ACT: Twingo I

Post hier al je vragen over de Renault Twingo
Gesloten
André ter Velde

Nou, gaat zo'n beetje van eeuuh BROEM BROEM BLEER BROEM ROCHEL ROCHEL BROEM BENG BENG BROEM ROCHEL BLEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRR BLAF BLEEEEEEEEEEEERRRRRR BLAF BLEEEEEEEEERR ROCHEL ROCHEL BLAF BLAF BROEM.

maar dan anders..............
Rontwingo

Ben ook benieuwd hoe die klinkt...zal het aanstaande zondag wel horen :)
Stefan S.

Kom je a.s. zondag wel? Er staat nog een twijfel achter je naam in het overzicht.
roeland twingo
Contacteer:

André ter Velde schreef:Nou, gaat zo'n beetje van eeuuh BROEM BROEM BLEER BROEM ROCHEL ROCHEL BROEM BENG BENG BROEM ROCHEL BLEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRR BLAF BLEEEEEEEEEEEERRRRRR BLAF BLEEEEEEEEERR ROCHEL ROCHEL BLAF BLAF BROEM.

:lol: :lol:
Twingo te koop!!!!
Stefan S.

André ter Velde schreef:Nou, gaat zo'n beetje van eeuuh BROEM BROEM BLEER BROEM ROCHEL ROCHEL BROEM BENG BENG BROEM ROCHEL BLEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRR BLAF BLEEEEEEEEEEEERRRRRR BLAF BLEEEEEEEEERR ROCHEL ROCHEL BLAF BLAF BROEM.

Hier geldt weer de stelling:

"Hoe ouder, hoe gekker" :p :lol:
Bambi

dtune_stefan schreef:

Hier geldt weer de stelling:

"Hoe ouder, hoe gekker" :p :lol:

Die stelling is ooit gebaseerd op Dré!!! :lol: :lol: :lol: :lol:
Rontwingo

Ben gister op een meeting van de CRX club holland geweest (even mijn oude autootje bezoeken :) ) bij Cartrend in Zeeland en daar was natuurlijk ook de cartrend Twingo...wat is dat ding mooi zeg :worship: Nog ff met de eigenaresse gepraat, die vond het al vreemd dat ik alleen maar naar de twingo stond te kijken :lol:

Rechts sta ik 8)

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0WgA9A4wa ... %20019.jpg[/img]

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0WgA9A4sa ... %20018.jpg[/img]

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0WgAAAIka ... %20016.jpg[/img]
twinny

weet iemand wat dat ongeveer kost die doorgelaste booskijkers. :evil:

ziet er erg mooi uit :worship: :worship:
Be TuNeD Be TwInGo
Rontwingo

twinny schreef:weet iemand wat dat ongeveer kost die doorgelaste booskijkers. :evil:

Ja heb het al nagevraagd. Logoloos + doorgelaste motorkap + spuiten kosten rond de €400 / €450 bij Cartrend.
Bambi

Rontwingo schreef:
twinny schreef:weet iemand wat dat ongeveer kost die doorgelaste booskijkers. :evil:

Ja heb het al nagevraagd. Logoloos + doorgelaste motorkap + spuiten kosten rond de €400 / €450 bij Cartrend.
Valt mee. Bij zo'n bedrijf had ik wel meer verwacht.
twinny

Rontwingo schreef:

O das het overwegen waard. :bang: is zeker wel mooi dus ff sparen :beer:
Be TuNeD Be TwInGo
Rontwingo

Vond het ook wel meevallen :) en het ziet er goed uit.
Nick (germanstyle)

Zie ik daar toch nog op de eerste foto mijn Arosatje linksboven op de foto staan. :D

Maar de twingo is erg mooi. Reed er wel vaak in toen ik nog bij Car Trend werkte.
Geloof dat ze die velgen ook weg wilden doen en anderen eronder wilden zetten.
-jacco-
Über-Spammer

Weet iemand hoe je het beste die booskijkers kunt lassen? En dat bedoel ik met name met welk materiaal.
Je hebt verschillende manieren om te lassen, maar heb er zelf de ballen verstand van. (S) (S) (S)

Heb nu toch mn motorkap geschuurd, dus ken ik net zogoed gelijk maar de booskijkers deran laten lassen... Voordat ik hem (laat) spuit(en).

Groetjes Jacco
Rontwingo

Nick (germanstyle) schreef:Zie ik daar toch nog op de eerste foto mijn Arosatje linksboven op de foto staan. :D

Maar de twingo is erg mooi. Reed er wel vaak in toen ik nog bij Car Trend werkte.
Geloof dat ze die velgen ook weg wilden doen en anderen eronder wilden zetten.
:lol: arosa heb ik idd ook gezien, ziet er trouwens ook leuk uit.

Maar bedoel je dat ze de Th-lines weg wilde doen????
Rontwingo

Jacco Twingi schreef:Weet iemand hoe je het beste die booskijkers kunt lassen? En dat bedoel ik met name met welk materiaal.
Je hebt verschillende manieren om te lassen, maar heb er zelf de ballen verstand van. (S) (S) (S)

Heb nu toch mn motorkap geschuurd, dus ken ik net zogoed gelijk maar de booskijkers deran laten lassen... Voordat ik hem (laat) spuit(en).

