Friday Nightmeeting Bodegraven. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Steven
Car: M536

*HJIEEEEEEEEEEEE*
'Enig defect, de achteruit is ietwat versleten'

Maareh die 180/190k stand was in ergens 2002 ofzo en daarna isser nog heel wat mee gereden zover ik weet.
Henk van Veban heeft em tussendoor ook nog eens helemaal uit elkaar getrokken en nagelopen.
Gast

ik weet niet hoe het zit in nederland maar wanneer je in belgië een nieuwe (0km) wagen koopt ben je gedurende 4 jaar vrij van technische keuring. Deze regel vervalt wanneer je na bijvoorbeeld een jaar de wagen zou verkopen.

Vanaf het ogenblik dat de wagen van eigenaar zou veranderen moet deze jaarlijks naar de technische keuring waar telkens de km stand vermeld wordt om frauduleuse praktijken tegen te gaan.

Wat er hier dan gebeurd met die williams kan bij ons dus niet. Als ze je op deze toestanden betrappen blijft de wagen ter plekke staan.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

misschien is er wel een andere teller in gegaan, zou dan bij nap vermeld moeten staan
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Tom
Moderator
Car: MB

@JO, Bij ons is een nieuwe auto drie jaar vrij gesteld van APK (taxi's niet en vrachtwagens ook niet volgens mij). Daarna jaarlijks en daarbij wordt ook de km stand vast gelegd
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Edward
Car: Laguna RTI 2.0 S
Contacteer:

En ondanks dat vastleggen van kilometers (Nationale AutoPas) wordt er toch gewoon gerommeld met kilometerstanden :~
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Gast

is een andere tellerbak dan een excuus ?? Bij ons krijg je dan een dikke vette vermelding op je technische kaart en een bekijks van 'het-zaakje-aan-het-oplichten-kerel'?
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

-jo- schreef:is een andere tellerbak dan een excuus ?? Bij ons krijg je dan een dikke vette vermelding op je technische kaart en een bekijks van 'het-zaakje-aan-het-oplichten-kerel'?
een andere tellerbak, kan en mag, als het maar vermeld wordt, dan is er niks aan de hand
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Riël
Über-Spammer

Er is uberhaupt niets aan de hand. Alleen de NAP klopt niet, maar die is voor n leek niet te controleren. In nederland is het nog altijd legaal een andere km-stand erin te zetten. Behalve als je de mensen voorliegt tijdens de verkoop.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Ivo
Über-Spammer

Zo wij hebben als een van de eerste dealers in het land de nieuwe BMW Z4 Coupe staan...... :worship:
Wat een vreselijk onpraktische auto...., dit ding koop je alleen maar om te rijden....... (Y) (Y)

Er staat nu een 3.0 Si zilvergrijs met rood leder, en er komt ook een M versie aan :wink:
We krijgen er jammergenoeg maar 8 dit jaar......
PatrickG

pics :P :wink:
Gast

Ivo8hoven schreef:Zo wij hebben als een van de eerste dealers in het land de nieuwe BMW Z4 Coupe staan...... :worship:
Wat een vreselijk onpraktische auto...., dit ding koop je alleen maar om te rijden....... (Y) (Y)

Er staat nu een 3.0 Si zilvergrijs met rood leder, en er komt ook een M versie aan :wink:
We krijgen er jammergenoeg maar 8 dit jaar......
de befaamde "M" -> the story (copy van Tuned Belgium)

vorig weekend paar sprintjes gedaan
rijdende start tegen een BMW Z3 M COUPE
tot 200km/H blijf ik 2 autolengtes voor, verder ben ik niet gegaan omdat de EFI er nog nie opstaat maar da komt nog wel!
not bad he voor ne 1400cc
filmpke is opkomst

stony

TB NOS pilot

Gemeente: NO S(W)EAT NO GLORY
Geplaatst: Thu 15 Jun 2006 10:41

Haha die chauffeur zal ook wel groen uitgeslagen zijn toen ie da meemaakte

4G93_Jasper

F1 Pilot

Gemeente: Beerse
Geplaatst: Fri 16 Jun 2006 12:02

limburgio schreef: ‹ Selecteer › ‹ Uitbreiden ›
tot 200km/H blijf ik 2 autolengtes voor, verder ben ik niet gegaan omdat de EFI er nog nie opstaat maar da komt nog wel!
filmpke is opkomst

