Friday Nightmeeting Oss I
ouders van me maatje hebben ook een senator 3L 24v laatste type, met dat ding ook al menig rondje gedraait en grasveld omgeploegd
down under maken ze de senator trouwens nog gewoon, ding heeft wel erg leuke specs
http://www.hsv.com.au/cars/vz/main.html

down under maken ze de senator trouwens nog gewoon, ding heeft wel erg leuke specs
http://www.hsv.com.au/cars/vz/main.html
R5GTT. Drive it like you stole it
GefeliciteerdMarieke schreef:Leuk idee...zal er dit keer (weer) niet bij zijn
Stefan en ik zijn druk aan het klussen in ons huisje (ja ja, we hebben een appartementje voor ons samen gevonden in Kranenburg)

Wanneer is de opening

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
alweer aan het verhuizen? je blijft bezig 
Ik hoor het wel als de grote opening is

Ik hoor het wel als de grote opening is

-
- Contacteer:
Ieder zn hobby

En hoe is t met t RSi-tje?

En hoe is t met t RSi-tje?
zo zo, marieke, samenwonen?
kamer al opgezegd?
Wat een koleretent is de halfords btw, wat een rommel. Koop je een autohoes voor 35 euri, zodat je wat goeds denkt te hebben. Kom ik net buiten, loop ff langs me clio, een scheur van 30cm erin
Nou, eerste plakaat ducktape zit er dus al weer op... 
kamer al opgezegd?
Wat een koleretent is de halfords btw, wat een rommel. Koop je een autohoes voor 35 euri, zodat je wat goeds denkt te hebben. Kom ik net buiten, loop ff langs me clio, een scheur van 30cm erin

-
- Contacteer:
lekker is dat haas, sterk spul dan 

ja, spul is op zich goed, maar hij is precies op de naad gescheurd, slecht gelijmd denk ik. Woensdagavond ga ik weer aan de slag aan me clio, dus dan kan ik mooi ff netjes de boel fixen, nu ff een vierkante km ducktape als noodoplossing 

Het ging goed met het RSi-tje, maar helaas was dat van korte duur...Paul1916v schreef:En hoe is t met t RSi-tje?

Injector (geloof ik

Ja ja, wie had dat nu kunnen denken hè?! Zelfs ik sta er af en toe nog van te kijkenHaas schreef:zo zo, marieke, samenwonen?
kamer al opgezegd?

Kamertje opgezegd, 11 december moet ik eruit zijn! Tijd genoeg dus

Wordt een leuk hutje! Het was/is allemaal een beetje oma bruin, maar dat gaat heel snel veranderen! Hebben echt super leuke plannen

wat nu weer dan?Marieke schreef:Het ging goed met het RSi-tje, maar helaas was dat van korte duur...Paul1916v schreef:En hoe is t met t RSi-tje?
Injector (geloof ik) was vuil en die is schoongemaakt, daarna deed hij het toppie.... tot een paar dagen geleden...
ah...auto toch maar houden dus?Marieke schreef:Ja ja, wie had dat nu kunnen denken hè?! Zelfs ik sta er af en toe nog van te kijkenHaas schreef:zo zo, marieke, samenwonen?
kamer al opgezegd?En dan ook nog eens naar het buitenland..!!
Kamertje opgezegd, 11 december moet ik eruit zijn! Tijd genoeg dusEnige nadeel is dat ik nu niet meer met 5 minuten lopen op school ben
Wordt een leuk hutje! Het was/is allemaal een beetje oma bruin, maar dat gaat heel snel veranderen! Hebben echt super leuke plannen
Hetzelfde als daarvoor, hij loopt niet op alle cilinders.Haas schreef:
wat nu weer dan?
Nee, deze gaat er wel uit. Ga opzoek naar een zuinig en goedkoop/goedkoper autootje waarmee ik lekker heen en weer kan bewegen tussen Kranenburg en Nijmegen:)Haas schreef:
ah...auto toch maar houden dus?
Laatst gewijzigd door Marieke op ma 13 nov 2006 16:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Je mag altijd een keer komen helpen en of kijken Ronnie, zouden we wel leuk vinden!!Ronnie schreef:Marieke als ik een keer ergens mee kan helpen, bel maar.![]()
iig veel plezier samen in jullie hutje. Mijn oom en tante wonen ook in Kranenburg, best mooi wonen daar.
Zeker leuk wonen! Wij wonen buiten het 'centrum', maar wel redelijk centraal. We hebben zelfs een tuin! Waar wonen jouw oom en tante dan?
Wat je hier in Nijmegen voor 35m2 betaalt betaal je daar voor 60m2! Je hebt dus meer m2 voor hetzelfde geld. En het is maar 20 minuten van Nijmegen. En 's ochtends hoef ik de brug niet over ri. school dus van files heb ik ook geen last gelukkig!Johan schreef:en vaak goedkoper ook nog.
-
- Contacteer:
Goed geregeld marieke! 
Volgende keer dat ik langskom ga ik gewoon weer op je ouwe kamertje staan, deal?

