ACT: 5 GT Turbo.
Is deze misschien bekend bij 1 van jullie?
Staat te koop bij mij in de buurt... ga er morgenavond naar kijken misschien iemand aan- of juist afraders ?
[img]http://fotos.marktplaats.nl/fotos/autos ... 115098.jpg[/img]
Staat te koop bij mij in de buurt... ga er morgenavond naar kijken misschien iemand aan- of juist afraders ?
[img]http://fotos.marktplaats.nl/fotos/autos ... 115098.jpg[/img]
Ja klopt staat er ook bij, 2 jaar terug ( maar is sinasappelig )
effe morgen afwachten, maar als het nou niet tegenvalt ben ik misschien deze week nog in het bezit van een 2e WEL rijdende turboe

effe morgen afwachten, maar als het nou niet tegenvalt ben ik misschien deze week nog in het bezit van een 2e WEL rijdende turboe


Ja klopt ralf 

Ik ken hem.cspr schreef:Is deze misschien bekend bij 1 van jullie?
Staat te koop bij mij in de buurt... ga er morgenavond naar kijken misschien iemand aan- of juist afraders ?![]()
[img]http://fotos.marktplaats.nl/fotos/autos ... 115098.jpg[/img]
Heel lang geleden reed deze auto in Reeuwijk.
Jaartje of 4-5 geleden kwam de auto in Bodegraven te rijden, die jongen(Gijs) heeft hem toen op zijn werk(Scania Beers) laten spuiten, inderdaad wat minder fraai. Maar hij ging er wel zuinig mee om.
Hij heeft hem toen verkocht aan de huidige eigenaar, ik kan je niet vertellen hoe hij hem behandeld heeft.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
mij collega keurde deze auto altijd tot ongeveer 2jaar terug.en het was altijd een harde auto!weet niet hoe die nu is hoor!
Bekende? iemand bekend met de staat van deze?
[img]http://images.speurders.nl/images/10/10 ... 6064_1.jpg[/img]
[img]http://images.speurders.nl/images/10/10 ... 6064_1.jpg[/img]
Vrijwel geheel roestvrij! Goede harde gtt. Van buiten niet moeders mooiste (deukje, krasje) maar wél technisch in orde!
Ah das interesant. Ik ga namelijk proefritje maken op korte termijn. En over de prijs worden we het ook eens dus ben benieuwd.Riël schreef:Vrijwel geheel roestvrij! Goede harde gtt. Van buiten niet moeders mooiste (deukje, krasje) maar wél technisch in orde!
Die is van bestuurslid Ollie:Kier schreef:Bekende? iemand bekend met de staat van deze?
[img]http://images.speurders.nl/images/10/10 ... 6064_1.jpg[/img]
http://www.renault-tuning.com/profile.p ... ile&u=1352
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
En wéér te koop, nu weer in Delft:
http://www.speurders.nl/autos/renault/1 ... 33.99.html
[img]http://images.speurders.nl/images/10/10 ... 7082_2.jpg[/img]
Kier, heb jij de hele advertentie van die witte? Kan hem niet vinden.
http://www.speurders.nl/autos/renault/1 ... 33.99.html
[img]http://images.speurders.nl/images/10/10 ... 7082_2.jpg[/img]
Kier, heb jij de hele advertentie van die witte? Kan hem niet vinden.

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
http://www.speurders.nl/speurder.php?id=10256064
Die uit Delft mag trouwens weleens een cursus nederlands volgen
Die uit Delft mag trouwens weleens een cursus nederlands volgen

