De Twingo wordt weer dikker uitgebouwd, gelukkig maar. Toen ik hem zag staan bij de schade bedrijf vond ik het toch erg zonde om het in te ruilen voor een Honda of wat dan ook. Kortom, ik blijf bij de Twingo! Het nieuwe project is net gestart, nieuwe voorbumper en achterbumper (nog dikker) is besteld en komt over 2 weken binnen. Morgen ga ik kijken voor diepe nieuwe Duitse velgen, mocht ik deze kunnen vinden en aantrekkelijk zijn in prijs worden deze ook aangeschaft. Zo niet, dan zet ik achter mijn huidige 14" dikke velgen, en voor 13" verbreedde velgen, ongeveer 7J. Moet ik nog ergens op de kop tikken. Is denk ik wel een leuk gezicht.
Onderstaande wat foto's, ze zijn iets te groot, sorry, maar goed, tis toch mijn eigen topic
Zo! Da's schrikken!
Ik denk dat je als je bezig bent heel erg veel gaat tegenkomen, en dat het repareren je meer gaat kosten dan deze demonteren en dat overzet op een andere twingo!
't is zowat hele zijkant vervangen, dan assen, uitlijnen... Als het mijn auto was zou ik het hoe fijn de auto ook was, het er bij neerleggen. Maar het is mijn auto niet, en ik wens je echt heel veel succes met het repareren en opbouwen!
zo dan, is aardig heftig die schade! Maar beter dat je toch nog de uitdaging ziet om hem opnieuw op te gaan bouwen. Ik wens je heel veel succes, het zal wel ff duren, maar als ik lees wat je van plan bent zal het zeker goed gaan komen!!! Hou je ons op de hoogte van het project?
Ja het kost aardig wat tijd en geld, en heb al gekeken naar andere Twingo's, maar dan heb ik niet wat ik wil. Toch veel km.'s en niet de kleur die ik wil. Met deze auto weet ik wat ik heb. Hij doet het goed en is goed onderhouden.
De volgende onderdelen zijn besteld:
-) voorbumper
-) achterbumper
-) racegaas
-) nieuwe velgen, Borbet E
-) deze banden zijn nog te gebruiken
Er moet een hele nieuwe linkerkant in, ik schat dat de Twingo na 4 of 5 weken klaar zal zijn..!
Foto's volgen uiteraard!
Renault Twingo
Planning september: Ramen blinderen, andere spiegels
Planning oktober/november: Spoilerpakketje van CarTrend
9 van de 10 keer zit dat wel OK. En ik heb alleen maar een klap gehad aan de zijkant. Banden zijn nog erg goed en nog goed profiel. En volgens de schade heb ik alleen een klap gehad op mijn linker voor band/velg.
Ze worden er van de week afgehaald en in het vet gezet.
Trouwens mijn strepen gaan er denk ik ook af.
Renault Twingo
Planning september: Ramen blinderen, andere spiegels
Planning oktober/november: Spoilerpakketje van CarTrend