die blauwe ex-franse 5 GTT die ook wel es op de FNB kwam

Die staat daar altijd, zitten Borbetjes C onder.-Ray- schreef:Leersum, Rijkstraatweg, uur of 2300, een witte Clio 16V, velgen, laag, pijp, kenteken 90-DD-SR. Wie?
vriend van jean inderdaadhubo schreef:gisteravond op de coolsingel thv cafe carillon een donkerblauwe 19 16V met op het linkerachterscherm een grote witte valvoline sticker. wie was dit? Jean misschien of een van zijn kennissen?
Vanmiddag deze zelfde gtt weer gespot in helmond op de eh bakelseweg volgensmij. Hij had een trekhaak en 15" en de originele stickers op de zijkant.Chrisv schreef:Vanmiddag gespot rond kwart over 12 in helmond op de keizerin marialaan:
Zilvergrijze gtt phase 2
Ik rende naar de bus toe en zag m achter me rijden kon m dus niet zo heel goed zien, maar hij zag er erg mooi uit vond ik. Hij reed +/- 50 km/pu de kruising over, hij had groen licht dus kon doorrijden.
Een bekende?
hij had volgensmij een trekhaak...
Nou Lex, ik zou t nie weten joh..., ik kom niet zo vaak in die (boeren) buurtjesLex schreef:Vandaag was ik een stukkie cruizen,
Tussen Vlist en Schoonhoven, een grijze clio phase 1
3 gasten er in en diverse luchthappers in de motorkap. zat volgens mij 14inch OZ lichmetaal onder. Ik reed in de 19 16v. Mischien een bekende van Ivo, aangezien Vlist niet zo ver van Oudewater ligt.
Iemand van hier?