Thx maar als de centen er zijn lukt alles hoor Dennis, maar het moet ergens stoppen en das voorlopig het geval (nog) niet. De meeste spullen die momenteel in de 21 zitten zijn gewoonweg nieuw aangekocht, dus geen 2de,3de of 4de handse meuk. Als e dan na enkele maanden ziet wat de uitgaven zijn, nou dan ga je er wel even zitten.
Planning:
Deze week hoop ik te kunnen beginnen aan de sloop van de twee nederlandse 21's. De wagen waar Maarten mee reed is enkel voor de onderdelen, de rest sloop. De andere (tungsten) wordt gestript, achterschermen worden wederom rond gezet, voorste spatborden worden verbreed (type, zie philipswagen maar niet zo breed) en alle kritieke punten zullen behandeld en/of verbeterd worden. Verder wordt hij voorzien van een voorbumper zoals op men andere wagen, brede skirts en selfmade achterbumper. Meer wordt er uitwendig niet aan gedaan, we houden het lekker clean. Wat de motor betreft, ben ik nog niet aan uit, ofwel komt de motor erin die in de huidige wagen ligt ofwel komt het bigblok erin. Das toekomst, we zien wel.
Aja, de kleur: diamant zwart (heb ik steeds gewild dus het gaat er nog van komen

)
Einde planning: juni 2006
Ter info: 2007-> 20 jaar Renault21 Turbo