Gezien de tekening in vergelijk met foto van e-bay ook niet ...
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Volgens de APO katalogus zijn de 21T blokken 123mm breed. Die 854 blokken van de clio en R19 zijn 100mm breed.
Overigens zijn de RS blokken 130mm breed en ook nog een goed verkrijgbaar, want ze komen ook voor bij de iets oudere Meganes. Op zich is er niets mis met de 21T remmen.
Dat zou dus het enige minpunt zijn : goede remblokken eigenlijk niet te vinden ..
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Mintex is zonder probleem te verkrijgen. Green, ferodo leveren ook nog wel blokken. En die andere ben ik even vergeten, ook een bekende (degelijke) voor de 21.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Die bumpers en skirts
Originele spul ziet er toch een stuk beter uit.
Alweer zo'n pracht plaatje Marktplaats spelling.
Buiten de klassieke dt fouten en woordkeuzen, maar verstand van zijn auto?
Je kan de turbo open/dicht doen, skytune, ALLE 3 UITLATEN DOEN HET ECHT!!, aanzuigeningsbuizen (?), één stalen koppakkingen, en als laatste klapper: de dumpfall
-jo- schreef:Mintex is zonder probleem te verkrijgen. Green, ferodo leveren ook nog wel blokken. En die andere ben ik even vergeten, ook een bekende (degelijke) voor de 21.
-jo- schreef:Mintex is zonder probleem te verkrijgen. Green, ferodo leveren ook nog wel blokken. En die andere ben ik even vergeten, ook een bekende (degelijke) voor de 21.
Textar?
Textar en Mintex vergelijken heeft nogal wat met appels en peren te maken..
Al doen de Textar sportblokken van Autopartsonline het wel aardig maar het worden bij lange na geen Mintex blokken.
Okkie schreef:
ik heb vanmiddag contact met de eigenaar van de Blauwe GTT die ook op deze pagina staat! (Contact gehad!) De renault 5 moet ongeveer 4000euro kosten, alleen wat ik begreep van de beste heer is dat hij nogal veel olie verbuikt, Buiten de olie lekkage aan de buitenkant spuit hij er een hoop uit via de uitlaat. Ben dus nog in dubio of ik zal gaan kijken!
Groeten peter
Weet je toevallig het kenteken?!
Ben benieuwd of deze al in het register staat...
Is er iemand anders die het kenteken al heeft ontcijferd?!
zat een rammeltje in die auto
gooide toen bij de mac in alkmaar in iedere kant een paar stuivers in die uitlaten
zijn ze nog lang naar aan het zoeken geweest geloof ik
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break