Als ik nodig ben om te helpen..je weet mn nummer

Volgende keer dat ik langskom ga ik gewoon weer op je ouwe kamertje staan, deal?

-
al die hoezen zijn slecht ik had er twee allebei gescheurdHaas schreef:ja, spul is op zich goed, maar hij is precies op de naad gescheurd, slecht gelijmd denk ik. Woensdagavond ga ik weer aan de slag aan me clio, dus dan kan ik mooi ff netjes de boel fixen, nu ff een vierkante km ducktape als noodoplossing

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Uhm waar ze wonen, uhh in een buurt met vrij grote vrij staande huizen.Marieke schreef:Je mag altijd een keer komen helpen en of kijken Ronnie, zouden we wel leuk vinden!!Ronnie schreef:Marieke als ik een keer ergens mee kan helpen, bel maar.![]()
iig veel plezier samen in jullie hutje. Mijn oom en tante wonen ook in Kranenburg, best mooi wonen daar.
Zeker leuk wonen! Wij wonen buiten het 'centrum', maar wel redelijk centraal. We hebben zelfs een tuin! Waar wonen jouw oom en tante dan?
Als je richting Kranenburg rijdt, niet afslag kranenburg pakken, maar met de bocht mee (rechtdoor is de weg nooit afgemaakt meen ik) de volgende afslag rechts, kruispunt oversteken en dan meen ik in een bocht rechtsaf gaan (ga je hier rechtdoor kom je in een bosgebied).
Zelf zou ik nooit in Kranenburg willen wonen, lijkt me toch vreemd zo tussen de Duitsers.

-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
Mijn hoes is dan toch redelijk goed. Heb em nu al meer als 2 jaar: [img]http://home.wanadoo.nl/uijen/gtt/winterslaap.jpg[/img]
Whahaha oude oude kamer of oude kamer? Je weet het altijd spannend te houden hè?!Paul1916v schreef:Goed geregeld marieke!
Volgende keer dat ik langskom ga ik gewoon weer op je ouwe kamertje staan, deal?![]()
![]()
Je mag altijd langs komen Paul, hartstikke gezellig!!
Vanavond in de slaapkamer het behang eraf halen en de plafonds witten (stefan met z'n broer, ik moet naar een voorlichting op school

Hé uhh Ronnie...ik ben nog niet zo ver geïtegreerd dat ik de wegen al ken daarRonnie schreef:Uhm waar ze wonen, uhh in een buurt met vrij grote vrij staande huizen.Marieke schreef:Je mag altijd een keer komen helpen en of kijken Ronnie, zouden we wel leuk vinden!!Ronnie schreef:Marieke als ik een keer ergens mee kan helpen, bel maar.![]()
Als je richting Kranenburg rijdt, niet afslag kranenburg pakken, maar met de bocht mee (rechtdoor is de weg nooit afgemaakt meen ik) de volgende afslag rechts, kruispunt oversteken en dan meen ik in een bocht rechtsaf gaan (ga je hier rechtdoor kom je in een bosgebied).
Zelf zou ik nooit in Kranenburg willen wonen, lijkt me toch vreemd zo tussen de Duitsers.

Tja, je merkt niet echt dat je in Duitsland zit. Boven ons appartement wonen twee Nederlanders en verder ook veel Hollandse centenpikkers

Vond het in het begin ook een raar idee om in Duitsland te gaan wonen, maar denk dat het best wel mee valt dat verschil!
Wel heel veel dikke wagens daar joh! Onze tuin grenst aan een doorgaande weg en gister is daar veel leuks voorbij gekomen!!
-
- Contacteer:
binnenkort es een dagje prikken marieke! 

-
- Contacteer:
ik neem aan dat jullie dan bradwursten eten? je moet toch wat doen om te integreren

doen we 

dan weer ff over echte zaken, je rsi loopt nog steedsmaar op drie pitten???
Niet weer NijmegenMarcus schreef:Goed idee.Paul1916v schreef: Gisteravond kregen Jacco, Ronnie en ik het idee om vrijdag te gaan karten..
meer mensen interesse?![]()
Weer in Nijmegen bij Anac?
Alvast een opkomstlijstje neerzetten?

@ Marieke & Stefan: Gefeliciteerd met jullie huisje

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T