Friday Nightmeeting Oss I
-
Als dat niet lukt neem ik wel een schaar mee joh 

Ik moet er toch goed uitzien, voor bijv. de GTi/GSi ho'sTom schreef:@ Jesper, wie gaat er nou op FNO goes FNZ naar kapper, dat had je kunnen weten natuurlijk

Ik ben nu toch wel verknipt zeg!
Toen ze klaar was en de spiegel achter me liet zien, zei ik "En wanneer maak je et af!" voor de gein

Nam ze et toch ff heel erg serieus ook nog

Maargoed, weer 1 verplichting minder. Vrienden van mij gaan zeker niet mee, vriend van mij rijd met mij mee, alleen ik denk dat ik 19:15 gewoon echt NIET kan halen, kunnen jullie niet voor 1 keer speciaal voor deze :-* lieve cq slimme cq heeeeeel lieve :-* jonge een kwartiertje w88?????
-
Dan trappen we het gas toch lekker onderin
Mag Jesper voorop, als we dan een flits zien kan de rest nog remmen
Mag Jesper voorop, als we dan een flits zien kan de rest nog remmen

Die w88 toch op ons?Merijn schreef:maar er staan ook wat mensen in De Meern op ons te wachten. Daar moeten we dus ook rekening mee houden.
Je weet toch dat ik alleen voor jouw kom!...........Merijn schreef:Ik dacht dat jij alleen voor de 'Chicks with dicks' ging!
Of waren het nou de 'Sluts with nuts'?
Liefs,
Jesper
-
Rosmalen - de Meern duurt 35 min. volgens routenet.
Kunnen we dus in principe tot 19:25 wachten
Kunnen we dus in principe tot 19:25 wachten
-
- Moderator
- Car: MB
reken gewoon op 45 min. Dan hebben we daar ook nog wat speling. bovendien rekenen die routeplanners op een rustige weg. De A2 weet je in werkelijkheid nooit zeker en je doet er vaak gewoon een kleine 45 min. over
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Ik zat net een aantal Fora's af te snuffelen naar zoetermeer meetings, de een zegt dat et nu in Leiden is, de ander bij de Kuip in Rotterdam???????????
Waar gaan we nou heen, want ik wil wel een beetje indruk op die vriend van me maken zodat die het kan bevestigen dat het VET is en dat er de volgende keer weer meer mee gaan..
Gaarne reactie.
Jesper
Waar gaan we nou heen, want ik wil wel een beetje indruk op die vriend van me maken zodat die het kan bevestigen dat het VET is en dat er de volgende keer weer meer mee gaan..
Gaarne reactie.
Jesper
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
zoetermeer ligt niet in Leiden en ook nie bij de KuipJesper16v schreef:Ik zat net een aantal Fora's af te snuffelen naar zoetermeer meetings, de een zegt dat et nu in Leiden is, de ander bij de Kuip in Rotterdam???????????
Gaarne reactie.
Jesper
Zoetermeer is echt in zoetermeer

zoetermeer is zoetermeer. er zijn een paar ander opties aangegeven in het geval dat het terrein voor eeuwig blijft gesloten. Maar zoetermeer is zoetermeer. Op een site werd er zelfs gesproken dat er op een avond in zoetermeer ong duizend auto's komen en gaan. daarmee kun je indruk maken.
Derby
Derby
Dus gewoon nog bij het Silverdome?
En zijn daar dan ook nog steeds alle merken???
Want er komen natuurlijk een paar andere merken met ons mee!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
het is zowieso voor alle merkenJesper16v schreef:Dus gewoon nog bij het Silverdome?
of het bij het silverdome nog open is zien we vanavond wel, denk het wel, anders is er aan het eind van de straat nog een parkeerterrein om te staan

Ik ga nu naar huis.
@merijn
Als ik vanavond toch niet kan, laat ik et voor 19:00 weten per tel.
@iedereen
Als ik Merijn voor 19:00 uur niet bel, TOT VANAVOND
JP
@merijn
Als ik vanavond toch niet kan, laat ik et voor 19:00 weten per tel.
@iedereen
Als ik Merijn voor 19:00 uur niet bel, TOT VANAVOND
JP
-
- Moderator
Tot vanavond Jesper (en dit geld ook voor Rob
)
Als wij in Bodegraven zijn dan moeten we maar even telefonisch contact hebben met iemand uit Zoetermeer. Beetje lullig als het dicht is namelijk

Als wij in Bodegraven zijn dan moeten we maar even telefonisch contact hebben met iemand uit Zoetermeer. Beetje lullig als het dicht is namelijk
-
- Moderator
nee, Bodegraven licht heel dicht aan de snelweg. Ik moet bovendien nog wat spullen kwijt daar.
Als we in Zoetermeer niet bij mekaar kunnen staan dan moeten we de auto gewoon even verzetten als er weer een plekkie vrij komt
Als we in Zoetermeer niet bij mekaar kunnen staan dan moeten we de auto gewoon even verzetten als er weer een plekkie vrij komt
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Komt vanzelf goed.
Ik wacht op jullie in de Meern samen met nog een nieuwe gozer uit venendaal (uenk). En de rest die er is. Mocht er wat zijn om wat voor reden kunnen jullie mij ook bellen ik heb mn telefoon bij me.
Nummer staat op het lijstje.
tot vanavond en groeten Frits
Ik wacht op jullie in de Meern samen met nog een nieuwe gozer uit venendaal (uenk). En de rest die er is. Mocht er wat zijn om wat voor reden kunnen jullie mij ook bellen ik heb mn telefoon bij me.
Nummer staat op het lijstje.
tot vanavond en groeten Frits
Project: GTT Blue Sport
-
Gelukkig was het niet zo vol in zoetermeer, en zat het weer ook nog eens mee
Ach, ik heb het toch wel naar m'n zin gehad, in de mac was het wel droog
Op de terugweg nog een stuk met Frits (geloof ik..??) opgereden

Ach, ik heb het toch wel naar m'n zin gehad, in de mac was het wel droog
Op de terugweg nog een stuk met Frits (geloof ik..??) opgereden