falt tog bezt wel meej
Immer wieder die verdammte Holländer
Chris schreef:En wéér te koop, nu weer in Delft:
http://www.speurders.nl/autos/renault/1 ... 33.99.html
[img]http://images.speurders.nl/images/10/10 ... 7082_2.jpg[/img]
Kier, heb jij de hele advertentie van die witte? Kan hem niet vinden.
jaaaaaaaaa deze ga ik vanmiddag bekijken, dus als iemand deze nog kent of iiets ervan weet laat het me weten!!!
en die rooie van rotterdam heb ik bekeken, is een goede harde wagen enkel de krikpunten zijn wat verroest en rechtsonder hebben ze een gat opgevuld met kit en teer, verder een goede harde auto maar ooh zo slecht gespoten dat ik hem de moeite niet waard vond.
maar waarschijnlijk wordt het die blauwe van delft, ik heb alweer 3 jaar geen gtt gereden en het jeukt!!
Weet iemand toevallig wat precies de verschillen zijn tussen de carroserien van de turbo en de non-turbo modellen.
In mijn Haynes kon ik alleen maar zien dat de overal-height van de turbo is lager is.
Maar betekent dit dan dat die gewoon hoger op z'n wielen staat of dat echt
de carroserie anders is?
Mijn carroserie is namelijk al echt een beetje te ver heen, nu ben ik op zoek naar een andere betere, maar vroeg me af of ik ook een van een normale 3 deurs kon nemen.
En dan alles overhangen.
In mijn Haynes kon ik alleen maar zien dat de overal-height van de turbo is lager is.
Maar betekent dit dan dat die gewoon hoger op z'n wielen staat of dat echt
de carroserie anders is?
Mijn carroserie is namelijk al echt een beetje te ver heen, nu ben ik op zoek naar een andere betere, maar vroeg me af of ik ook een van een normale 3 deurs kon nemen.
En dan alles overhangen.
Kale kas is hetzelfde. Behalve de bevestigingspunten voor de skirts.
Ok, en zo'n ding met van die kappen op de onder/zijkanten
Hoe zitten die gemonteerd zitten er dan gaten/uisparingen in het plaatwerk?
Ben volgende week in zutphen, en in putten staat er 1 te koop, das op de terugweg...
Tis bij een dealer dus kan ik hem mooi op de brug zien...
Hoe zitten die gemonteerd zitten er dan gaten/uisparingen in het plaatwerk?
Ben volgende week in zutphen, en in putten staat er 1 te koop, das op de terugweg...
Tis bij een dealer dus kan ik hem mooi op de brug zien...
Ik heb nog een carroserie. GTT uit 1987, ph1. Dan hou je ook GT Turbo op kenteken!
Moet je 1 raamrandje afwerken, 1 inlassen (heb ik er bij)
VOor de rest is er wat werk aan de bodem en de bumperophaning en een dorpel. Dat lijkt erger dat het is, je ziet er namelijk nooit meer wat van.
Van buiten is ie retestrak! Perfecte parafan! Niet rot achter dash etc.
En,
Gratis ...
Moet je 1 raamrandje afwerken, 1 inlassen (heb ik er bij)
VOor de rest is er wat werk aan de bodem en de bumperophaning en een dorpel. Dat lijkt erger dat het is, je ziet er namelijk nooit meer wat van.
Van buiten is ie retestrak! Perfecte parafan! Niet rot achter dash etc.
En,
Gratis ...
En even op je vraagcspr schreef:Ok, en zo'n ding met van die kappen op de onder/zijkanten
Hoe zitten die gemonteerd zitten er dan gaten/uisparingen in het plaatwerk?
Ben volgende week in zutphen, en in putten staat er 1 te koop, das op de terugweg...
Tis bij een dealer dus kan ik hem mooi op de brug zien...
Er steken pinnetjes uit waar klemmetjes in kunnen hangen. Beste optie die jij dan overhoudt is Kitten.
Is zekers een dik ding, heeft al vaker te koop gestaan. Deze foto in in Dülmen gemaakt. Dit 5je is ook een paar keer op de meeting in De Meern geweest, vette bak.Ivo8hoven schreef:Vind em wel wat aan de dure kant voor een PH I, maar zou deze GTT best voor de wilen hebben......![]()
EUR 10.000
Verhandlungsbasis
Daten:
170.000 km, 184 kW (250 PS), EZ: 11/85, TÜV: 05/06, AU: 05/06, blau, 2/3 Türen, Benzin,
Beschreibung:
Motor u. Getr. ca. 5000KM. ! Motor aufgebaut von Stosiek nur mit Spezialteilen;Absolute Einzelanfertigung;Vollgasfest 2bar; 2,5 Edelstahl ab Turbo, Fächerkrümmer, angefertigte Kühler, Grp. A Zündbox usw.usw..zu viel zum Auflisten ! über 23 Eintragungen !
Ich mag mein Auto:
weil , über 250PS und 340NM bei 780Kg; Das Auto ist optisch und technisch im absoluten Top Zustand ! ; 13 Jahre in meinem Besitz; Mehr auf Anfrage ! - bitte keine Träumer und Heringsbändiger Ggf. auch in Teilen Preis VB je nach Ausr.
Sehr shone.......
http://www.mobile.de/SIDkejns735poyLGTo ... 1172780258&

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
werd in een vrachtwagen vervoerd niet? of op een aanhanger? bumper eraf anders kon ie er niet op of af 

Immer wieder die verdammte Holländer
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Hij staat maar en staat maar, school, geld en de 19 (een auto die ik nodig heb) vergen teveel tijd, mijn pa word gek van het stuk carroserie en ik moet weer n jaar schorsen want ik kom er toch niet eerder aan toe...Chris schreef:Riël, is dat je eigen witte GT? Stopt dat project?
De carroserie wordt zaterdag opgehaald


Hij blijft in de club en gaat naar project Tief und Breit

Natuurlijk komt er weer een 5, ik heb nog garages vol met spul. Maar first things first, en de 19 turbo is natuurlijk ook leuk

-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
Ik heb net voordat ik naar Amerika ging een relais vervangen bij de rechterkoplamp.
De vorige relais maakte een raar geluid, en was half uitgebrand, misschien nog een vervolg schade van de brand.
Alleen het nieuwe realis (origineel Renault) maakt weer eenzelfde geluid.
Een soort van geluid dat je hebt bij een kapotte fan.
waar is deze relais van? Er zitten daar 2, waarvan 1 voor de percfan
Ik heb een maand zonder dat relais gereden, en kon niets vinden wat het niet deed. De perculatiefan deed het nog gewoon.
De vorige relais maakte een raar geluid, en was half uitgebrand, misschien nog een vervolg schade van de brand.
Alleen het nieuwe realis (origineel Renault) maakt weer eenzelfde geluid.
Een soort van geluid dat je hebt bij een kapotte fan.
waar is deze relais van? Er zitten daar 2, waarvan 1 voor de percfan
Ik heb een maand zonder dat relais gereden, en kon niets vinden wat het niet deed. De perculatiefan deed het nog gewoon.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
nee, net getest, de mistlampen blijven aan als het relais is verwijderd.
het relais buzzt alleen bij contact aan
het relais buzzt alleen bij contact aan
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
ik wou net zeggen, dat relais was bij mijn normale GT ook van de mistlichten.
Immer wieder die verdammte Holländer