Groetjes Jacco
Zou het niet weten...heb er zelf ook geen verstand van dus laat ik het lekker doen. Weet ik bijna zeker dat het goed gedaan wordt :)
-jacco-
Über-Spammer

Rontwingo schreef:
Jacco Twingi schreef:Weet iemand hoe je het beste die booskijkers kunt lassen? En dat bedoel ik met name met welk materiaal.

Groetjes Jacco
Zou het niet weten...heb er zelf ook geen verstand van dus laat ik het lekker doen. Weet ik bijna zeker dat het goed gedaan wordt :)
Das waar (en duur!!!, voor een student althans...) maar lassen doe ik ook nie zelf... Dat laat ik wel doen, maarja kan beter zoveel mogelijk info verzamelen voordat ik er iemand aan laat beginnen toch?
Rontwingo

Ja precies
Stefan S.

Gewoon effe de Search functie gebruiken, aangelaste booskijkers zijn vaak voorbij gekomen. Staat zelf 1 topic met veel foto's, maar dan wel van een renault 5 :wink:
Stefan T-SPORT
Contacteer:

Jacco Twingi schreef:
Rontwingo schreef:

Groetjes Jacco
Das waar (en duur!!!, voor een student althans...) maar lassen doe ik ook nie zelf... Dat laat ik wel doen, maarja kan beter zoveel mogelijk info verzamelen voordat ik er iemand aan laat beginnen toch?
Ik wil je plastic booskijkers wel hebben als je toch besluit om te gaan lassen jacco :)
* Stefan T-SPORT *
roeland twingo
Contacteer:

Ik geloof dat Nick Germanstyle nog een goed adresje had in duistland, ga het zelf iig ook doen van de zomer maar ben eerst met ander iets voor de twingo bezig.... :wink:
Twingo te koop!!!!
Stefan T-SPORT
Contacteer:

roeland twingo schreef:Ik geloof dat Nick Germanstyle nog een goed adresje had in duistland, ga het zelf iig ook doen van de zomer maar ben eerst met ander iets voor de twingo bezig.... :wink:
Hoe is het met je toerensteller? Heb je die inmiddels al aangesloten?
* Stefan T-SPORT *
twinny

Mijn raampjes zijn getint :bang:

Echt supermooi gedaan :worship: bedankt ronny steenhoek :worship:

Foto`s moeten ff op zich laten wachten ik kan niet meer uploaden.

check andere auto`s by ronny op: http://www.steenhoek.tk
Be TuNeD Be TwInGo
Rontwingo

twinny schreef:Mijn raampjes zijn getint :bang:

Echt supermooi gedaan :worship: bedankt ronny steenhoek :worship:

Foto`s moeten ff op zich laten wachten ik kan niet meer uploaden.

check andere auto`s by ronny op: http://www.steenhoek.tk
Op de foto's op die site ziet het er wel allemaal een beetje erg donker uit.
Maar ben benieuwd naar de pics :foto: en anders zie ik het zondag wel :wink: Kun je gelijk mijn raampies bewonderen want die worden zaterdag gedaan :D
Rontwingo

Oja, van de week krijg ik witte voor knipperlichten en de witte achterlichten. Eerst vond ik de witte achterlichten niet zo (beetje nep lexus), maar na een paar keer gezien te hebben vond ik het er toch wel strak uitzien 8)
Stefan S.

Jij bent goed bezig Ron (Y)
Rontwingo

dtune_stefan schreef:Jij bent goed bezig Ron (Y)
Thanks... :D Wacht maar tot eind juni :lol: :wink:
twinny

mijn foto`s zijn ge-upload check mijn galery. :foto:

Weet iemand hoe ik foto`s direct in een reply kan plaatsen???

kan ik de foto`s van mijn raampjes laten zien, die zijn geblindeerd :D
Be TuNeD Be TwInGo
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

gggrrroooootttteeee foto's :worship:

Mooie zwarte raampies ;) (Y)
André ter Velde

Rontwingo schreef:Oja, van de week krijg ik witte voor knipperlichten en de witte achterlichten.
Toch niet die van Marktplaats hè? Had ik het volledige bedrag geboden haalt die trut ze er ineens vanaf omdat ze telefonisch verkocht waren......
Stefan T-SPORT
Contacteer:

André ter Velde schreef:
Rontwingo schreef:Oja, van de week krijg ik witte voor knipperlichten en de witte achterlichten.
Toch niet die van Marktplaats hè? Had ik het volledige bedrag geboden haalt die trut ze er ineens vanaf omdat ze telefonisch verkocht waren......
Je moet ook BELLEN andre :D Mailen of bieden heeft naar mijn ervaring niet echt veel zin :)
* Stefan T-SPORT *
Stefan S.

Je geblindeerde raampjes zien er goed uit Twinny (Y)
Rontwingo

André ter Velde schreef:
:lol: ja, die van marktplaats. Kon ze voor die prijs niet laten liggen :p
Rontwingo

Ziet er mooi uit Twinny (Y)
Rontwingo

Vandaag mijn raampies getint :D Het ziet er echt super mooi uit. Helaas nog geen foto's.

@Ray: Maar goed dat de stekkers voor mijn ramen eruit zijn, op de terugweg wilde ik ze al weer naar beneden doen :p nogmaals Thanks en de terugweg ging beter als de heen weg :lol:
Gesloten