Ik zal morgen even de aankondiging updaten dat wij dankzij jouw inzet kunnen beschikken over een geluids-c.q. omroepinstallatie.
Ik ben er erg blij mee. Zie je zondag!
Ik denk dat ik morgen mijn RS kan ophalen, dus dan rij ik meteen langs Ramhorst om de speakerafstand te checken. Ik laat het je nog weten.
Ik heb wel een tekening van het pand, maar daar staan geen maten op en het is ook niet op schaal.
Willeon de Zoete schreef: Ik heb wel een tekening van het pand, maar daar staan geen maten op en het is ook niet op schaal.
Nee joh, hoeft ook niet zo moeilijk. Ik neem gewoon even een speakerkabel mee en kijk hoever ik kom. Dan weet ik waar mijn versterkerrack moet staan. .
Klopt het trouwens dat ik een bordje zag staan dat je officieel 's avonds niet op dat bedrijventerrein mag komen?
Algemeen chat maar even, ik ben vorig jaar lid geweest maar ik heb nooit 't welkoms setje kentekenplaten gehad, kan ik die nog krijgen als ik me weer lid maak dit jaar?
Via 16valver.co.uk kon je ze kopen zag ik onlangs ....
Elders heb ik ze nog niet gezien.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
alexs schreef:Ik ben opzoek naar een vector/pdf/grote afbeelding van het "F16 i.e." logo van de F7P. Krijg 't zelf niet voorelkaar om het vanuit een foto te vissen.
Illustrator -> Live trace.
alexs schreef:Wil hier een mooie sticker van laten maken zodat ik 5pk winst heb.
Ferdy schreef:Weet er iemand een goed middeltje om de stof van de voorstoelen goed te reinigen ?
Bij mij zitten er wat doffe vlekken op.
Stoelen van de Swingo eens met hogedrukspuit gedaan toen ik ze ging verkopen, das best schrikken wat voor water er dan weer uitkomt
Maar goed, dan moet je ze der wel ff uithalen en een paar daagjes laten drogen
Op deze weg is de maximumsnelheid 50 kilometer per uur. Dat heeft de politie donderdag gemeld. De politie betrapte de automobilist tijdens een snelheidscontrole.
Op deze weg is de maximumsnelheid 50 kilometer per uur. Dat heeft de politie donderdag gemeld. De politie betrapte de automobilist tijdens een snelheidscontrole.
Hoe noem je die boutjes waarmee naafkapjes van velgen vaak vastzitten, bij m'n 19 zit ook de veerpootbrug ermee vast. Rond met 1 gaatje in het midden en dan nog 3 er omheen?
Xabre schreef:Hoe noem je die boutjes waarmee naafkapjes van velgen vaak vastzitten, bij m'n 19 zit ook de veerpootbrug ermee vast. Rond met 1 gaatje in het midden en dan nog 3 er omheen?
Slotboutjes.
Welke malloot zet daar zijn veerpootbrug mee vast?
Xabre schreef:Hoe noem je die boutjes waarmee naafkapjes van velgen vaak vastzitten, bij m'n 19 zit ook de veerpootbrug ermee vast. Rond met 1 gaatje in het midden en dan nog 3 er omheen?
Slotboutjes.
ja kweet niet, sinds ik de auto heb zaten ze er al op
Slotboutjes.