Da filmke wil ik wel eens zien! Vette prestatie! Mensen die geregeld op sprints komen, kennen uwe R5, maar die BMW-driver zal niet geweten hebben waar hij het kreeg

bmwm-optic

Co-pilot

Gemeente: Limburg
Geplaatst: Thu 22 Jun 2006 17:39

filmpke is opkomst

er komt nog een re-match

bmwm-optic

Co-pilot

Gemeente: Limburg
Geplaatst: Thu 22 Jun 2006 17:42

4G93_Jasper schreef: ‹ Selecteer › ‹ Uitbreiden ›
filmpke is opkomst

Da filmke wil ik wel eens zien! Vette prestatie! Mensen die geregeld op sprints komen, kennen uwe R5, maar die BMW-driver zal niet geweten hebben waar hij het kreeg

Toch wel hoor
Ik weet dat die R5's snelle wagens zijn. zeker als er nog aan gesleuteld is, en de chauffeur gewoonweg alles geeft en bruut rijd

1400kg vs 700kg => not bad voor ne 3.2 hé Non turbo

Bmw Z3 M
cilinderinhoud 3246 cm3
max. vermogen 239 kW (325 pk) 7400tpm
max. koppel 350 Nm 4900tpm
topsnelheid 250 km/h
acceleratie 0-100 km/h 5,3 s
massa leeg 1390 kg

R5 GT Turbo
cilinderinhoud 1397 cm3
massa leeg 848 kg (en robby zit met deuren vol traanplaat gemaakt en een subkist van + 40kg in de koffer. dus onbeladen pak maar een 900kg

1400-700 was net ietsje te positief bekeken, tijdje terug tegen een saxo vts getrokken en gewonnen en ik kreeg als antwoord " ja MAAR jou auto weegt amper 6-700kg" in je dromen ja een R5 weegt op een paar kg na evenveel als een saxo vts (883kg)

limburgio

Co-pilot

Gemeente: paal-beringen
Geplaatst: Fri 23 Jun 2006 12:04

bmwm-optic schreef: ‹ Selecteer › ‹ Uitbreiden ›
filmpke is opkomst

Toch wel hoor
Ik weet dat die R5's snelle wagens zijn. zeker als er nog aan gesleuteld is, en de chauffeur gewoonweg alles geeft en bruut rijd

hey

ja die re-match komt nog dan zal t verschil nog wa groter zijn en de top snelheid ook :-p
en zoals white gtt zei mijne gt woog op die moment met mij en mijn vriendin en de muziek erin ook wel 1000kg en als ge dan gaat vergelijken met een motor die meer dan het dubbele van de cylinderinhoud heeft, laatste nieuwe bmw M technologie dan vind ik dat mijn 22jaar oud 1.4 8klepperke met klepstoterkes, carbu en turbo toch beter uit de test komt da's david vs goliath
maar re-matchen doen we wel heeft iemand da filmpke???

OZGirl

Matchbox driver

Geplaatst: Fri 23 Jun 2006 23:10

filmpke is opkomst

Toch wel hoor

hey

ja die re-match komt nog dan zal t verschil nog wa groter zijn en de top snelheid ook :-p
en zoals white gtt zei mijne gt woog op die moment met mij en mijn vriendin en de muziek erin ook wel 1000kg en als ge dan gaat vergelijken met een motor die meer dan het dubbele van de cylinderinhoud heeft, laatste nieuwe bmw M technologie dan vind ik dat mijn 22jaar oud 1.4 8klepperke met klepstoterkes, carbu en turbo toch beter uit de test komt da's david vs goliath

Ik hoop dat als je ooit ook eens langzamer bent dan iemand, je dat dan ook eerlijk in dit topic durft te melden
Er zal altijd iemand zijn die sneller is
Ook in je eigen klasse

Je auto is snel, betrouwbaarheid en originaliteit dat zal nog wel iets anders zijn.

