jappe schreef:nou ja als ie t echt niet meer doet sta ik standby hoor knal ff naar jeroen en hoppa........ hmmm klinkt bekent dit verhaal
Eehhhh, Magny Cours 2003...., brandstofpomp...., Bleu Sport....

Bedankt he vriend , ik weet dat ik op je ken rekenen.jappe schreef:nou ja als ie t echt niet meer doet sta ik standby hoor knal ff naar jeroen en hoppa........ hmmm klinkt bekent dit verhaal
Tja jongens..., ik had er eerlijk gezegt ook niet de volle 200% vertrouwen in, maar hier het resultaat......:jochem de haas schreef:Helaas vriend .
HIj heeft het beter volgehouden dan ik ... ik moest het stuur overgeven aan Ivo omdat ik het niet meer trok .
De 5 gaf geen krimp na 16 uur( en ook nog eens voorgaande dagen) te snorren en alleen ff een pauze om te tanken .
En dan te bedenken dat ie dinsdagnacht pas weer in elkaar zat ....
Die stoelen zijn zeker goed, ik was drie weken geleden met een Espace uit 2000, met 8 meter woonhuis erachter naar Bretagne gereden, maar in zo'n Espace stoel zat ik constant te draaien, in de GT stoel had ik vrijwel de hele tijd een goede zit.Ivo8hoven schreef: Gewoon goed hoor die 5 jes...., en heerlijke stoelen zeg.....
Op de heenreis stond de meter na 480KM op de helft, daarna ging ik tanken. We reden heen lekker relaxed.REMCO-X schreef:En wat was jullie benzine verbruik eigenlijk .?
Euh we zijn alweer terug , lex wel op blijven lettenLex schreef:Wanneer komen die gasten weer eens terug, die 5jes houden het wel erg lang uit
Nou bijdeze dan, vervangen aan de 5 :Lex schreef:He Haas, geef nou eens wat info over de zilvere
Ivo ook?jochem de haas schreef:is goed , we gaan geloof ik wel vroeg, meteen met chris mee .
al ik wat meer weet hoor je het wel .
Gelukkig hebben ze bij de Meern complete weilanden waar Ivo in kan spelen met zijn GTTino schreef:Ivo ook?jochem de haas schreef:is goed , we gaan geloof ik wel vroeg, meteen met chris mee .
al ik wat meer weet hoor je het wel .
Bel ik wel ff met de gemeente dat ze het gras gaan maaien in de midden berm