Dit is mijn tent maat

[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/1_fno1.jpg[/img]
Welke van de twee...RobertR19 schreef:ZO hey, ik wist niet wat ik zag![]()
Dit is mijn tent maat![]()
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/1_fno1.jpg[/img]
Die kerel links, haharonaldsandy schreef:Welke van de twee...RobertR19 schreef:ZO hey, ik wist niet wat ik zag![]()
Dit is mijn tent maat![]()
foto
ja, maar tis in de zomerErik (Schepjes) schreef:gewoon een olie vat in de lente doormiddezagen,
heeftie alvast gedaanErik Olijnsma schreef:ja, maar tis in de zomerErik (Schepjes) schreef:gewoon een olie vat in de lente doormiddezagen,
wat betalen we daarvoor dan pp?ronaldsandy schreef:http://www.barbeque.nl/
Kan ook maar Riël jij gaat helemaal niet mee, je staat nog niet in de opkomstlijst...Riël schreef:Het beste is zelf inkopen doen
Makro/Sligro is te regelenronaldsandy schreef:Kan ook maar Riël jij gaat helemaal niet mee, je staat nog niet in de opkomstlijst...Riël schreef:Het beste is zelf inkopen doen
makro en sligro zijn wel best duur met eten, zeker vlees.Frits schreef:Makro/Sligro is te regelenronaldsandy schreef:Kan ook maar Riël jij gaat helemaal niet mee, je staat nog niet in de opkomstlijst...Riël schreef:Het beste is zelf inkopen doen
Vind maar eens een supermarkt waar je nog zoveel in 1x kan regelenErik Olijnsma schreef:makro en sligro zijn wel best duur met eten, zeker vlees.
kun je beter bij een supermarkt kijken naar reclames
le mouton noir (sandy) schreef:heeftie alvast gedaanErik Olijnsma schreef:ja, maar tis in de zomerErik (Schepjes) schreef:gewoon een olie vat in de lente doormiddezagen,![]()
dus schepjes neemt hem mee?
Frits schreef:Vind maar eens een supermarkt waar je nog zoveel in 1x kan regelenErik Olijnsma schreef:makro en sligro zijn wel best duur met eten, zeker vlees.
kun je beter bij een supermarkt kijken naar reclamesEn wat ik bedoelde is dat ik de pasjes evt. mee zou kunnen nemen.
anders ik ook evt welFrits schreef:Vind maar eens een supermarkt waar je nog zoveel in 1x kan regelenErik Olijnsma schreef:makro en sligro zijn wel best duur met eten, zeker vlees.
kun je beter bij een supermarkt kijken naar reclamesEn wat ik bedoelde is dat ik de pasjes evt. mee zou kunnen nemen.
dl 2dennisvr schreef:geheugensteuntje:
Monica says:
emmer koud water erbij, bij een fout antwoord!
[img]http://gathering.tweakers.net/global/sm ... ocrite.gif[/img]Monica-----> Dan nu eindelijk de 7 vette weken???! said:
hebben we ook een zwembad bij de stand
Monica-----> Dan nu eindelijk de 7 vette weken???! said:
en dan een slang van de uitlaat in het water (bubbelbad)?
Zoals beloofd, het prijslijstje...Jacco Twingi schreef:Ik heb even een prijslijstje opgevraagd van een barbeque-man hier in de buurt.
Ik krijg hem opgestuurd, zodra ik de prijzen heb, zal ik ze hier posten
ja was wel een redelijk happie vorig jaar, mij maakt het niet uitHugo-R21 schreef:Waarom niet zoals vorig jaar rond een uur of 16:30 met een pet rond gaan en pp EUR 12,50 er in gooien en 2 leden die ff eten gaan halen (en 12,50 is echt zat vorig jaar hielden we heel heel veel over!) Toch????
en was trouwens ook wel lache boodschappen doen!, weet iemand nog hoe die slager heet, waar we vorig jaar zijn geweest ?le mouton noir (sandy) schreef:ja was wel een redelijk happie vorig jaar, mij maakt het niet uitHugo-R21 schreef:Waarom niet zoals vorig jaar rond een uur of 16:30 met een pet rond gaan en pp EUR 12,50 er in gooien en 2 leden die ff eten gaan halen (en 12,50 is echt zat vorig jaar hielden we heel heel veel over!) Toch????
'k denk dat 12,50 een goed bedrag is, maar we moeten wel een grotere
b.b.q. hebben
Heb geen idee eigenlijk.le mouton noir (sandy) schreef:en was trouwens ook wel lache boodschappen doen!, weet iemand nog hoe die slager heet, waar we vorig jaar zijn geweest ?le mouton noir (sandy) schreef:ja was wel een redelijk happie vorig jaar, mij maakt het niet uitHugo-R21 schreef:Waarom niet zoals vorig jaar rond een uur of 16:30 met een pet rond gaan en pp EUR 12,50 er in gooien en 2 leden die ff eten gaan halen (en 12,50 is echt zat vorig jaar hielden we heel heel veel over!) Toch????
b.b.q. hebben
anders kunnen we daar wat bestellen
Viel wel mee?Lienus schreef:Heb geen idee eigenlijk.le mouton noir (sandy) schreef:en was trouwens ook wel lache boodschappen doen!, weet iemand nog hoe die slager heet, waar we vorig jaar zijn geweest ?le mouton noir (sandy) schreef:ja was wel een redelijk happie vorig jaar, mij maakt het niet uitHugo-R21 schreef:Waarom niet zoals vorig jaar rond een uur of 16:30 met een pet rond gaan en pp EUR 12,50 er in gooien en 2 leden die ff eten gaan halen (en 12,50 is echt zat vorig jaar hielden we heel heel veel over!) Toch????
b.b.q. hebben
anders kunnen we daar wat bestellen
Was een klein slagertje middenin Biddinghuizen... Maar hoe dat dat heette?? En die was trouwens vroeg dicht. Om een uur of 4 ofzo.
Hadden we wel goed gedaan toen in ieder geval
En we hadden niet zo heel veel over hoor. Viel best mee, dacht ik?
Viel wel mee? Ik ben nog steeds aan het uitbuiken
En die slager weet me vriendin wel te vinden die is daar vorig jaar het vlees wezen halen.