Maarja, dat is een goedkoop excuus

see you next time

en de volgende keer ervoor zorgen dat we alletwee in 2de vitesse vertrekken, en niet jij in 1ste en ik in 2de . Het was een amateuristisch gebeuren als je het mij vraagt . volgende keer een beetje tegoei afspreken

greenmachine

Go-kart Pilot

Gemeente: genk
Geplaatst: Sun 25 Jun 2006 14:04

dom hoe sommige ertegen opkijken...
een Mcoupe met idd een 3.2blok en non turbo tegen een dingske wat zo goed als de helft weegd met een moteurke waar aan geprult is tot en met... dan maakt het nie uit wa CC ge hebt.
feit is gewoon da Mcoupe orgineel is en de R5 niet,
prul aan de Mcoupe en de R5 waait in een boom in zo simpel ist.
dus das al niet echt eerlijk.
maar begrijp me niet verkeerd, ik vind het hoedanook een fantastische prestatie van de R5.

maja, wacht maar op de rematch

limburgio

Co-pilot

Geplaatst: Mon 26 Jun 2006 7:39

OZGirl schreef: ‹ Selecteer › ‹ Uitbreiden ›
filmpke is opkomst

Toch wel hoor

hey

Ik hoop dat als je ooit ook eens langzamer bent dan iemand, je dat dan ook eerlijk in dit topic durft te melden
Er zal altijd iemand zijn die sneller is
Ook in je eigen klasse

Je auto is snel, betrouwbaarheid en originaliteit dat zal nog wel iets anders zijn.

Maarja, dat is een goedkoop excuus

see you next time

en de volgende keer ervoor zorgen dat we alletwee in 2de vitesse vertrekken, en niet jij in 1ste en ik in 2de . Het was een amateuristisch gebeuren als je het mij vraagt . volgende keer een beetje tegoei afspreken

het was rijdende start en dan moet ge in vitesse staan da goed is voor uw auto om te vertrekken nee? en wat heeft betrouwbaarheid en originaliteit ermee te maken?
zo een Z3 "M3" is ook al geen gewone originele Z3 meer volgens mij
en ja als ge een fortuin in die bmw steekt zal em wel sneller zijn maar het is altijd "ALS" ik heb u toch niet verboden om uw Z3 te prepareren he
zo'n M is en blijft ne hele snelle wagen toch

en over dat toegeven dat andere als een andere sneller is maar gene bang, ik kom van vele verder dan gij, ik heb die origineel gekocht en veel bloed, zweet en tranen (en geld) ingestoken om te krijgen waar ik nu ben.
kunt ge vergelijken als gij een Z3 1.8 had gekocht en daar de moeite en het geld had in gestoken om evensnel als een Z3 M te zijn

kheb dit weekend gereden tegen titanium X zijne mondeo, RE5PECT voor die kerel zen machien, was er vies van verschoten, paar keer hernemingen gedaan en damn daar gaan er veel voor achteruit trust me
en t probleemke is al opgelost met het warm worden

greetz

limburgio

Co-pilot

Geplaatst: Mon 26 Jun 2006 10:02

greenmachine schreef: ‹ Selecteer › ‹ Uitbreiden ›
een Mcoupe met idd een 3.2blok en non turbo tegen een dingske wat zo goed als de helft weegd met een moteurke waar aan geprult is tot en met... dan maakt het nie uit wa CC ge hebt.
dus das al niet echt eerlijk.
maar begrijp me niet verkeerd, ik vind het hoedanook een fantastische prestatie van de R5.

maja, wacht maar op de rematch

kwil toch ff zeggen dat die "M" niet echt origineel is he
bmw M is een firma die net zoals amg en brabus enz.. originele bakken omvormd tot monsters
die Z3 m coupe van u is eigenlijk een uitgeboorde Z3 2.8 of 3.0 waar zomaar efkes 120pk extra is uitgesleurd en waarvan de ophanging, aandrijving, motormanagement en al is van aangepast door een top firma die garant staat voor kwaliteit en snelheid
of zoals zij schrijven:
The M roadster features a 3.2-liter DOHC, 24-valve inline 6-cylinder engine with Double-VANOS "steplessly" variable valve timing, 315-horsepower, and 251 lb-ft of torque; 5-speed manual transmission; Independent suspension with M calibration; M RoadStar light cast-alloy wheels with Satin Chrome finish; near-perfect 50/50 weight distribution; Dynamic Stability Control; All Season Traction with limited-slip differential; Rollover Protection System, 4-wheel BMW M vacuum-assisted ventilated disc brakes, many other standard features.

is ook niet echt origineel meer dan

-ikke-

Rally Pilot

Gemeente: ghosttown
Geplaatst: Mon 26 Jun 2006 10:35

greenmachine schreef: ‹ Selecteer › ‹ Uitbreiden ›

vertel jij altijd zulke onzin of enkel op maandag ???

Volgens uw uitleg moet in gelijk welk kampioenschap de lichtste wagens het halen van de grote kannonnen.

Een Mcoupe is trouwens niet echt origineel

dan nog, 1.4 met 20 jaar achter de kiezen en met 8 klapperkes vs nieuwste technologie met de befaamde M erop.

