jawholRiël Notermans schreef:oowja

nee toch?
jawholRiël Notermans schreef:oowja
dat zal toch aan de gehele staat van de wagen liggen.Eelco 2.0 16v schreef:Zou iemand mij ook kunnen vertellen wat een beetje een eerlijke prijs is voor een redelijk nette R 5 GTE uit 1990 met een klein rateltje in versnelingbak?
Een collega wil hem binnenkort verkopen en ik heb de eerste koop, maar volgens mij denkt hij dat hij van goud is!!![]()
Groeten Eelco
Kabels/bougies?GTE (Sjoerd) schreef:iemand ervaring met een verzuipende GTE?
Enige tijd geleden begon m'n GTE in te houden bij gas geven en sinds 2 weken geleden wil hij eigenlijk helemaal niet meer van z'n plek. Max 70km/h ongeveer met heeeeeel licht gas geven. Zodra ik 't gas dieper induw dan verzuipt hij.
Het rare is, het is niet constant. Soms kan ik 'm starten en blijft hij even netjes stationair lopen, maar het andere moment gaat hij heel onregelmatig lopen en zakken de toeren terug tot soms uitvallen.
Doordat het niet consequent is lijkt het niet op iets mechanisch. Bij de dealer is hij aan de computer geweest en hieruit bleek dat er niks mis is met de ontsteking/krukas/nokkenas etc
het is gewoon een kwestie van verzuipen. Ik zou nu niet weten waar te zoeken...
GTE (Sjoerd) schreef:was dus uiteindelijk sensor in de luchttoevoerslang![]()
maar we scheuren er dus weer vrolijk op los
en na anderhalve week plezier staan we weer stil...Steven(stk) schreef:GTE (Sjoerd) schreef:was dus uiteindelijk sensor in de luchttoevoerslang![]()
maar we scheuren er dus weer vrolijk op losgoed bezig
jup, injectoren "vallen" er prima inJean-Paul-S schreef:ploppen die rubbertjes onderaan je injector er wel in? Heb je die al vervangen of niet?
clipjes om de rail? Er zitten volgens mij alleen clipjes om de stekkers die op de injectoren zitten (die zijeren vierkante clipjes die aan 1 kant open zijn)Menno schreef:HEb je de clipjes om de rail en injectoren d'r wel op zitten ?
nou in al mijn enthousiasme heb ik die clipjes dus niet teruggezetMartijn schreef:Uit m'n hoofd: de injectoren worden met hoefijzervormige clips vastgezet in de rail. Denk dat Menno die bedoeld. Kijk anders eens in Dialogys.
Zoek je nog wat specifieks dan?Steven(stk) schreef:leuk voor de onderdelen (ook voor de gte zijn een aantal dingen niet meer te krijgen) alleen die prijzen zeg
Riël Notermans schreef:Zoek je nog wat specifieks dan?Steven(stk) schreef:leuk voor de onderdelen (ook voor de gte zijn een aantal dingen niet meer te krijgen) alleen die prijzen zeg
Rammel het meeste van mij weg.
Florus schreef:Misschien wat voor Lex, als daily drive......
jij wou eigenlijk ook gewoon een groen oranje wagen zeker dus dan zet je de jouwe en deze maar naast elkaarArco schreef:Ik zag 'm staan. Wel een geinige auto. Historie bekend ??
Steven(stk) schreef:Riël Notermans schreef:Zoek je nog wat specifieks dan?Steven(stk) schreef:leuk voor de onderdelen (ook voor de gte zijn een aantal dingen niet meer te krijgen) alleen die prijzen zeg
Rammel het meeste van mij weg.
Hehe , ik heb een heel lijstje
- Koelwaterslangen , een aantal zijn niet meer nieuw te bestellen
- Gaskabel (is niet meer te bestellen)
- Uitlaat delen (uitlaatspruitstuk + pijp van spruitstuk naar rest van de uitlaat)
- injectoren (ph2)
- Luchtfilter bevestiging
(ruilen voor een setje koni geel ph1 ? )