oplossing voor het maken van je keuzeKier schreef:Eerst ff dinsdag de Megane ophalen en kijken hoe ie er dan bij staat... en dan proberen in te beelden hoe die motorkap erbij staat.
Maar heb er wel een positief gevoel over
Ik zal eens kijken wat ik ervan kan maken...Gabri schreef:maak dan ook even een goeie foto voor de photoshoppers, zodat de motorkap even 'gepast' kan worden
idee had ik ook wat,Marcel B. schreef:Vind alleen dat het achterwiel iets wegvalt in de grote ruimte...
Tja daar is helaas nix aan te doen... 18 inch achter gaat niet echt lekker passenMarcel B. schreef:Vind alleen dat het achterwiel iets wegvalt in de grote ruimte...
En ik ook... Zag het meteen al toen ik hem ging ophalen! Laat het wel bij die meegespoten grill.Paul1916v schreef:Daar sluit ik me helemaal bij aan