ACT: Twingo I
-
Nou, gaat zo'n beetje van eeuuh BROEM BROEM BLEER BROEM ROCHEL ROCHEL BROEM BENG BENG BROEM ROCHEL BLEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRR BLAF BLEEEEEEEEEEEERRRRRR BLAF BLEEEEEEEEERR ROCHEL ROCHEL BLAF BLAF BROEM.
maar dan anders..............
-
- Contacteer:
André ter Velde schreef:Nou, gaat zo'n beetje van eeuuh BROEM BROEM BLEER BROEM ROCHEL ROCHEL BROEM BENG BENG BROEM ROCHEL BLEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRR BLAF BLEEEEEEEEEEEERRRRRR BLAF BLEEEEEEEEERR ROCHEL ROCHEL BLAF BLAF BROEM.

Twingo te koop!!!!
Hier geldt weer de stelling:André ter Velde schreef:Nou, gaat zo'n beetje van eeuuh BROEM BROEM BLEER BROEM ROCHEL ROCHEL BROEM BENG BENG BROEM ROCHEL BLEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRR BLAF BLEEEEEEEEEEEERRRRRR BLAF BLEEEEEEEEERR ROCHEL ROCHEL BLAF BLAF BROEM.
"Hoe ouder, hoe gekker"

dtune_stefan schreef:Hier geldt weer de stelling:André ter Velde schreef:Nou, gaat zo'n beetje van eeuuh BROEM BROEM BLEER BROEM ROCHEL ROCHEL BROEM BENG BENG BROEM ROCHEL BLEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRR BLAF BLEEEEEEEEEEEERRRRRR BLAF BLEEEEEEEEERR ROCHEL ROCHEL BLAF BLAF BROEM.
"Hoe ouder, hoe gekker"![]()
Die stelling is ooit gebaseerd op Dré!!!

Ben gister op een meeting van de CRX club holland geweest (even mijn oude autootje bezoeken
) bij Cartrend in Zeeland en daar was natuurlijk ook de cartrend Twingo...wat is dat ding mooi zeg
Nog ff met de eigenaresse gepraat, die vond het al vreemd dat ik alleen maar naar de twingo stond te kijken
Rechts sta ik
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0WgA9A4wa ... %20019.jpg[/img]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0WgA9A4sa ... %20018.jpg[/img]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0WgAAAIka ... %20016.jpg[/img]

Rechts sta ik

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0WgA9A4wa ... %20019.jpg[/img]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0WgA9A4sa ... %20018.jpg[/img]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0WgAAAIka ... %20016.jpg[/img]
Valt mee. Bij zo'n bedrijf had ik wel meer verwacht.Rontwingo schreef:Ja heb het al nagevraagd. Logoloos + doorgelaste motorkap + spuiten kosten rond de 400 / 450 bij Cartrend.twinny schreef:weet iemand wat dat ongeveer kost die doorgelaste booskijkers.![]()
ziet er erg mooi uit![]()
O das het overwegen waard.Rontwingo schreef:Ja heb het al nagevraagd. Logoloos + doorgelaste motorkap + spuiten kosten rond de 400 / 450 bij Cartrend.twinny schreef:weet iemand wat dat ongeveer kost die doorgelaste booskijkers.![]()
ziet er erg mooi uit![]()

Be TuNeD Be TwInGo
-
Zie ik daar toch nog op de eerste foto mijn Arosatje linksboven op de foto staan.
Maar de twingo is erg mooi. Reed er wel vaak in toen ik nog bij Car Trend werkte.
Geloof dat ze die velgen ook weg wilden doen en anderen eronder wilden zetten.

Maar de twingo is erg mooi. Reed er wel vaak in toen ik nog bij Car Trend werkte.
Weet iemand hoe je het beste die booskijkers kunt lassen? En dat bedoel ik met name met welk materiaal.
Je hebt verschillende manieren om te lassen, maar heb er zelf de ballen verstand van.
Heb nu toch mn motorkap geschuurd, dus ken ik net zogoed gelijk maar de booskijkers deran laten lassen... Voordat ik hem (laat) spuit(en).
Groetjes Jacco
Je hebt verschillende manieren om te lassen, maar heb er zelf de ballen verstand van.

