kwa looks zou ik de spoiler laten zitten, past wel bij het image.
maar anderzijds: een megane ligt al retestrak in de bochten dus verder is het onnodige luchtweerstand

Ah jij hebt wel eens met een Megane op het circuit gereden?tutuur schreef:kwa looks zou ik de spoiler laten zitten, past wel bij het image.
maar anderzijds: een megane ligt al retestrak in de bochten dus verder is het onnodige luchtweerstand
Ben benieuwd. De standaard steun is meteen de hele middenconsole vervangen volgens mij.Patrick.B schreef: Wil op korte termijn wel nog een middenarmsteun kopen (niet standaard op de r25 en r26) en een andere radio.
klopt. Het kost dus ook wel wat.GJ schreef:Ben benieuwd. De standaard steun is meteen de hele middenconsole vervangen volgens mij.Patrick.B schreef: Wil op korte termijn wel nog een middenarmsteun kopen (niet standaard op de r25 en r26) en een andere radio.
Ik weet ook niet precies. Maar ik had het erover met henk omdat ik tegen hem zei dat ik misschien in de toekomst xenon zou willen. Hij zei toen dat hij al een aantal schade megane's uit het buitenland had gehaald waar brand was ontstaan bij de xenon lampen.Adinsx schreef:Hoezo eigenlijk. Ivm de starters etc?
Xenon zelf ontwikkeld minder warmte (35W tegen 55W) dan halogeen.
Mooi dat het plaatje er weer op zit. Die kan toch eigenlijk niet vanzelf zijn verdwenen. Foutje van de garage bij de vorige beurt van de auto?
het is toch net ff relaxter rijdenArco schreef:Nice.