Mjah, kan me voorstellen dat een verlies heel pijnlijk moet zijn.

Puike prestatie Rob.

A4_OBD

TB Ultra-Extreme Pilot

Gemeente: Sin City
Geplaatst: Mon 26 Jun 2006 10:47

idem

Ben blij om te zien dat al dat zweet, bloed en tranen eindelijk opbrengt Robbie.

old school rules

W1m

Rally Pilot

Gemeente: KempSprint
Geplaatst: Mon 26 Jun 2006 10:56

Dit is wel lache,

Een R5 weegt niet veel ok, how gives a f*ck

De M heeft een massa meer vermogen en betere (lees als vernieuwde) technologie!

Dat ene voordeel dat een R5 heeft weegt toch belange niet op tegen wat de M te biede heeft he!

Viva la France! en dikke duim omhoog voor de R5
Gast

het komt er dus op neer dat een gt gewonnen heeft van een Z3 M bij een rijdende start. Elk excuus is goed voor de bmw rijder :lol: Zalig om te lezen, filmmateriaal komt eraan.
Ivo
Über-Spammer

Het is idd heerlijk om betsuurders van zulke dikke bakken te pesten met die ouwe stink GT's :wink:

Alleen vind ik zo'n Z3 M ook geen verkeerd speelgoed :)
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

-jacco-
Über-Spammer

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Steven

Neehoor, mijn eigen toyo doet het weer sinds een weekie ofzo.
Zit al gelijk alweer bijna op de slijtnokkies van de banden... 10 dagen terug waren ze dus nog nieuw :lol:
Ivo
Über-Spammer

Zo lekker af en toe eff gummen met RWD :D
-jacco-
Über-Spammer

@ Chris:

Nu jij de foto's uit deze advertentie halen ;)
-jacco-
Über-Spammer

Chris
Erelid - Moderator - RvT

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-jacco-
Über-Spammer

YW :beer:
Ivo
Über-Spammer

Handige donder die Chris.... :lol:
Ivo
Über-Spammer

Volgensmij is dit de ex M3 van Ray zn broertie....alweer te koop

M3 geel

toch...?

:D
Haas
Car: Megane RS

die staat dichtbij..
komt ook wel bekend voor, vooral van de MacD's in cuijk..
Florus

Jacco Osté schreef:Doe deze dan ook gelijk ;)
ff wat aanvullende info,v/d eigenaresse;

wat is de km.stand? "Goh.........,'k heb geen idee meneer", Hij komt dus niet meer door de apk?, "nee,volgens de garage is ie het niet meer waard" wat scheelt eraan dan? "Jah,heb 't wel ergens staan,maar weet 't zo gauw ff niet", maar hij rijdt nog wel? "jah,klein stukje gaat goed maar dan gaat ie slecht rijden en stinken,maarja tis een ook een auto van 21 jaar oud,je moet hem echt nemen voor de onderdelen ofzo..........." 21 Jaar oud?? "Jahaaaa,hij 's van 1986........"

Datum eerste afgifte Nederland, 4 september 1995
Datum eerste toelating, 6 november 1987

(S) (S)

Mischien wat voor iemand anders hier :wink:
Ivo
Über-Spammer

Florus jij zocht toch nog iets in deze categorie....?

16v blok erin....., enm lol gegarandeert :lol:
Florus

Dat 1.7MPI blok wat erin ligt trekt me niet zo.............

Meer plezier in een 1.4......... :p
Steven

Hee, kep nog een 16v blok staan :p
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Volgens mij stond dat witte gebakkie vanmiddag nog als Renault 4 Turbo te koop... |:

Ik vind het altijd wel grappig dat er mensen zijn die het allemaal niet weten.. :lol:
Gabri van der Veen
Über-Spammer

Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
Ivo
Über-Spammer

Wie zal dit zijn..... :wink:

Douwe

.... (S)
Haas
Car: Megane RS

dat zal m zijn ja....
zie die roze twingo nog vaak zat rijden hier...tis altijd ff schrikken, maar bedenk me dan net op tijd dat hij het niet is ;)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Douwe was zijn Smecort dus ook weer snel zat...

Gaan er nog meer FNBers naar AutomaXX zondag?

Lijst tot nu toe:

- Chris&Jochem. GTT.
- RJ. Clio16V.
Arco
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Nope. Andere plannen. verhuisdozen uitpakken en kijken wat er wegkan
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"