Heb nu toch mn motorkap geschuurd, dus ken ik net zogoed gelijk maar de booskijkers deran laten lassen... Voordat ik hem (laat) spuit(en).
Groetjes Jacco
Nick (germanstyle) schreef:Zie ik daar toch nog op de eerste foto mijn Arosatje linksboven op de foto staan.![]()

Maar bedoel je dat ze de Th-lines weg wilde doen????
Zou het niet weten...heb er zelf ook geen verstand van dus laat ik het lekker doen. Weet ik bijna zeker dat het goed gedaan wordtJacco Twingi schreef:Weet iemand hoe je het beste die booskijkers kunt lassen? En dat bedoel ik met name met welk materiaal.
Je hebt verschillende manieren om te lassen, maar heb er zelf de ballen verstand van.![]()
![]()
![]()
Groetjes Jacco

Das waar (en duur!!!, voor een student althans...) maar lassen doe ik ook nie zelf... Dat laat ik wel doen, maarja kan beter zoveel mogelijk info verzamelen voordat ik er iemand aan laat beginnen toch?Rontwingo schreef:Zou het niet weten...heb er zelf ook geen verstand van dus laat ik het lekker doen. Weet ik bijna zeker dat het goed gedaan wordtJacco Twingi schreef:Weet iemand hoe je het beste die booskijkers kunt lassen? En dat bedoel ik met name met welk materiaal.
Je hebt verschillende manieren om te lassen, maar heb er zelf de ballen verstand van.![]()
![]()
![]()
Groetjes Jacco
-
- Contacteer:
Ik wil je plastic booskijkers wel hebben als je toch besluit om te gaan lassen jaccoJacco Twingi schreef:Das waar (en duur!!!, voor een student althans...) maar lassen doe ik ook nie zelf... Dat laat ik wel doen, maarja kan beter zoveel mogelijk info verzamelen voordat ik er iemand aan laat beginnen toch?Rontwingo schreef:Zou het niet weten...heb er zelf ook geen verstand van dus laat ik het lekker doen. Weet ik bijna zeker dat het goed gedaan wordtJacco Twingi schreef:Weet iemand hoe je het beste die booskijkers kunt lassen? En dat bedoel ik met name met welk materiaal.
![]()
![]()
Groetjes Jacco

* Stefan T-SPORT *
-
- Contacteer:
Ik geloof dat Nick Germanstyle nog een goed adresje had in duistland, ga het zelf iig ook doen van de zomer maar ben eerst met ander iets voor de twingo bezig.... 
Twingo te koop!!!!
-
- Contacteer:
Hoe is het met je toerensteller? Heb je die inmiddels al aangesloten?roeland twingo schreef:Ik geloof dat Nick Germanstyle nog een goed adresje had in duistland, ga het zelf iig ook doen van de zomer maar ben eerst met ander iets voor de twingo bezig....
* Stefan T-SPORT *
Mijn raampjes zijn getint
Echt supermooi gedaan
bedankt ronny steenhoek
Foto`s moeten ff op zich laten wachten ik kan niet meer uploaden.
check andere auto`s by ronny op: http://www.steenhoek.tk

Echt supermooi gedaan

Be TuNeD Be TwInGo
Op de foto's op die site ziet het er wel allemaal een beetje erg donker uit.twinny schreef:Mijn raampjes zijn getint![]()
Echt supermooi gedaanbedankt ronny steenhoek
![]()
Maar ben benieuwd naar de pics

Oja, van de week krijg ik witte voor knipperlichten en de witte achterlichten. Eerst vond ik de witte achterlichten niet zo (beetje nep lexus), maar na een paar keer gezien te hebben vond ik het er toch wel strak uitzien 

-
Toch niet die van Marktplaats hè? Had ik het volledige bedrag geboden haalt die trut ze er ineens vanaf omdat ze telefonisch verkocht waren......Rontwingo schreef:Oja, van de week krijg ik witte voor knipperlichten en de witte achterlichten.
-
- Contacteer:
Je moet ook BELLEN andreAndré ter Velde schreef:Toch niet die van Marktplaats hè? Had ik het volledige bedrag geboden haalt die trut ze er ineens vanaf omdat ze telefonisch verkocht waren......Rontwingo schreef:Oja, van de week krijg ik witte voor knipperlichten en de witte achterlichten.

* Stefan T-SPORT *
André ter Velde schreef:Toch niet die van Marktplaats hè? Had ik het volledige bedrag geboden haalt die trut ze er ineens vanaf omdat ze telefonisch verkocht waren......Rontwingo schreef:Oja, van de week krijg ik witte voor knipperlichten en de witte achterlichten.

Vandaag mijn raampies getint
Het ziet er echt super mooi uit. Helaas nog geen foto's.
@Ray: Maar goed dat de stekkers voor mijn ramen eruit zijn, op de terugweg wilde ik ze al weer naar beneden doen
nogmaals Thanks en de terugweg ging beter als de heen weg 

@Ray: Maar goed dat de stekkers voor mijn ramen eruit zijn, op de terugweg wilde ik ze al weer naar beneden doen