Volgende keer eerst een RDW-tje en dan pas een reply...
Ronnie Detmers schreef:Kenteken: GJ-HV-46
Voertuigsoort Personenauto
Merk RENAULT
Handelsbenaming CLIO 16V U9
Kleur(en) Blauw
Brandstof Benzine
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1764 cm3
Aantal zitplaatsen 0
Aantal staanplaatsen 5
Ik denk het niet Antoine...antoine schreef:Heb je wel goed gekeken? Dit is toch de auto van Marcel from sweden?!AnthonyR schreef:5 Alpine
Roestige 5 GT![]()
[img]http://i61.photobucket.com/albums/h72/AnthonyRS/5GT.jpg[/img]
Vakantie was echt heerlijk...., lekker relaxed gedaan daaro, biertjuh, happie eten, ff zwemmen tegen de hitte....Chris schreef:Welcome back Ivo!
Leuke vakantie gehad? Nog bijzondere auto's gespot? Foto's?
Fijn dat je weer in ons midden bent.
Dit is toch wel de gtt van marcel? Of ben ik nu blind?Chris schreef:Ik denk het niet Antoine...antoine schreef:Heb je wel goed gekeken? Dit is toch de auto van Marcel from sweden?!AnthonyR schreef:5 Alpine
Roestige 5 GT![]()
[img]http://i61.photobucket.com/albums/h72/AnthonyRS/5GT.jpg[/img]Erg net exemplaar juist dit!
![]()
Verders mooie foto's heren!![]()
Maarre Anthony, je commentaar kun je beter achterwege laten...
Juist!antoine schreef: @Chris, je :ik denk het niet, was zeker een reaktie op :heb je wel goed gekeken.
Chris schreef:Oja, ik was ff in de war met Stefan, broertje van Ray.
Hint: denk terug aan de toertocht in Noord Holland..![]()
Jacco Osté schreef:
Zijn we die ook niet ergens tegengekomen op een toertocht?
Volgens mij stond deze toen ook al op dezelfde plek langs de wegHaas schreef:ding bij die gast in de schuur? bij die opa?
AbsoluutChris schreef:Wel enorm gelachen die dag!
Andere verplichtingen... En dat met een thuiswedstrijdChris schreef: Waar waren jullie gister eigenlijk?
Andere plannenChris schreef: Staan btw weer een hoop leuke GT's te koop op marktplaats, veel oude bekende ook.. Wie haalt er een paar binnen de club?
Maak daar maar Paul en Frits vanJacco Osté schreef:Volgens mij stond deze toen ook al op dezelfde plek langs de wegHaas schreef:ding bij die gast in de schuur? bij die opa?
Chris en Jochem (?) zijn nog gestopt voor foto's