Die gaat er bij dus ook meteen uit, niets lulliger dan dat je auto er piekfijn bijstaat en je het halve dash moet slopen om dat ding te vervangen.Chris schreef: ...een kachelradiateur??
Maar idd, ieder zijn keuze natuurlijk

Die gaat er bij dus ook meteen uit, niets lulliger dan dat je auto er piekfijn bijstaat en je het halve dash moet slopen om dat ding te vervangen.Chris schreef: ...een kachelradiateur??
Als je hem zelf uit elkaar trekt, weet je wel hoe goed/slecht ie is. Over waard zijn, tja dat zijn ze het niet snel. Je moet t zelf willen en er idd mee rond blijven rijden een tijdje. Als je op goedkoop/zeker wil gaan kun je beter een golf kopen ofzo (geen VR6 dan)Dennis VK schreef:Als ik hem wit laat krijg ik zoiets:
[plaatjes]
Ik heb gewoon de gedachte of het die auto wel waard is...misschien kan ik net zo goed die auto verpatsen voor een 1000 euro en er dan dat bedrag van de spuiter bij doen om zodoende een betere 5 GTT te kopen a 3000-4000 euro....
Of deze houden voor reserve onderdelen.....
Turbo-Peer schreef:
Dat werkt een stuk minder dan polyester op metaal waardoor scheurvorming in de plamuur en lak kan optreden. Maja dat hoef ik jou ook niet uit te leggen als materiaaldeskundige.
UHm...de foto spreekt voor zichJoost (DoubleYou) schreef:Is niet zo groot als de impreza happers.
Zo dus:Joost (DoubleYou) schreef:Ben benieuwd hoe dat gaat staan?
Natuuuuuuuuuuuuuurlijk joostJoost (DoubleYou) schreef:ga je dat nog redden voordattie naar de spuiter gaat?
.....Dennis schreef:god wat istie smerig!!
Uiteraard werkend, daarom heb ik een originele van een subaru gepakt! Ik heb het gedeelte dat aansluit op de onderkant van de motorkap ook.Roy schreef:Ga je hem "werkend" maken? Of is hij alleen voor de sier?