De kleur alleen heMrtn schreef:Wat een lekker bakkie heeft Renault toch ontworpen hè

De kleur alleen heMrtn schreef:Wat een lekker bakkie heeft Renault toch ontworpen hè
Haha....... niet mij na-apen heRoy schreef:Ook al borbet C................![]()
Ik denk dat ik de mijne maar verkoop![]()
Staat netjes Tino
45mm in het rond. Eerst maar eens een tijdje zo verder rijden daarna zien we wel of we nog wat verder richting grond gaan.jshock schreef:hoeveel is die nu verlaagd dan?zakken met dat ding...... voor zeker
ik verzeker je dat dat goed kan en vele malen beter staat met deze velgenTino schreef:45mm in het rond. Eerst maar eens een tijdje zo verder rijden daarna zien we wel of we nog wat verder richting grond gaan.jshock schreef:hoeveel is die nu verlaagd dan?zakken met dat ding...... voor zeker
Phase 2 voorbumper heeft ook structuur..... net namelijk 2 nieuwe laten spuiten..... je zier er na het spuiten alleen niets meer vancatrinus schreef:phase2 zal wel glad zijn en tino wil de originele phase1 bumper hebben met die structuur erin
Dan zullen ze hem goed geschuurd hebben en dik in de grondlak, anders zie je het nog.Matthijs schreef:Phase 2 voorbumper heeft ook structuur..... net namelijk 2 nieuwe laten spuiten..... je zier er na het spuiten alleen niets meer vancatrinus schreef:phase2 zal wel glad zijn en tino wil de originele phase1 bumper hebben met die structuur erin
Sterker nog..... vandaag maar heel even snel gekeken.... je ziet het nog wel iets dacht ik maar wat wil je..... de laklaag van Renault zelf op een GT is ook niet echt om over naar huis te schrijvenChris schreef:Dan zullen ze hem goed geschuurd hebben en dik in de grondlak, anders zie je het nog.Matthijs schreef:Phase 2 voorbumper heeft ook structuur..... net namelijk 2 nieuwe laten spuiten..... je zier er na het spuiten alleen niets meer vancatrinus schreef:phase2 zal wel glad zijn en tino wil de originele phase1 bumper hebben met die structuur erin
Tino schreef:- Wielen uitbalanceren boven de 190+ trilt hij volop
En er is bijna niet aan te komen aan die stomme ringenRoy schreef:Heb je wel die verloopringen gemonteerd Tino? Want het naafgat van die borbet's is 64 en je naaf maar 60,1.
De een heft ze liggen en de ander kan er niet aankomen. Ik weet dat ze bij veel bedrijven gewoon op zijn....... veel vraag naar en één keer groot in kunnen kopen........ Ze moeten wel ergens te vinden zijn idd !Roy schreef:Ik was pas bij een velgenboer en die had bakken vol van die ringen
Zaten ze er in die ringen, dan heb ik ze gemonteerd?Roy schreef:Heb je wel die verloopringen gemonteerd Tino? Want het naafgat van die borbet's is 64 en je naaf maar 60,1.
Velg(en) krom ?Tino schreef:Zaten ze er in die ringen, dan heb ik ze gemonteerd?Roy schreef:Heb je wel die verloopringen gemonteerd Tino? Want het naafgat van die borbet's is 64 en je naaf maar 60,1.
ze paste perfect die borbets schoven zo over de naaf en kon de bouten er zo in draaien
Klopt maar ligt toch echt aan de krommingsfactor lijkt me zo. Wellicht niet goed uigebalanceerd ?Tijn schreef:als je velgen krom zijn merk je dat wel eerder dan bij 190 km/u
Geld zat voor banden die Stevie nu........ je merkt het nu alSteven schreef:Ff spinnen dan, dus balanceren terwijl de wielen er nog opzitteh...